meemke weer als tuigpaard.. voor de kar

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Turaan

Berichten: 176
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: helmond

meemke weer als tuigpaard.. voor de kar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-04 22:51

Ik heb meemke weer ingespannen.. en het ging kei goed.. hier een paar foto's.. let niet op de kar maar dat is voor tijdelijk omdat ze er nou pas weer 4 dagen voorstaat .. voor als er wat gebeurt dat het dan de oude kar is ..

Dit was de eerste dag op de terug weg.. we hadde maar 5 min voor de kar gelopen het begon in 1 keer te regenen.. en dat kan ik mijn paardje niet aan doen he Knipoog
Afbeelding

Dit was vandaag in het bos.. ze vond het allemaal weer prachtig en zeker wel leuk dat ze eindelijk weer een keer mocht trekken.. ze was helemaal blij..
Afbeelding

hier moest hij terug uit ... maar hij wou alleen maar vooruit.. vandaag dat ze hier een beetje raar staat.. maar wel een beetje een mooie foto
Afbeelding

hier alweer op de terug weg naar huis.. de auto's waren al voorbij dus we konden door lopen alleen stond mijn vriendin nog een foto te maken.. dus die moeste we ff omver lopen Haha!
Afbeelding

hier moest ze ook achteruit lopen om de kar te parkeren en haar uit te spannen.. En toen bleef ze zo staan.. en ze hoefte al niet meer achter uit te lopen ..
Afbeelding

Hier met mijn nicht er op .. Kijk haar gezicht Verward .. Gheh wel grappig..
Afbeelding

zo die foto moesten we gewoon knippen .. ( ja mijn vriendin is helemaal gek van fotoĆ” maken ...daarom deze foto nog )
Afbeelding

deze foto was nog op het begin toen we aanreden met de rit .. Wel verkeerde volgorde mjaa.. moet kunnen..
Afbeelding

en tot slot een hoofdfoto toen ze weer in de wei stond.. en eten kreeg *LOL* ..
Afbeelding

Is paardloos!!!
Volgend jaar Archangel inrijden!! Ben benieuwd!!


Marloes__

Berichten: 5207
Geregistreerd: 28-03-04
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 23:09

Lief fjordje hoor, vooral die laatste foto is lief, echt een schattig koppie!! Loopt ze alleen voor de kar of rij je er ook op??

27-10-2011 * Een droom die in vervulling gaat... Casjino van Knedo <3

30-11-2013 * Onze zoon Joah is geboren! <3


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 23:11

Leuke en vooral brave pony
Als je deze kar vaker gaat gebruiken voor deze pony zou ik echt een stukje van de bomen afhalen, ze zijn echt te lang en kunnen je pony behoorlijk gaan irriteren met bochten en achterwaarts gaan.

Turaan

Berichten: 176
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-04 23:12

Ja ik ben er 4 dagen weer mee begonne met de kar.. en ik rijd er ook op.. maar ik weet dat ze de kar veel leuker vind als rijden Tong uitsteken.. ze heeft er gewoon plezier in ..maar ik doe het bijde..

Is paardloos!!!
Volgend jaar Archangel inrijden!! Ben benieuwd!!

ienna

Berichten: 836
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: noord-brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 23:34

apparte fjord, mooi die hoge zwarte benen!!!

Nijmegen

M3isSi3j

Berichten: 3180
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: Monster/Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 01:38

whaha, zoals bij die eerste foto heb ik mn paardje ook eens proberen te laten staan (enkel hingen mn pa en ik toen wel aan der stang) mooi dat ze naar stal rende Haha!

Shoot Annika en Sophie.. Ook een shoot van je paardje!? PB snel!

Turaan

Berichten: 176
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-04 13:38

M3isSi3j schreef:
whaha, zoals bij die eerste foto heb ik mn paardje ook eens proberen te laten staan (enkel hingen mn pa en ik toen wel aan der stang) mooi dat ze naar stal rende Haha!


Ja maar dit paardje dat staat liever stil als dat ze moet lopen dus dat komt best goed uit .. En op de meeste foto's heb ik gewoon de leitsels vast daarom sta ik er ook heel vaak niet op OK dan! ..

Ja en dat is dan een probleem he als ze in een keer naar stal rent .. Tong uitsteken .. maar dat zal wel goed afgelopen zijn tenminste dat hoop ik voor je..

Is paardloos!!!
Volgend jaar Archangel inrijden!! Ben benieuwd!!

Helderder

Berichten: 10126
Geregistreerd: 13-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 13:48

Mooi paardje!
Ze loopt erg mooi voor de kar. *LOL*
En ik zou ook een stukje van de bomen afhalen want ze zijn wel erg lang.

M3isSi3j

Berichten: 3180
Geregistreerd: 19-12-03
Woonplaats: Monster/Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 14:09

Ailin schreef:
Ja maar dit paardje dat staat liever stil als dat ze moet lopen dus dat komt best goed uit .. En op de meeste foto's heb ik gewoon de leitsels vast daarom sta ik er ook heel vaak niet op OK dan! ..

Ja en dat is dan een probleem he als ze in een keer naar stal rent .. Tong uitsteken .. maar dat zal wel goed afgelopen zijn tenminste dat hoop ik voor je..



braaf hoor!! vind ze het wel leuk voor de wagen dan? of is ze over het algemeen niet zo werklustig?

Het is wel goed afgelopen.. was achteraf wel laggen.. want heel veel mensen kwamen naar ons toe.. waarom ren je echt met je paard met die kar er achter naar stal.. ben ej niet goed ofzow :frusty:

Shoot Annika en Sophie.. Ook een shoot van je paardje!? PB snel!

Turaan

Berichten: 176
Geregistreerd: 07-07-04
Woonplaats: helmond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-04 14:25

Ja ze wil wel werken .. maar ze wil ook stil staan dus als ik vraag dat ze stil moet staan dan doet ze dat met plezier.. vind ze net zo leuk als de kar te moeten trekken .. ja ik weet het een rare pony Tong uitsteken.. maar goed.. Ja tuurlijk al die mensen die zien dat paard naar huis renne die weten natuurlijk niet wat er aan de hand is .. maar het is gelukkig goed afgelopen dus..

Is paardloos!!!
Volgend jaar Archangel inrijden!! Ben benieuwd!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 87 bezoekers