Ken je dat gevoel?

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
leonardus

Berichten: 95
Geregistreerd: 14-07-04
Woonplaats: Heusden

Ken je dat gevoel?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-04 15:26

Hoi hoi,

Ik ben van Tum afgestapt en heb zoiets van jeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhh I feeeeeel good!!!!!
Bijna alles ging super ( ben tenslotte een beginner )maar zoveel dingen die de afgelopen weken mis gingen zoveel dingen gingen er nu goed, ik merkte het al toen ik haar uit het weiland haalde ze kwam ze al aanlopen ik hoefde niet eens te roepen ze echt zoiets van hallo ben je er klaar voor .
Ze moest ff wachten daar de lerares Hanke en Wiljemijn eerst twee andere paarden moest rijden en daar kon ik ook van leren Heel veel dus ik eerst ff Tum afgedroogd en ben toen naar buiten gegaan om te kijken en te luisteren wat Hanke en vooral Peter meededeelde aan Wiljemijn en mij .Kom ik terug in de stal ligt de shabrak en het halster midden in de stal en ik dacht toen heh hoe kan dat nu ? ik had toch de spullen al vast klaar gehangen aan de beugel naast de stal deur ( ik begreep er echt niets van Verward ) .Sta ik eeen paar minuten later met iemand aan de andere kant halverwege van de stal te praten zie ik ineens een shabrak voorbij vliegen en het halster en staat Tum te kijken met een hoofd van HALLO!!!! ik ben er ook nog, nou ik kwam niet meer bij ik heb een paard met humor. Haha!
Het poetsen ging ook prima ze bleef zelfs stil staan en gaf nettjes haar voetjes als ik er om vroeg.
De lerares ging als eerste rijden en daarna Wiljemijn om alvast de overtollig energie er uit te rijden normaal doet mijn vriendin ( tevens mijn tweede lerares echt super )want Tum is tenslotte pas drie weken onder het zadel en ik ben een beginner die nog niet helemaal stabiel zit en om trekken in de mond te voorkomen of een spontane galop rijden ze er eerst de overtollige energie er uit.
En toen mocht ik en ik dacht hoelang gaat het duren voor dat ze gaat tegenwerken en proberen mij in de maling te nemen maar tot mijn grote verbazing ze deed alles wat ik vroeg stappen , sturen , draven en stoppen ALS IK HET VROEG Ik heb enorm aan mijn zit kunnen werken en op het juiste been lichtrijden echt alles ging super.
Toen ik in de auto zat ik zoiets van hier doen we het voor Tum en ik ontzettend veel lol en plezier met mekaar ook tijdens het rijden. Ik weet ook dat het morgen weer anders kan zijn maar na zo'n dag kan ik weer een paar maanden vooruit. Jeeeeeehhhhhh I feel good OK dan!

groetjes Leo
Laatst bijgewerkt door leonardus op 13-08-04 15:50, in het totaal 2 keer bewerkt

Ik ben er uit voor mij geen ander paard dan een
andalusier hengst jeeeehhh


wiljemijn

Berichten: 856
Geregistreerd: 25-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 15:37

heee...je vergeet mij er tussen te zetten......
het ging inderdaad goed vandaag!!! ik wist niet dat t al zo goed ging met je rijden!!! en dat galoperen, niet druk om maken ik mag ok nog niet galoperen met promiss van hanke...maar je zag wel hoe moeilijk ze het had er mee vandaag....tot morgen!!!

[ITP] Van groentje naar dame in de dop

Z1 strtgr. ❤️ 21-12-20 slaap lekker eitje.

leonardus

Berichten: 95
Geregistreerd: 14-07-04
Woonplaats: Heusden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-04 15:55

Sorry Wiljemijn ik was nog bezig met mijn verhaal en om een foto van mij en eveline te plaatsen in mijn profiel maar zoals je ziet sta je er tussen. Heb heel veel geleerd vandaag van jullie drieen en nogmaals I feeeeeeelllllll Good jeeehhhh:-)

Ik ben er uit voor mij geen ander paard dan een
andalusier hengst jeeeehhh


c_alsemgeest

Berichten: 20629
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 16:03

altijd leuk als je met een goed gevoel na het rijden kan afstappen Haha!

Warina (Commandeur x Krawall)
United (Havidoff x Jazz x Wisconsin)
Jam Session (Don Tango B x Krack C x Jazz)
Igor HR (Sorento x Jazz x Zuidhorn)

nielsforever
Berichten: 719
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 18:25

Heej heeej,ik heb net je profiel bekeken.Jullie zijn een leuk stel hoor.{je paard en jij dan}ahhuum je vriendin en jij ook hoor!hihi
Maar fijn dat je er zo'n lol in heb.Ik wou dat mijn man er maar eens het lef had om op nielsson te klimmen.succes verder hoor.

Bart..we zullen je missen r.i.p

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 18:50

Mooi zo! ga zo door dan maar Lachen

zo, en dan nu tijd voor een wijntje..

wiljemijn

Berichten: 856
Geregistreerd: 25-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 19:50

jeeee ik ken het gevoel dat is idd heerlijk afstappen!!!!!morgen weer een dag.....you go uh...man!!!!

[ITP] Van groentje naar dame in de dop

Z1 strtgr. ❤️ 21-12-20 slaap lekker eitje.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Angelo_J, Articuno, chanelle14, Claudia1993_, FemkeRoosje, Fnanne, Gee, herous, micksage, Molfre, Riviera87, Robin_Rikkie, Roosch, Sintara, vikawiek, xSimonee en 146 bezoekers