Mobiele Telefoons?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 

Wat vinden jullie van Mobiele Telefoons?

Cool!! Ik speel er spelletjes op en laat hem aan iedereen zien
2 (100%)

Totaal aantal stemmen: 2


skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Mobiele Telefoons?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-02 17:08

Wat vinden jullie hier nou van?

Ik vind ze leuk, niet echt om mee te spelen, maar om te smsen en te bellen.


Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 17:14

Ik SMS nieteens, en heb hem alleen om bereikbaar te zijn. Gebruik hem eigenlijk nooit, als ik iemand moet hebben dan stuur ik hem een mailtje of bel per gewone telefoon. Ik heb het goed koopste van het goedkoopste, en gebruik de helft van de optie's nieteens.

Wat ik dan ook niet kan begrijpen is dat mensen er ringtones en logo's voor downloaden, frontjes kopen en spelletjes op spelen. Enfin, ik zou er het geld niet voor overhebben, en ook de tijd niet voor hebben. Voor de rest mag iedereen weten wat hij of zij met zijn geld doet...

Je suis Charlie.

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 17:21

Ik heb die van mij gekocht toen er iets met een paard van ons is gebeurd, zodat ik altijd bereikbaar ben.
Verder is het ook nog een aspect dat mijn ouders een eigen zaak hebben en dat die dan regelmatig vergeten waren mijn telefoontjes door te geven, grrrrrrrr
Sms, gebruikte ik een tijdje geleden vaker, nu af en toe. Ik moet eerlijk zeggen af en toe krijg ik er wel eens genoeg van, als je op den duur weet ik veel hoeveel telefoontjes heb gehad. Telefoon krijgen is leuk maar niet als je het er te druk voor hebt.

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 17:21

Hehe,smsén is een van myn hobby's Haha!:D:D
Verder is bellen ook wel leuk

scooby

Berichten: 5736
Geregistreerd: 14-01-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 17:28

heeel leuk!!! Tot de knopjes het niet meer doen Boos! en je lekker lang mag sparen voor een nieuwe Boos!

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 17:30

Heb net een nieuwe en sms genoeg Knipoog. Was ook heel raar, met die andere telefoon had ik een uurtje ongeveer van mobiel naar mobiel gebeld en toen was er ineens 16 euro verdwenen van mn beltegoed Haha! Schijnheilig

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 17:31

Ik heb d´r 1 om berijkbaar te zijn. En om zelf iemand te kunnen berijken mocht dat nodig zijn. En soms tegen de eeuwige verveling in de klas(smsen, he Heleen????). Ik doe ook heel lang met m´n bel te goed. Mijn record er door heen jagen is ong 100 gulden in 5 dagen. Maar toen lag ik in het ziekenhuis en had ik niets beters te doen. Ben maar met iedereen bij gaan teuten. M´n telefoon was toen aan het bellen of stond op de lader, anders kon de baterij het niet aan.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 17:34

ik ben verslaafd aan sms-en Clown , ik doe het de hele dag door...tja, de tel.rek. is wel wat minder aan het eind van de maand Clown

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 17:36

ik heb hem om .. tja gewoon omdat ze handig zijn Lachen

maar ik heb echt een hekel aan mensen die die hele dag 'interesant' lopen te doen met zo'n ding, voor niks lopen te bellen, sms'en en blabla..

bleeee

Het kan me niet schelen als mijn manieren je niet aanstaan. Ze staan mij ook niet aan. Ze zijn nogal slecht.
Tijdens lange winteravonden treur ik erom. ~Humphrey Bogart

MarijeR

Berichten: 24924
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 17:54

Cassidy schreef:
Ik SMS nieteens, en heb hem alleen om bereikbaar te zijn. Gebruik hem eigenlijk nooit, als ik iemand moet hebben dan stuur ik hem een mailtje of bel per gewone telefoon. Ik heb het goed koopste van het goedkoopste, en gebruik de helft van de optie's nieteens.

Wat ik dan ook niet kan begrijpen is dat mensen er ringtones en logo's voor downloaden, frontjes kopen en spelletjes op spelen. Enfin, ik zou er het geld niet voor overhebben, en ook de tijd niet voor hebben. Voor de rest mag iedereen weten wat hij of zij met zijn geld doet...


Voor mij precies hetzelfde. Er zijn ook niet veel mensen die mijn nummer hebben.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 18:11

SMS via de telefoon daar wordt ik echt knetter van. Dat intoetsen van die berichten is een ramp. Ik SMS wel via Everyday en Genie vanachter de computer.

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 18:11

Ik gebruik hem zelden om te SMS-en, heb hem alleen om bereikbaar te zijn (werk) en in spoedgevallen (ANWB bellen etc.) met rijden gaat hij ook mee in de zak Haha! voor het geval dat...

Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 18:32

als ik me verveel zit ik spelletjes te doen en anders, zit ik echt altijd iedereen te smsen Haha!

ikke

Berichten: 37457
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 19:04

Sypheron schreef:
Heb net een nieuwe en sms genoeg Knipoog. Was ook heel raar, met die andere telefoon had ik een uurtje ongeveer van mobiel naar mobiel gebeld en toen was er ineens 16 euro verdwenen van mn beltegoed Haha! Schijnheilig


Ja, en? 16 euro is fl32,00 dat betekend dat je dus fl0,50 per minuut betaald, vrij normaal tarief hoor.
In mijn ogen zijn mobiele telefoons nuttige ondingen die het vooral niet doen als ze het wel moeten doen.

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 19:08

ikke"]
[quote="Sypheron schreef:
Heb net een nieuwe en sms genoeg Knipoog. Was ook heel raar, met die andere telefoon had ik een uurtje ongeveer van mobiel naar mobiel gebeld en toen was er ineens 16 euro verdwenen van mn beltegoed Haha! Schijnheilig


Ja, en? 16 euro is fl32,00 dat betekend dat je dus fl0,50 per minuut betaald, vrij normaal tarief hoor.
In mijn ogen zijn mobiele telefoons nuttige ondingen die het vooral niet doen als ze het wel moeten doen.
[/quote]

Zucht dat bedoel ik ook helemaal niet want dat weet ik ook wel... maar het gaat erom dat ik een uur met die telefoon heb lopen bellen Haha! Lovers

ikke

Berichten: 37457
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 19:12

Sorry hoor, 'k wist nie da je kwaad werdt *LOL*

It will never be perfect. Make it work.

Leuke dingen doen met je paard? http://www.nvvr.info

Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 19:27

*zucht* jah dat smsen kost mij ook erg veel geld veel te veel eigenlijk Schijnheilig
en die spelletjes daar heb ik echt geen tijd voor en dat zoek ik ook gewoon niet.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 22:53

Hmmz...beetje suggestieve antwoorden, wat als iemand een hekel aan mobieltjes heeft? Haha!

Ik heb er geen hekel aan, hij is opzich wel handig. In het begin belden en smste ik best wel veel. Ik gebruik hem tegenwoordig zo weinig dat ik hem vaak vergeet mee te nemen, en als ik hem bij me heb staat hij uit. Frusty

Bellen en sms-en voor de lol kost me veel te veel geld, dus dat doe ik nagenoeg niet. In het begin vond ik frontjes en ringtones ook wel leuk, maar ook daar doe ik niet meer aan. Heb nu gewoon 1 standaard frontje, en alleen ringtones die er al op stonden. Ook geen logo's of wat dan ook. De lol is er een beetje af. En alles is veel te duur geworden.

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 23:11

Beetje beperkte keuze.. Je kunt namelijk ook èn veel bellen èn veel spelletjes spelen. Spelletjes zijn met name goed als je moet wachten in de rij bij de check in van een vliegveld. De tijd vliegt vooruit. Ook bij de rij voor Star Wars 1 (3,5 uur) was dat wel handig Haha!

Verder gebruik ik mijn zaktelefoon ook als:
- Wekker (iedere ochtend, ideaal)
- Kalender (handig, weet ik weer dat ik een vergadering heb)
- Rekenmachien (wie heeft die Euro Calculator nodig Haha! )
- Fax (loopt wat af, mensen sturen tegenwoordig e-mails)
- Internetten
- Notulen schrijven van vergaderingen
- E-mail lezen.

Het enige wat ik nog mis is bokken op mijn telefoontje. Bart, kan je ook een speciale 9210 versie maken? Zou geweldig zijn Haha!

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 00:49

Ik heb ergens nog een oude prepaid van KPN liggen maar die gebruik ik nooit.

Ik heb nu wel altijd mijn Dutchtone met abonnement bij me want ja die heb ik van mijn werk en dat nummer isdan ook daar bekend.

Ik bel er niet veel mee. Het abonnement is voor mijgratis en dan kan ik al mijn collega's gratis bellen en daarnaast nogtwintig minuten naar een willekeurig ander nummer.

Daarna betaal ik gewoon de kosten per minuut.

Ik bel dus alleen mijn gratis minuten op!
Ok, ik maak wel gebruik van het gratis bellen met collega's!
Als ik met mijn teamcoach aan de lijn hang blijft het meestal niet bij een minuut.....

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 10:15

en ik doe behalve sms en en een beetje bellen ook nog iets anders met mn telefoon... Haha!
muziek luisteren en wappen Haha! Muziek luisteren is wat dat betreft het goedkoopst, kost alleen van je accu, maar wappen.... Lips are sealed
spelletjes doe ik nooit eigelijk, heb dr een hekel aan want ben toch in geen enkel spelletje een beetje goed... Koe

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 10:19

Het enige is dat ik bereikbaar wil zijn. Meer niet. AL die spellejtes, geluidjes en smsjes hoeven van mij niet. En de voicemail is irri. Ik bel niet graag terug. kost allemaal geld.

De hond is de betere mens

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 13:00

Egenlijk vind ik het irritante klotedingen, maar met mijn levensstijl toch een soort van noodzakelijk... Ik heb de schurft aan al die afschuwelijke ringtones (die van mij zegt gewoon tringtring *LOL* ) en al helemaal aan mensen die niet weten dat je dat kreng ook gewoon UIT kunt zetten.... Zitten ze tegenover je in een sollicitatiegesprek, gaat hun telefoon Koe Liefst nog met irritant liedje ook... GRRRRR!

Maar soms zijn ze wel handig, heb al meerdere malen 112 moeten bellen vanuit de auto, de veearts vanaf stal, en omdat ik nooit thuis ben, kan het zijn dat als je je komt meeten, het eerste dat je op het erf ziet een bellende Sonja is... *LOL* He Ikke.... *LOL*


Nikita

Berichten: 950
Geregistreerd: 07-09-01
Woonplaats: Velp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 13:03

Mis nog een optie:

Handig, eentje in de auto met een béétje beltegoed voor het geval dat je pech krijgt. En ik heb er nog eentje zonder beltegoed waar ik op te bereiken ben, maar dus nooit zelf mee bel.

Wie met beide benen op de grond blijft staan, komt niet ver..

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 13:10

Haha, ik heb er een gloeiende hekel aan, snap niet hoe dat ding werkt, maar heb er wel een. In noodgevallen kom ik er toch vrij snel uit en kan ik bellen.
Ik heb hem voor in t donker op de fiets, kunnen mijn ouders bellen als ik 3 sec te laat ben. en voor andere voorkomende gevallen. Speel geen spelletjes, stuur eens een sms-je maar verder ligt dat ding er maar. En als ik wil bellen heeft hij idd kuren!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Hinneke, agesus, carina, Eliana, Goldwynn, GrapeshotBot, IASCrawler, Lalidan, leanneXXnona, neline11, Polarize, sinnekinne, stella92, VuurVleugels, xKatinkii, xPabloBokt en 57 bezoekers