De Beekse Bergen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

De Beekse Bergen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-02 11:36

Wie heeft dat gisteren op TV gezien bij RTL Boulevard ?

Er was een zebra overleden en tja wat doe je daarmee ? Die voer je natuurlijk aan de leeuwen (net zoals in de natuur). Nu hadden mensen geklaagt dat dat verschrikkelijk gezicht was. Deze zebra was op natuurlijk wijzen gestorven en het was een super maaltijd voor de leeuwen. De beesten lagen duidelijk te genieten en terecht Scheve mond .

Wat hadden ze er dan mee moeten doen Verward Weggooien en weer een koe afmaken om die aan de leeuwen te voeren. Schijnbaar kunnen wij mensen het natuurlijke verschijnsel niet meer aanzien. Er moeten andere dieren afgemaakt worden en in hapklare brokken gehakt worden want dat kunnen we wel aanzien (geen vel geen werkelijkheid)?.

Willen de mensen die dit erg vonden om te zien niet meer op zaterdag morgen naar RTL4 kijken. Daar worden dieren films getoond en dan vooral hoe een leeuw een zebra vangt en doodmaakt ?? En verder moeten we dan diverse andere natuur/dieren kanalen verwijderen want dat kan toch echt niet meer??

Wat is jullie mening hierover ?

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 11:40

Ik vind het een beetje naief van die mensen die hierover geklaagd hadden. Zolang je een kat een blikje Kitkat geeft, is het goed. Een reptiel een muisje geven is ook nog oke, zodra het een kuikentje wordt dan gaan we al piepen, en als een leeuw een zebra opeet dan moet 'ie vegetarier worden Verward

Ik vind dat ze het goed gedaan hebben in Beekse Bergen. Ik zou het wat anders vinden als ze een levende zebra in het leeuwengedeelte van het park gejaagd hadden, waar hij niet weg had gekund en zeker gedood zou zijn (waarschijnlijk nog onhandig dus pijnlijk ook). Maar deze was dood, en het bevordert volgens mij het groepsgevoel van de leeuwen ook nog, als ze met z'n allen in volgorde van rang aan zo'n karkas kunnen eten.

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 11:42

das de natuur. ik vind het wel een goede oplossing moet ik zeggen. Waar hadden ze die zebra anders moeten laten, bij t distuctiebedrijf?? dan kost t je alleen maar weer geld terwijl je het kadaver net zo goed kunt voeren aan de leeuwen wat ze nu gedaan hebben.
ik kijk zelf vaak zat naar die wildlife programma's, niet leuk om te zien hoe zo'n dier verscheurd wordt maar als ie al dood is? tja kan ik me niet druk om maken

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 11:57

Deuh, waar maken die lui zich druk om. Ik vind het logisch wat ze bij de Beekse Bergen hebben gedaan.
Hadden ze de zebra moeten cremeren oid?

Laat die mensen die zich hierover druk maken zich maar eens inspannen tegen de bioindustrie bijvoorbeeld.

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 12:03

Als je naar een willekeurige natuurfilm kijkt, dan zie je dat toch ook? Of is het dan ook rated pg 12 ?

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 12:11

Mijn neefje van 2 heeft het ook gezien (was daar du-moment namelijk) en die vond het helemaal niet eng. Volgens mij vond hij het eerder erg spannend.

Toos paardloos

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 12:43

Pure aanstellerij van die klagende mensen! Wij lijken soms wel niet meer te weten wat natuur is. Het zal er misschien niet lekker hebben uitgezien, maar dan moeten ze niet kijken. Gun het die beesten gewoon, ze leven al in een kunstmatige omgeving, laat ze zich dan lekker kunnen uitleven op een zebra. Zo hoort het.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 12:47

wat een schijnheilige, huichelende zeikerige mensen om daarover te vallen. Het is pure realiteit!

De hond is de betere mens

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 14:11

Hoi, Nederlanders die naar een bedenkelijk niveau afzakken.. Zelfs in Nederland heb je dit soort ge-emmer dus.. Deel van je gewone opvoeding: de een zijn dood, is de ander zijn brood. Simpele wet der natuur. Wie dat niet normaal vindt, moet maar in een inrichting gaan zitten.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-02 14:16

Idd joost.

De opmerkingen waren meerdendeel dat ze dit na sluitingstijd moesten doen en anders uit zich van de bezoekers ??

JE wil toch de natuur zien nou die krijg met positieve en negatieve dingen Clown .

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 19:18

Ik vind het ook niet zo erg dat ze die zebra aan de leeuwen voeren.
Als ze het maar niet onder openingstijd doen!
Ik zou me ook dood schrikken als ik dat zou zien...

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 19:36

hoezo niet onder openingstijd?? als t dan voertijd is voor de leeuwen waarom ook niet? als je t niet wilt zien ga je dan toch niet naar de leeuwen maar dan ga je lekker bij de vissen staan ofzo

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 23:08

Ik dnek dat ik het juist interessant zou vinden om te zien. De zebra was toch al dood. Het zou inderdaad anders zijn als ze een levende prooi in zijn gebied zouden jagen die nergens heen kon. MAar nu zal het de zebra weinig uit hebben gemaakt.

De hond is de betere mens


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie