wie heeft er nog meer een Farrington/flemming

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
suusiejjj
Berichten: 86
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Dalen

wie heeft er nog meer een Farrington/flemming

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-04 21:12

hallo

Ik heb een 4 jarig paard farrington/flemming ik was wel benieuwd wie er nog meer van dezelfde afstamming een paard had als je foto's wilt zien moet je maar even een berichtje achterlaten xxx suzanne OK dan!

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 22:06

Ikke Tong uitsteken
Een Farringtonnetje.
Waar ik nou zo benieuwd naar ben is het karakter van andere Farringtons, en hoe zij onder het zadel zijn.

suusiejjj
Berichten: 86
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Dalen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-04 22:27

holly schreef:
Ikke Tong uitsteken
Een Farringtonnetje.
Waar ik nou zo benieuwd naar ben is het karakter van andere Farringtons, en hoe zij onder het zadel zijn.

Haai mijn farrington is heel rustig tot nu toe ,hij is nu ongv 5 maand onder het zadel het gaat alemaal heel goed ik doe nog wel rustig aan. hij is heel leergierig, hij is soms wel angstig en vluchterig maar dat komt ook om dat hij nog jong is. heb je zelf ook 1 dan? xxx suzanne

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 22:28

Jaja, een Farrington merrie, heb ik.

suusiejjj
Berichten: 86
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Dalen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-04 22:32

oh leuk ik zag haar al op je profiel mooiuh hoor!! die van mij heefd er wel wat van weg.

suusiejjj
Berichten: 86
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Dalen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-04 22:38

oh leuk ik zag haar al op je profiel mooiuh hoor!! die van mij heefd er wel wat van weg.

wynoah

Berichten: 1650
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 10:56

Ik heb ook een farrington, Een merrie van dik een jaar.

monnes

Berichten: 265
Geregistreerd: 27-03-04
Woonplaats: La douce France

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 11:50

Wij hadden in hetzelfde jaar een Farrington x Flemmingh en een Flemmingh x Farrington gefokt. De laatste is nu keur en de 1e heeft de halve finale Pavo cup gelopen vorig jaar. Beiden zijn fantastische merries ! Goede combi wat mij betreft.

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 16:17

Een kennis van mij heeft Farrington, erg goed paard maar met enorm veel (apart) karakter (maar dat had zijn vorige paard ook, een Ulft, en die hebben wij nu). Paard kan lopen als een trein, is zeer groot maar niet makkelijk en snel naar een hoog niveau te rijden door zijn karakter. Maar komen doet ie er wel, hij heeft er zeker aanleg voor om een eind te komen in de dressuur. De moederlijn is me onbekend.

holly
Berichten: 8840
Geregistreerd: 26-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 18:20

Mijn merrie heeft een heeft lief karakter. Ze komt graag snuffelen en knuffelen, en is heel voorzichtig om je geen pijn te doen. Ze oogt wat mutsig, beetje blont zeg maar, maar ze is slim genoeg.
Alles doet ze op haar gemak, nergens haast bij.
Ze kan tevens wel chagerijnig kijken als ze iets niet leuk vind.

Daarnet heb ik haar voor het eerst samen gezet met mijn kleine ponytje. Ze liepen zo langs elkaar heen, vonden het in eerste instantie allebei helemaal niet interesant.
Eenmaal de neuzen bij elkaar was het even gillen en slaan. Vooral mijn kleine ponytje die dat deed. Mijn merrie gilde wel mee, maar schrok eigenlijk van zichzelf. Ze liep eigenlijk steeds achter de kleine aan, om te kijken wat hij bij haar in de wei deed (stonden eerst naast elkaar), maar wel heeeeel voorzichtig allemaal.

Wat ik graag wil weten, lijken jullie farringtonnen ook op de vader qua uiterlijk?

I_love_noor
Berichten: 663
Geregistreerd: 27-05-04
Woonplaats: Noord-Holland, Nieuw-vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 18:23

Wij hebben ook een farrington merrie. Ze is echt superlief en vriendelijk!!! ooK met andere paarden zoekt ze geen ruzie , ze gaat liever een stukje verder op grazen samen met een ander rustig paard maar als ze een trap krijgt trapt ze terug naar een paard.

Ze kan wel beetje schrikachtig zijn voor bijv. geluiden onbekende dingen etc Haha!

Qua uiterlijk lijkt ze absoluut niet op haar vader vindt ik!!! Foto's zie profiel. Ze heeft vooral een heel ander hoofdje.

Mexxuna

Berichten: 5595
Geregistreerd: 13-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 08:03

Ik heb een farrington ingereden, op 7jarige leeftijd een super lief, maar heet paard was het!! het was in de omgang een lieverd, maar onder het zadel een heet hoofd.

Lante

Berichten: 11385
Geregistreerd: 18-06-04
Woonplaats: Frl

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 21:44

Ik had een Farrington x Flemmingh E pony, die heb ik verkocht. Ze was erg cool in het hoofd en nergens bang voor. Ze had echter ook niet veel respect voor mensen (weinig opvoeding gehad). Het was een echte knuffel en een schat zolang ze het zelf leuk vond. Als je iets van d'r wilde wat haar niet naar de zin was moest je uitkijken!! Ze was een plaatje en mooi elastisch bewegen, maar qua karakter niet mijn type. Ze leek erg veel op Flemmingh. Ze was twee toen ik haar verkocht en is nu ook 4 jaar. Is het dezelfde? Ik verkocht haar naar Zwaagwesteinde, daar is ze afgericht en pas weer verkocht via marktplaats.

Hilde_
Berichten: 10746
Geregistreerd: 24-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 22:08

Wij hadden een Flemmingh, uit een Purioso, is een E pony gebleven, maar is nu verkocht...