divoza positief of negatief, ervaringen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 

divoza ervaringen:

positief
35 (76%)
negatief
11 (23%)

Totaal aantal stemmen: 46


roylinde
Berichten: 3144
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Haulerwijk

divoza positief of negatief, ervaringen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-04 16:46

ik hoor veel positiefe berichten over de divoza, zelf ben ik dr ook wel redelijk positief over , maar ook julli zullen er zo wel je ervaringen mee hebben.

royena mijn supper knollie Haha!
sjoerd bedankt voor de fijne tijd,.... marlot veel plezier van hem Lachen
"geen beter hulpmiddel als een beloning"


Uums

Berichten: 6777
Geregistreerd: 07-07-03
Woonplaats: Het nuchtere noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 16:56

Het is volledig afhankelijk van de invalshoek die je kiest.

Divoza (Leek) is een ruim opgezette, klantgerichte zaak met een breed aanbod aan paardenspullen.

Soms kun je een keer een minder actieve verkoopster treffen (daar hoor ik veel klachten over, maar heb het zelf amper meegemaakt. Ik vond 'bazin' Dieneke altijd een erg lief vrouwtje en de servicebalie bij de reparaties is bijvoorbeeld ook prima).

Soms heeft Divoza alleen een aanbieding en wanneer je er komt blijkt het dan te gaan om één (minder populaire) kleur rijbroek in een extreme maat, bijvoorbeeld. Dat is wel jammer. Verder zijn we al ruim twintig jaar klant en is het puntensysteem mede dankzij een brief van mijn mams op gang gekomen Haha!...!

Z dressuur met mijn prachtige Groninger :)
Auteur van onder meer paardenboek De Groningin en Schoem: http://www.greunenkriek.nl/

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 16:59

Het schijnt dat je van de aanbiedingen/tentenkampen niet te veel moet verwachten.


Ik ben er zelf wel redelijk tevreden over. Je hebt meestal wel veel keus en prijs/kwaliteit is ook wel goed.


Service kan je niets over zeggen dat is in ieder filiaal anders.

Marrepar

Berichten: 13162
Geregistreerd: 23-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 16:59

Ik ben dr positief over, al heb ik pas 2x iets besteld..
Maar nix mis mee, snel bezorgd en goede artikelen

♥ Bijou is verkocht!.. L+9 & M1+5
[TK] exclusieve RABOBANK deken

Crista

Berichten: 3020
Geregistreerd: 12-01-04
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 17:05

hmmm ik ben wat minder positief, heb er 2 keer iets besteld, de eerste keer zijn we na 5 weken maar eens gaan vragen waar onze deken bleef en die bleken ze gewoon te zijn vergeten en de tweede keer werden we opgebeld na 4 weken (levertijd was mix. 3 weken:?) en toen we daar kwamen was het de verkeerde kleur....
ik vind het personeel ook niet altijd even vriendelijk en ze hebben zeker niet voldoende kennis naar mijn mening...dus helaas, ik ben negatief over de divoza.
Als ik eve snel iets moet hebben ga ik er wel heen omdat de divoza gewoon het dichtste bij is maar anders ga ik toch echt naar de van Rijs of Hypoplaza...

If you act like you've only got fifteen minutes, it'll take all day. Act like you've got all day and it'll take fifteen minutes. ~ Monty Roberts

PinoLover
Berichten: 572
Geregistreerd: 11-04-02
Woonplaats: Heinkenszand

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 17:07

Ik heb 1x wat besteld en daar ben ik positief over, was op voorraad en had het na 2 dagen al binnen.
Tentenkamp zijn vaak aanbiedingen waar je niet veel van moet verwachten, rare kleuren, rare maten enz. Maar als je goedkoop wat wil hebben voor er naast en je kwa kleuren bijvoorbeeld voor halstertouwen niet zo moeilijk bent is het altijd wel leuk om er tussen te snuffelen vind ik.

Pino, de super Fjord!

roylinde
Berichten: 3144
Geregistreerd: 06-06-03
Woonplaats: Haulerwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-04 17:10

oweke idd dus heeeel verschillend.

royena mijn supper knollie Haha!
sjoerd bedankt voor de fijne tijd,.... marlot veel plezier van hem Lachen
"geen beter hulpmiddel als een beloning"

Leoniez

Berichten: 1500
Geregistreerd: 19-11-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 17:10

Ik heb een paar keer wat besteld en ben er zeer tevreden over!
snel binnen, en was erg teverden over de artikelen!

Lachen


Tessebes

Berichten: 18524
Geregistreerd: 09-09-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 17:20

Ik heb niet echt negatieve ervaringen met Divoza, maar ik heb ook niet echt hoge verwachtingen van die zaak. Een zadel op laten vullen zal ik er bijvoorbeeld niet laten doen. Verder hebben ze een hoop basisdingen, weinig bijzonders. Wel leuk is de Baseline lijn, zo heb je opeens een tuigophangset voor een leuk prijsje. Lachen
Laatst bijgewerkt door Tessebes op 13-08-04 17:23, in het totaal 1 keer bewerkt

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 17:21

Ik kom er alleen voor zadelzeep en andere standaard zooi.
Daar heb ik geen klachten over.
Ik zou er niet snel een hoofdstel o.i.d. kopen.

RanouK

Berichten: 3571
Geregistreerd: 30-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 17:22

Ik wou een rijjasje kopen, verleden jaar besteld, nog steeds niets aangekomen Scheve mond

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 18:26

Fonnie schreef:
Het schijnt dat je van de aanbiedingen/tentenkampen niet te veel moet verwachten.


Heeft Divoza ook tentenkampen? Ik ken ze alleen van Hyporama...

Ik ben nooit in een filiaal van Divoza geweest, dus daar kan ik niets zinnigs over zeggen. Ik bestel wel geregeld iets en daarover ben ik wel tevreden.
Levertijd is over het algemeen niet zo lang en de prijs/kwaliteit verhouding vind ik prima.

* To Belg, or not to Belg *

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 18:33

Jahoor Positief Haha!
Altijd goede service gehad.
Het enigste min puntje was toen ik een bontje voor over mijn zadel zocht.
Ik belde en vroeg of ze even wou passen bij divoza op de kieffer lech profie daar.
En dan zeker wist ofhet paste.
Ze zij jahoor past *LOL*
Kreeg het thuis, Past niet Gaaaap

          *Many people walk in and out of your life,
          but only true friends...
          will leave a footprint in your heart *

Ontario

Berichten: 1921
Geregistreerd: 25-01-01
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 20:46

Positief, er is nu een vestiging vlakbij in Heteren, en ben er al regelmatig geweest, en dingen gekocht. Ook mijn laarzen laten repareren, was goedkoop en netjes. Heb er overigens nog nooit iets besteld via de catalogus.

JokeG

Berichten: 357
Geregistreerd: 13-05-03
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 20:55

Hier ook positief! Ik bestel veel uit de catalogus en het komt altijd netjes aan. Een keer een hoofdstel geruild en ook dat werd prima afgehandeld. Ik ben dik tevreden!

Een paard zonder ruiter is altijd een paard. Een ruiter zonder paard slechts een mens!

Remy

Berichten: 2722
Geregistreerd: 02-06-04
Woonplaats: Sint Anthonis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 21:22

Zeer positief. Ik had een keer van het uitverkooplijstje een zomerdeken besteld. Volgens de medewerker was er nog één op voorraad. Ik dus een aanbieding van mijn ruitershop laten schieten, was ook goedkoop, maar die van Divoza was veel goedkoper.

Kreeg ik 2 dagen later een briefje dat er een fout was gemaakt in de voorraadcontrole en dat er géén deken meer was. Toen ik vertelde dat ik dat jammer vond omdat ik een aanbieding bij mijn ruitershop was misgelopen (de maat die ik nodig heb is altijd heel snel weg: 2.15 m), boden ze me een deken uit de nieuwe collectie aan voor de uitverkoopprijs.
Dat is nog 'ns klantvriendelijk.

Verder heb ik de artikelen altijd snel en correct toegestuurd gekregen.

Jetta

Berichten: 3986
Geregistreerd: 19-01-02
Woonplaats: Aan de rand van de stad

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 21:26

Ze hebben de gewone standaard dingen. Voor gewone standaard prijzen. Ik zoek liever even verder.

Elk paard met een beetje pit, rij je rustig zonder bit!

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 21:31

Tja mijn bevindingen wil je niet weten.....

Ik moet ook met m'n veiligheidsbeugels weer terug. De verkoopster zei dat ze niet kleiner waren. Ik dus bij thuiskomst door het Divo boekje bladeren en ik zie dat er ook een kleinere maat is, bellen en ja hoor het is er wel Boos!

Martenique
Berichten: 1606
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 21:36

ik zelf positief maar ga wel twijfelen, was maand geleden noid met instructrice naar divoza in leek, ze zocht een rijbroek(nouja is gewoon speciaal model is altijd even kijhken welke er hangt) hing een maat te groot ja maar was wel in zoetermeer als ze nu betallde werd hij gratis op gestuurd na 1,5 week kwam hij idd maar ze waren vergeten om het beveiligingding eraf te halen, je weet wel zo´n ding met verf erin(die je er dus niet zelf af kan slopen). Dus belle. we moesten maar langskomen, maar divoza is niet om de hoek en zij kon haar broek niet aan terwijl ze hem echt nodig had. Ook had ze paar weken geleden laarzen besteld zat dan 11% korting op.. toen we voro rijbroek gingen kijken werd haar maat opgenomen maar ze waren niet op voorraad ze had 7 - 48- 34 besteld wat wordt er bezorgd 7,5- 49- 35, dat slaat toch nergens op????

Nadir

Berichten: 12704
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 21:38

Heb er voor Twister een eczeemdeken gekocht... Deken helpt niet, maar dat heeft niks met de kwaliteit van Divoza te maken... Had de deken nl ook ergens anders kunnen kopen... Ben het zelf op wezen halen in Zoetemeer, de winkel was toen nog niet open, toch mochten wij alvast de deken afrekeken, omdat we van ver waren gekomen... Top service dus... OK dan!

Verder heb ik Mountain Horse laarzen van de Divoza, keurig geleverd, geen gedonder gehad... Ben er dus prima over te speken...

Vind alleen die klantenpas een beetje nutteloos... Lips are sealed

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

kadans16
Berichten: 1709
Geregistreerd: 13-08-04
Woonplaats: ergens in het limburgse boerenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 21:43

Ik heb vorige week nog een deken en een fleecejack besteld was 2 dagen later al bij me thuis en het fleecejack was niet op voorraad dus die sturen ze zonder verzendkosten na begin volgende week .Super dus. OK dan!

SANEX

Berichten: 11251
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Buitenpost

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 22:02

De ene keer positief, de andere keer negatief.
Moet zeggen dat je over het algemeen niet vriendelijk benaderd wordt ( in leek )
Een kort Hoi en Doei kan er nog net af, als je vraagt waar iets ligt of dat iemand even kan helpen is het vaak kortaf: Ja even wachten, ik ben nu even ergens anders mee bezig.
Mijn vriend ( geen paardenkenner ) gaat vaak mee en die ergert zich er dood aan, zegt altijd als we de winkel uitlopen : Jeetje wat een stel chaggerijnige mutsen hiero, wordt je toch niet goed van ?!
Nou vind ik het opzich niet zo erg, als mn spullen maar oke zijn, maar hij kan er niet over.

Ben er de laatste 5 weken elke zaterdag geweest Haha! Bedenk me steeds dat ik nog dit en dat nodig heb voor stage in Denemarken.

Punten zijn erg leuk, let er meestal niet op hoeveel ik heb en af en toe vraag ik eens even hoe mijn puntensaldo is, als dat leuk klinkt zeg ik : Haal dr maar af! Haha!
Schiet de laatste tijd erg op met die punten van me ( steeds dikke dure aankopen Knipoog )

Heb vaak gehad dat ze mij verkeerde maten meegaven, ookal had ik zelf zoiets van ik moet die-en-die maat voor mn paard, draaiden zij mn mening weer om en kwam ik toch met foute deken e.d thuis. Nou is dat dus ook een beetje mn eigen fout en tegenwoordig vraag ik dan ook niets meer en pak gewoon wat ik denk dat goed is.

Nadeel van Divoza is dat ze weinig spul in de maat van mn pony hebben, een shet van 1.10, dus kom ik er nu alleen nog maar voor spullen voor mezelf Knipoog

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 22:13

mwah.. ik vind divoza ook niet zo, ik vind ze niet echt klantvriendelijk! ik vind ook niet echt dat ze leuke/bijzondere spulletjes hebben, of het is ontzettend duur.. ik ga liever naar mr. Ed, daar zijn ze een stuk klantvriendelijker, ook met ruilen enzo als iets niet past zijn ze daar niet zo moeilijk! en je krijgt er stempelkaarten *LOL*

Pasja

Berichten: 1038
Geregistreerd: 09-06-03
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 23:08

Ik heb er 1x iets besteld en ben daar wel tevreden over
Ik heb natuurlijk gewoon puur geluk gehad!
Ik had een winterdeken besteld van iets in de 40 €..
Kreeg ik uiteindelijk de deken binnen en bleek dus dat ze de verkeerde deken hadden opgestuurd...
Maar deze deken van 72 € .. waterdicht etc.
Precies de goede maat .. En de kleur ook en stond perfect op me paard!
Wat was ik blij...dat ze toen een foutje hadden gemaakt.. Lachen

Shanti Kusje

Moreno Kusje

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 23:14

Ik ben over het algemeen goed tevreden over Divoza.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: boemel, Danij en 109 bezoekers