met je paard op vakantie?, waarheen?..... Tips

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
carlosje

Berichten: 1738
Geregistreerd: 04-12-01
Woonplaats: Rotterdam

met je paard op vakantie?, waarheen?..... Tips

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-02 17:26

ik wil misschien met carlos op vakantie, maar weet nog niet waarheen.
Heb al van veel bokkers gehoord dat loon op zand erg leuk en relaxt is.
Maae ik wil meerdere bekijken, wie heeft er tips?
Daar zou car blij mee zijn *LOL*

gr kathelijn

DubbelFun

Berichten: 88663
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 17:28

Zoek eens op de Veluwe. Lekker de ruimte om uren te rijden in een mooie natuur.

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 17:40

Ik ben 2 jaar geleden met een vriendin en onze paarden 7 dagen wezen trekken over de Veluwe. Prachtig gebied, mooie ruiterpaden, de Veluwetrail loopt daar doorheen en de paden zijn duidelijk aangegeven.

Je hebt een speciaal boekje van de Veluwetrail en daar staan routes, logeeradressen, hoefsmeden e.d in. Heel handig en compact.
Je kan ook vanaf een manage rijden. hHet gebied in kootwijkerbroek en Vierhouten is aan aanrader!!! Erg mooi. In Vierhouten heb je een manege op een camping. Lekker makkelijk!!

Bereid je goed voor als je gaat trekken, want het is niet niks!!

Succes!!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 17:45

Ik weet een heel leuk adresje waar je in een vakantiehuisje kan (2 pers) en je paarden mee kan nemen in Drenthe. Het is vlakbij een super mooi natuurgebied, dus uitrijmogelijkheden zat, mooie omgeving. De paarden staan achter het huisje dus je hebt ze vlakbij, een mooie buitenstal met buitenbak aanwezig. Als je interesse hebt hoor ik het graag!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 18:24


wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 18:53

wil je perse met je paard in nederland op vakantie? want via www.paarden.pagina.nl zijn hele leuke reizen ook in het buitenland

carola

Berichten: 8686
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 20:18

Ik heb de Veluwe trail al 2 x helemaal gereden, en rijdt wekelijks nog wel een dagtochtje of een deel ofzo ervan. Ik woon namelijk zowat aan de route! Haha! Echt heel erg mooi. Vooral nationaal park de hoge veluwe is super. Toen ik daar voor het eerst was, stond ik er versteld van. Ik wist niet dat er zo veel schoonheid in NL was. Inmiddels heb ik een jaarkaart gekocht en kom er minimaal 1 x per week.
Een weekje Texel is ook erg leuk. Ik heb er nu al 2 x 8 weken gezeten (ivm. werk, paarden wel lekker mee), en dan gaat het wel vervelen hoor. Maar een weekje is best leuk.
Volgend jaar wil ik naar Limburg, Drenthe of de Ardennen, maar dat weet ik nog niet precies.