wie heeft ervaring met een homeopatische arts!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Emaartje
Berichten: 5832
Geregistreerd: 08-02-04

wie heeft ervaring met een homeopatische arts!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-04 23:26

wie kent de homeopatische arts dokter van marel van simicur???en heeft er ervaring mee???wil deze namelijk laten komen voor mijn paard met astma!! Lachen www.simicur.nl gr *LOL*



Emaartje
Berichten: 5832
Geregistreerd: 08-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-04 16:29

niemand ervaring ermee!!!!!!!!!! Scheve mond

Emaartje
Berichten: 5832
Geregistreerd: 08-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-04 16:50

de arts heet GIJSBERT VAN DE MAREL.......

Sosha

Berichten: 3126
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Rhenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 19:13

Van deze man heb ik nooit gehoord....

ik heb zelf wel ervaring met iemand die zichzelf als homeopatisch dierenarts voordeed........ gelukkig ben ik op tijd naar de reguliere DA teruggegaan, anders was mijn paardje er nu niet meer geweest. (toevallig heeft zij ook astma).

Zorg er voor dat je zeker weet dat deze man ook erkend ARTS is, en niet gewoon een of andere kwakzalver.

Zal ik het dan maar eerlijk zeggen?
Het is allemaal mijn schuld :o

o_floor_o
Berichten: 196
Geregistreerd: 24-07-04
Woonplaats: De Lier

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 19:16

Hij is een aantal keren bij mij op stal geweest,niet voor mijn eigen paard maar het paard van iemand anders.Heb hem aan het werk gezien,vond het een erg vriendelijke man.Hij benaderde het paard op een rustige en vriendelijke manier.Heb zijn nummer nog steeds in mijn portomonnee,gelukkig nog nooit nodig gehad,maar het zegt wel genoeg.

XxXxX van FloOr...

Janski

Berichten: 6498
Geregistreerd: 03-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 00:26

mijn motto is eerst een gewone arts en daarna eventueel een homeopaat en nooit andersom!.. maar dat is mijn mening.

WWW.EQUINOVUM.NL
Millie (v Manhattan) drachtig van Van Gogh delivery date: 1 juli 2013 http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=229&t=1714289

Emaartje
Berichten: 5832
Geregistreerd: 08-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-04 00:41

nou de homeopaat is vandaag geweest en het ging perfect,het is inderdaad een rustige vriendelijke man legt alles goed uit ....ik ben er zeer tevreden over...geen dierenarts meer voor emara zijn probleem maar een homeopaat werkt veel beter!!!!!!!!!!!!

Emaartje
Berichten: 5832
Geregistreerd: 08-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-04 00:42

Emaartje schreef:
wie kent de homeopatische arts dokter van marel van simicur???en heeft er ervaring mee???wil deze namelijk laten komen voor mijn paard met astma!! Lachen www.simicur.nl gr *LOL*
emara heeft trouwens geen astma maar chronische bronchites.. heeft de homeopaar geconstateerd maar dit wist ik al wel,,dus dat klopt.. Bloos!

Kyona

Berichten: 4768
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Krimpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 19:31

Heeft hij met masker opgestaan om te stomen? En wat voor medicijnen heb je gekregen (hoestmix, propolis enz)? Nu maar hopen dat hij snel beter is.

Emaartje
Berichten: 5832
Geregistreerd: 08-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-08-04 00:36

hoi kyona..inderdaad zij heeft een masker opgehad om te stomen en het werkt super!!!!ik heb druppels gekregen glandalacur voor chronische bronchites OK dan! (van het merk simicur) en anemiacur is voor de bloedsomloop en conditieverlies..gr


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Kairos, maaikemuis en 66 bezoekers