up-dat rug

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

up-dat rug

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-02 15:14

Nou alles valt toch wel een beetje tegen. Ik ben nu op een dieet omdat ik toch wel wat aangekomen was. En ik was al zo dik. Ik ga nu echt lijnen om weer een beetje een normaal gewicht te krijgen. maar ja drie maanden niets doen. Ik baal in ieder geval als een stier(ben ook een stier maar goed Knipoog )

gisteren geshopt naar wat nieuwe kleren. Wat had ik naderhand last van mijn rug. Ik kon bijna niet meer staan. Niet normaal. maar vandaag is er een nieuwe dag en hopenlijk krijg ik nu wat minder last van mijn rug. Moet blijkbaar nog veel rusten. Heb wel enorme spierpijn in mijn buik. Op plaatsen waarvan ik niet eens wist dat ik spieren had. Dinsdag naar de fysio. Ze zei al je hebt een lelijke breuk. Hopenlijk krijg ik oefeningen zodat ik vlug weer kan paardrijden.

och ja we komen de dag wel door

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 15:18

Koppie op Heike het eerste gedeelte is je ook gelukt dus dit deel gaat je ook lukken.

Mhh zie je maar heeft toch nog wat voordelen : nieuwe kleren en afvallen Knipoog .

Ene zoals je was was je helemaal niet dik Verdrietig .

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 15:18

nou, iig heel veel sterkte!
doe voorzichtig Knipoog

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 15:26

oeps dubbel Lips are sealed . verwijder maar heike/Bart.
Laatst bijgewerkt door UrbanL op 15-03-02 15:38, in het totaal 1 keer bewerkt

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 15:34

Tsjakka! Gewoon met me meezingen: I'm the greatest! Tralalala.

Gaat soms met moeite, vooral als ik iets doe en ik denk achteraf: oeps... maar dan is het al te laat. Lekker vroeg naar bed (ik lig er al dagen vroeg in en nog steeds slaap ik als een os, echt ongelofelijk), theetje, badje, etc. Ik vind zwemmen echt vreselijk, maar het voelt wel goed voor mijn rug. Nou heb ik nog het geluk dat ik geen maanden in het gips hoef.

Kom op Heike, je bent halverwege, gewoon 'ff' doen. Tsjakka! Haha!

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 15:43

veel sterkte, en hou maar in je achterhoofd dat je straks weer lekker kan paardrijden Knipoog

chrico

Berichten: 791
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: IJmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 21:39

Doe je wel rustig aan. Je spieren hebben drie maanden niets gedaan en nu ineens moeten ze. Je heb er niets aan om de spieren te overbelasten want als je fysio krijgt moeten je spieren wel rust hebben. Fysio daar moet je je niet op verkijken want het kan heel heel zwaar zijn.
Oeps, het begint op een preek te lijken. Maar alsjeblieft overbelast het nu niet. Je heb je spieren hard nodig om hier doorheen te komen. Sterkte en ik ben blij voor je dat je corset er nu eindelijk af is.

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 22:01

Heel veel sterkte en zeker weten dat je het aankan hoor!
Mocht ik ergens nog een lekker gezond recept tegen komen dan mail ik die wel even.
Mijn moeder en ik werden ook altijd veels te dik, en dan gingen we samen op zoek in allerlei heerlijke kookboeken... maar wel die gezonde weet je wel.
Lijnen in plaats van lijden.
Dat kan echt, al is het wat moeilijk.

Wat je rug betreft, je komt er, zeker weten. Reageer je maar lekker af op Bokt! Haha!
Volhouden en ook voor jou gaat de zon weer schijnen hoor!
Ik zal voor je duimen dat de fysio goed gaat en de pijn minder wordt.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-02 03:03

Veel sterkte! Niet te veel stil staan en winkelen...waarschijnlijk een net even te grote belasting. Succes met de fysio.

Voor gezonde recepten (en snelle, eigenlijk alle soorten recepten)
www.smulweb.nl

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-02 22:50

jakkes zeg, maar k hoop dat het snel beter gaat.

Tip; niet te veel doen echt niet.


sterkte lara

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-02 23:38

Hee meisje, hier kom je ook nog wel even doorheen hoor, net als wat Laui zegt: nog ff flink wat tjakka's.... Knipoog Heb veel bewondering voor je iig!

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-02 07:45

Heel veel sterkte. Ik kan me zo voorstellen dat het tot nu toe het ondergaan van pijn was en dat je vanaf nu hard moet werken om er weer helemaal bovenop te komen. En dat lijkt me ontzettend zwaar.

Maar met al die aanmoedigingen van bokkers moet het lukken toch. En als je even in een dipje zit kan je je hier vast afreageren.