Prive-topics?????

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Anoniem

Prive-topics?????

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 18:43

Hoe is het mogelijk dat er topics worden gestart als deze : [HK] **Voetbal Vrouwen ** Deel V
Hier staat gewoon een lijstje van "leden" en andere worden bij voorbaat al gewaarschuwd dat ze niet welkom zijn Verward
Ik heb totaal geen behoefte om in een voetbaltopic te reageren, maar vind het vreemd dat zoiets wordt toegestaan.
Elk topic moet toch gewoon voor iedereen toegankelijk zijn?


Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 18:48

Ben het met je eens Ilindra...
Ik vind het not done dat er zo een kliekjesmentaliteit wordt toegestaan... Bokt is een forum, een forum is toegankelijk voor iedereen dus iedereen moet mogen reageren in een topic.

Ok, het is soms niet zo leuk als je al een hele tijd met een groepje in een topic reageert en er komen ineens 'nieuwelingen' bij... Maar die heb je er maar gewoon bij te nemen, weet je voor je eraan begint dat het kan gebeuren...

Accept what is, let go of what was, have faith in what will be

Nadir

Berichten: 12692
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 18:57

Precies... Ik ben het er ook absoluut niet mee eens... Heb bovenstaand topic met verbazing gelezen... Overigens hele slechte "reclame" voor de voetbalvrouwen...

Ook een beetje onzin dat er geen "nieuwelingen" bij mogen komen, dat er een aantal keer een slechte ervaring mee is geweest, wil niet zeggen dat iedereen doelbewust het topic binnenkomt om de boel te verzieken... Lachen

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

Spruit_Elf

Berichten: 2169
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Amsterdam... pak me dan...!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 19:00

Natalie schreef:
Ben het met je eens Ilindra...
Ik vind het not done dat er zo een kliekjesmentaliteit wordt toegestaan... Bokt is een forum, een forum is toegankelijk voor iedereen dus iedereen moet mogen reageren in een topic.

Ok, het is soms niet zo leuk als je al een hele tijd met een groepje in een topic reageert en er komen ineens 'nieuwelingen' bij... Maar die heb je er maar gewoon bij te nemen, weet je voor je eraan begint dat het kan gebeuren...


ik sluit me hier totaal bij aan

Cool

Ik miste mijn ex ;( volgende keer schiet ik raak

AnoeskaB

Berichten: 544
Geregistreerd: 25-01-04
Woonplaats: Annen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 19:07

Ik vind dat er de laatste tijd zowiezo meer kliekjes met zogenaamde leden aan het ontstaan zijn, vooral in de huiskamer. Zal wel de leeftijd zijn, dat ze van dat groepsgevoel houden, maar persoonlijk houd ik er niet van om in een hokje te gaan zitten en genummerd te worden.

Heb al een paar keer gehad dat ik ergens reageerde en vervolgens direct een nummer op m'n voorhoofd geplakt kreeg Verward

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 19:10

Het lijkt wel een kamp Huilen

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 19:11

Concentratiekamp?

Geen onderschrift.

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 19:11

Bloos!

Nee marsje...ik bedoel als met FA...dat bokt in meerdere kampen is verdeelt Lachen

Careano

Berichten: 5414
Geregistreerd: 09-05-04
Woonplaats: Wales

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 19:12

ja inderdaad ook bij de dressuurkakkers ofzo.. daar mag je nu helemaal niet meer bij..

    Emily Nevita L2 + 2 <3
      Lief, jij blijft jouw leven lang bij mij!

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 19:12

Oh ja, op die fiets.
Ja, de eerdergenoemde hokjestheorie.

Geen onderschrift.

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 19:13

Laten ze een eigen forum gaan beginnen Lachen


Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 19:16

Idd, als ze zo graag mensen buiten willen sluiten moeten ze maar een eigen forum oprichten. Bokt is er voor iedereen, de topics zijn dus ook door iedereen te lezen en iedereen mag antwoorden.
Ik vind dat VV-topic zowieso belachelijk, maar goed. Laten we daar maar over ophouden Schijnheilig

Maar ik ben het dus helemaal met je eens Ilindra!

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 19:17

Mijn reactie in [FZ] Margon gebanned?? :

Karin schreef:
Bokt is idd een openbaar forum. In de HK staan voornamelijk langlopende topics waarbij mensen met dezelfde interesse elkaar opzoeken. Als 'nieuwelingen' het daadwerkelijk leuk vinden om mee te praten over die ene interesse, dan zijn ze van harte welkom. Maar mensen die alleen maar een topic komen binnenvallen om die interesse belachelijk te maken en de grond in te boren, die zijn aan het verkeerde adres. Ik kan me voorstellen dat de gebruikers die al langer in dat topic meekletsen niet op (voor hun gevoel) zo'n 'indringer' zitten te wachten

Aan de andere kant is het ook niet de bedoeling dat je angstvallig je eigen 'clubje' gaat beschermen en iedere nieuweling zo snel mogelijk op een onaardige manier het topic uit gooit. Geef nieuwelingen de kans om mee te praten. Blijkt dat het onderwerp hen toch niet interesseert, dan zijn ze vaak ook snel weer weg. Blijkt dat ze alleen komen om de boel te stangen, meld het dan bij de mods. Op die manier houden we de HK leuk voor iedereen.


Dit is hoe ik tegen de HK aan kijk. Groepjesvorming houd je niet tegen, mensen met dezelfde interesses zoeken elkaar nu eenmaal op. Dat gebeurt zowel IRL als op internet. En ik ga echt niet ieder topic in de HK controleren op 'ledenlijsten' - over concentratiekampen gesproken (wat een rotvergelijking trouwens Scheve mond ).

Misschien moet ik bovenstaande quote maar opnemen in 'de regels in de HK', dan is tenminste voor iedereen duidelijk wat de gedragsregels in dit forum zijn.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

AnoeskaB

Berichten: 544
Geregistreerd: 25-01-04
Woonplaats: Annen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 19:17

abigaillover schreef:
ja inderdaad ook bij de dressuurkakkers ofzo.. daar mag je nu helemaal niet meer bij..

Neem mijn nummer maar, ik kwam even om het hoekje van de deur kijken en pats! daar zat ie al om mijn voorhoofd Haha!

Careano

Berichten: 5414
Geregistreerd: 09-05-04
Woonplaats: Wales

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 19:19

ja kijk ik hoef er niet zo perse bij maar het idee gewoon snap je?

    Emily Nevita L2 + 2 <3
      Lief, jij blijft jouw leven lang bij mij!

Apple

Berichten: 76181
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 19:19

Op de HK zijn meerdere langlopende topics met 'gelijkgestemde' personen die daar al langer posten. Natuurlijk is een dergelijk topic voor iedereen toegankelijk mits je wel dezelfde interesse deelt.

Als voorbeeld wordt nu het "voetbalvrouwentopic" genoemd aangezien daar helaas een incident was. Andere topics waar een heel select gezelschap post: "Boomloos", "Endurance", "Roddels", "Plussies","dressuurkakkers", "bokkende fjordenrijders", "Dingetjes". Zo zijn er nog wel meer.

Ik neem aan dat iemand die geen interesse heeft in bijvoorbeeld "boomloos rijden" of "endurance rijden" zich zal melden in een dergelijk topic.

Dit is gewoon een voorbeeld van groepsvorming. Bokt is inmiddels zo groot dat mensen op zoek gaan naar anderen die ongeveer dezelfde interesses hebben. Bij de langere topics in de Huiskamer kunnen mensen dan ervaringen uitwisselen.

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 19:21

Voetbalvrouwen mogen ze ook wel veranderen in Voetbalmeisjes (by Misser), wat al eerder gezegd is in dat topic....

Het niveau vind ik niet verbijsterend hoog

Careano

Berichten: 5414
Geregistreerd: 09-05-04
Woonplaats: Wales

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 19:22

en als wij nou gewoon een topic openen? horen wij ook ergens bij en iedereen mag erbij! Goed idee tog? Haha!

    Emily Nevita L2 + 2 <3
      Lief, jij blijft jouw leven lang bij mij!

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 19:25

Het

Iedereen-die-nergens-bij-mag-horen-topic-van-bokt

*LOL* Ik meld me aan als lid

En ik WIL #1 zijn en het ook in m'n onderschrift plaatsen en mijn avatar veranderen ....

Zo zielig ben ik niet Clown

Apple

Berichten: 76181
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 19:29

Overigens vind ik het niet gepast om nu in dit topic de 'voetbalvrouwen' af te zeiken. Iedereen zn eigen pleziertje en hobby. Als je het allemaal maar kinderachtig gedoe vindt dan post je er toch niet? Je hoeft niet in elk topic op Bokt te posten.

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 19:31

abigaillover schreef:
ja inderdaad ook bij de dressuurkakkers ofzo.. daar mag je nu helemaal niet meer bij..



Oh ja? Waar? Tong uitsteken Dan wil ik ook wel lid worden (NOT)

Een forum is voor iedereen. Basta.

Exit13

Berichten: 7748
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 19:32

Tyrza schreef:
Oh ja? Waar? Tong uitsteken Dan wil ik ook wel lid worden (NOT)


Echte dressuurkakkers hebben het niet nodig om het in hun signature te zetten, die hebben het gewoon Haha!

Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei!

Apple

Berichten: 76181
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 19:33

Toch denk ik dat je enige groepsvorming, vooral bij zo'n groot forum, niet kunt voorkomen of tegen gaan.

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 19:33

Misser schreef:
Echte dressuurkakkers hebben het niet nodig om het in hun signature te zetten, die hebben het gewoon Haha!


Is dat een hint? Haha!

Nadir

Berichten: 12692
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 19:35

Apple schreef:
Toch denk ik dat je enige groepsvorming, vooral bij zo'n groot forum, niet kunt voorkomen of tegen gaan.

Inderdaad... Maar kunnen de moddies die af en toe zo'n topic binnen wandelen er niet wat beter op letten dan? Zoals jij eigenlijk bij het PP topic af en toe een oogje in het zeil houdt?

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Plus_en_Min en 6 bezoekers