door scheiding mijn paard kwijt

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
priscilla

Berichten: 1639
Geregistreerd: 05-09-01
Woonplaats: zwolle

door scheiding mijn paard kwijt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-02 18:36

voel me ***!! tussen mijn man en mij gaat het niet langer en hebben we dus besloten om uit elkaar te gaan. met de gevolgen van dien! en op de klap voor mijn dochter na vind het het heeeel erg om mijn paard ook te moeten verkopen! Huilen Huilen zoals enkelen van jullie misschien weten ben ik met haar achterover geklapt en durfde ik niet meer! maar voor 2 weken terug heb ik de stoute schoen aan getrokken en toch weer opgestapt! en het gaat onwijs goed! het isnet of er van geleerd heeft! en nu dit.... ooooh wat zal ik haar missen het is echt net een kind voor me.
maar ik kan haar gewoonweg niet onderhouden in mijn uppie want ik vind dat mijn dochter voor gaat op alles! ook zal ik de computer kwijt zijn en kom ik niet meer op bokt. ik zal dit missen! zowiezo tot 1 april kan ik nog ff! Huilen


carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 18:43

Jeetje... ik weet even niet wat ik moet zeggen. Echt verschrikkelijk voor je! Heel heel veel sterkte, en hou je taai.

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 18:48

Wat verschrikkelijk voor je. Juist in deze nare tijd heb je je paard zo hard nodig. Maar zoals je al zegt: Je dochter gaat natuurlijk boven alles.

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 18:48

Jeetje wat vreselijk.

trouwens ik heb hier nog een oude laptop liggen; pentium 1 met alles erop en eraan van compaq(12.1 tft cd rom microfoon ingebouwd enz). Mag je wel overnemen voor een zacht prijsje om je te helpen in deze barre tijden...PB me maar!

Wat betreft je paard. Kan niemand in je omgeving je helpen? Kan je geen bijrijder nemen en naar een goedkopere stal/weiland en dan de kosten met de bijrijder delen? Er moet toch een oplossing zijn?

Nou heel veel succes, want ik kan me voorstellen dat je in een diepe put zit nu. Ook je man zal zich niet toppie voelen denk ik! Succes met alles op poten te zetten!!!

sterke XXX

Bas

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

pojack

Berichten: 554
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 18:54

Jeetje wat erg weet niet wat ik moet zeggen (tikken).
Laat de moet niet zakken.
Probeer wat te bedenken, is het niet om er een bijrijder bij te nemen,
zoals Prima al zei.
Heel veel sterkte

Mijn fjord is niet eigenwijs, hij doet alles op zijn eigen wijze
Only when the last tree has died & the last river has been poisoned & the last fish has been caught will we realize that we cannot eat money
Extra centen verdien?? Meld je dan nu aan Cash4ladies Gekkengoud

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 19:12

Wat poedersuiker zeg, echt verschrikkelijk lijkt me dit!

Zoals er al gezegd word, is het geen optie om een bijrijder te nemen, of om hem in bruikleen te doen? (word in engeland veel gedaan). Je paard blijft gewoon van jou.
En als je na een tijdje alles weer op een rijtje hebt, genoeg tijd/geld, kun je het weer verder oppakken!
En als je dan toch besluit om hem/haar te verkopen, heb je al gelijk een goed baasje gevonden!!

priscilla

Berichten: 1639
Geregistreerd: 05-09-01
Woonplaats: zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-02 19:28

wat zijn jullie toch een schatten.. Lovers

wat die bijrijder betreft nikita is een paard waar niet iedereen op kan ze moet flink getraint worden en ik wil niet dat er met mijn paard en evt bijrijder ongelukken gebeuren. ze staat nl zo rechtop uit angst en laat zich achteruit klappen maar dit echt uit angst dus geen gemenigheid. dekens afhalen etc etc vind ze dood eng en ik kom te leven van een bijstand uitkering en mijn auto word verkocht dus heb ook geen vervoer dus ik zie echt geen andere oplossing dan haar naar een spring of dressir stal te verkopen. maar bedankt voor jullie hulp en dat jullie met me meedenken

elske_

Berichten: 597
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Utrecht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 19:39

echt heel veel sterkte!!

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 19:40

O jeetje, weet niet goed wat ik moet zeggen. Wat ontzettend kl*te!! Verdrietig Ik wil je heel veel sterkte wensen en als ik iets voor je kan betekenen moet je het zeggen hoor.

Liefs! Lovers

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

lies

Berichten: 9616
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 19:44

kan je haar niet net als Manon2 (geloof ik) in bruikleen doen als draagmoeder? misschien moet je haar eens pb-en over hoe zij dat heeft geregeld.
wel banketstaaf voor je, ik heb ook een paard moeten verkopen vanwege familie omstandigheden.
sterkte

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 21:12

Ahh, wat onwijs k u t voor je Priscilla!
Ik moest ook mijn paard verkopen door familie-omstandigheden, ik weet hoe het voelt. Heb je geen familielid waar je je paardje kunt brengen? Anders zou ik verkopen bij iemand bij je in de buurt,zodat je dr toch nog kan opzoeken.
Ik wens je heel veel sterkte in deze tijd,en als er iets waarmee ik kan helpen,laat het me weten hoor!
Groetjes,Claudia.

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 21:17

Jeetje wat een ontzettende nare situatie! Misschien dat er nog een oplossing op je pad komt om je paard te behouden! Veel sterkte, dit moet vast niet makkelijk zijn!!

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 23:55

ammm, maare er is zoiets als alimentatie toch? Trouwens lijkt het je niet leuk om te gaan werken op een kindercreche?(hoe spel je dat nou ook al weer) Dan heb je werk en dan heb je onderdak voor je kind, en een hoger inkomen voor jezelf. Of misschien een andere baan en dan kinderdagverblijf? Misschien is het dan nog wel allemaal te behapstukken....

Veel sterkte met je verdriet. Onthoud maar: aan alles komt een einde!

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 00:25

Prima slaat de spijker op zijn kop! Het is nu heel pijnlijk allemaal en ik hoop hoe dan ook dat er een oplossing komt waar jij vrede mee zal hebben, maar de tijden verbeteren! Hou de moed erin!

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 09:42

Hey wat klote voor je!
IK ben nu net 2 maanden alleen . Mijn uitkering is nog steeds niet rond...Wat een gedoen met al die papieren enweet ik het allemaal wat nog meer! Je word van de een naar de ander gestuurd . Het zal geen vetpot worden.
Maar mijn paard blijft wel! Ik heb ook een kindje en die gaat uiteraard ook voor alles.

IK heb zelf een soort bijbaantje. ( ik werk dus gewoon zwart)Ik pas namelijk op.
4 dagen( meestal na schooltijd dus vanaf 1500 uur)en 2 avonden in de week pas ik op en Damian gaat gewoon met me mee.Hij vind dat geweldig met al die kids en allemaal ander speelgoed.
Ik verdien hier genoeg mee om mijn paard te kunnen houden en alle kosten die erbij komen kijken zoals smid entingen en wormkuren, westrijden en rijvereniging. enz enz. Alleen als de dierenarts een keer met een torenhoge rekening mocht komen dan heb ik mn lieve paps nog!
Mijn auto blijft ook gewoon. Ik heb alles begroot en t kan best wel uit. Ik heb ook nog eens een dure auto die best duur is in de verzekering.

Verder ga ik als Damian naar school gaat weer een opleiding volgen ,misschien zelfs al eerder.

De gemeente betaald namelijk en je opleiding en de kinderopvang.
En je ontvangt nog steeds je uitkering.
IK ga spw doen . En dan wil ik ook in de kinderopvang gaan werken.

Ik hoop dat je het op een of andere manier ook zal gaan lukken om je paard te kunnen houden. Ik heb het namelijk echt nodig!
Omdat je nu overal in je eentje voor komt te staan, heb je juist dat beetje ontspanning nodig, die tijd voor jezelf!
Denk er maar eens over na en geef niet te snel op hoor!

Veel sterkte de komende periode. Ik weet dat het lang gaat duren voor je je weer wat beter voelt .Ik zit nog steeds met een mega dip.. Huilen Huilen

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 09:45

Sjee, wat is dit ellendig zeg! Wat moet dit zwaar zijn geweest om dit zo te beslissen. Ik wens je alle sterkte.

De hond is de betere mens

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 09:47

Prima schreef:
ammm, maare er is zoiets als alimentatie toch?


Dat wordt toch van je uitkering afgetrokken uiteindelijk?

Echt een rot situatie! Hoe oud is je dochter? Hoe is zij eronder? Een scheiding is nooit leuk, voor jou niet, voor je dochter niet, en alle 'rampen' die er extra aan vast hangen zijn helemaal zwaar kl*te!

Ik wens je veel succes en hoop voor je dat je snel uit het dal klimt!

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010

BBL

Berichten: 288
Geregistreerd: 22-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 11:21

Kan iemand niet even bijspringen ofzo? Misschien kun je 'm verkopen voor een paar honderd gulden aan een hele lieve kennis en kun je 'm wel gewoon blijven rijden...als het dan straks allemaal wat beter op de rit staat kun je 'm weer terug-overkopen? Of misschien kunnen je ouders je helpen? Toen mijn vorige relatie stuk liep heb ik echt zoooooveel aan mijn paardje gehad...Zonder hem was ik er echt niet bovenop gekomen! Er MOET echt een oplossing te vinden zijn. Misschien bij een boer in 't weiland voor weinig geld? 't Wordt binnenkort toch beter weer, en dan kan-ie lekker de hele dag buiten staan, hoef je er ook niet dringend elke dag naar toe.....Tegen de tijd dat 't weer herfst wordt, is je situatie misschien weer wat rooskleuriger....

Succes en ik duim voor je dat er een mooie oplossing komt!

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 13:06

Och jee... wat rot allemaal Verdrietig , toch vind ik de oplossingen van Prima en Obsession niet slecht!!! Als het enigzins te doen is, verkoop je paard dan niet te snel! Wie weet vind je toch een oplossing, waarbij je je paard kan houden en je kind niet te kort mee doet! Sterkte!!

Ik keek trouwens net in je profiel en zag dat je bij beroep, rij-instructrice hebt ingevuld. Auto of paarden?? Als het paardrij-instructrice is, is dat eigenlijk een gigantisch voordeel Lachen , meestal kan je in de stal waar je les geeft, je paard ook heel wat goedkoper onderbrengen Lachen ! Kop op!!!!
Als je dan ook nog Bas z´n Laptop kan nemen, ziet de wereld er -ondanks alles Verdrietig - toch weer wat zonniger uit!

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/


Biebel

Berichten: 1353
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Son

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 15:40

vreselijk voor je....alle sterkte, hoop dat het allemaal toch nog goed komt!!!

ZOALS HET PAARDJE THUIS SPRINGT, SPRINGT IE NERGENS.....
Liza alweer ruim 7 jaar:-) kleine meisjes worden groot! School is leuk!
http://www.horsefoto.nl nog steeds ff uit de lucht

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 16:16

Ja die laptop mag je hebben voor 100 euro!!!!! Doe ik alleen voor jou (geen pb's dus), want ik ben in een feeststemming, omdat net heb gehoord dat ik de hypo voor ons nieuwe huis heb rondgekregen!!!!!!!!! Clown

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

priscilla

Berichten: 1639
Geregistreerd: 05-09-01
Woonplaats: zwolle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-03-02 21:59

heel lief van je dat je daaraan denkt maar ik ben op dit moment heeel errug platzak! maar k vin je wel heeeeel lief! nogmaals thanks Kusje

ennuh gefeliciteerd met je hypo

Percy

Berichten: 12023
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-02 00:05

Wat vreselijk rot voor je.

Een scheiding is al zwaar maar daarbij ook nog je paard kwijt moeten raken is echt heel erg naar.

Op dit moment zijn een aantal mensen in mijn omgeving aan het scheiden en ik zie wat voor impact dit op ze heeft. Het is niet alleen moeilijk voor jezelf maar ook voor je kind wat het nog zwaarder voor jou maakt omdat je het kind moet steunen. Op zo'n moment heb je eigenlijk extra hard iets voor jezelf nodig. In dit geval het paard.
Een oplossing heb ik ook niet voor je, verstandelijk gezien is het in deze situatie het beste wanneer je het paard wegdoet maar emotioneel is het verschrikkelijk zwaar.

Ik hoop voor je dat je een oplossing vindt, ik wil je in elk geval veel sterkte wensen de komende tijd.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-02 09:12

Hè bah wat kl*te.
En tijd komt raad dus misschien komt de oplossing nog wel.
Ik wens je iig veel sterkte.

Clinnn_

Berichten: 5596
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Aan Zee (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-02 10:03

Wat verselijk.

. . .
. . .
. . .


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Nadia_, AmyII, Flip, Ilayla, JitskeJeldau, kimwilliam, meggiemeg, Melzazu, scappa, SemrushBot, spookyskippy, Titsia en 77 bezoekers