Wie is er ook bang van onweer?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Wie is er ook bang van onweer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-04 12:35

Schaam mij dood. Ben bijna 26 en bang voor onweer Bloos Zit nu op mijn werk op de bovenste etage en het onweert, regent en waait stevig Nagelbijten / Gniffelen

Bij ons thuis is de bliksem 1 keer echt ingeslagen en 2 keer bijna. 1 keer kwamen er stralen uit mijn wekker die voor t open raam stond en 1 keer viel een hoefijzer die voor het raam stond bijna op mijn hoofd toen ik sliep.

Die keer dat het bij ons thuis echt in sloeg toen was mijn moeder aan de telefoon en toen zei ze tegen mijn oma: hoor je die klap? kwam een groene bol uit de telefoon en alle apperaten waren stuk. Ook hadden we in ene een open dak in de schuur.
brrrr


teriema

Berichten: 2119
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: net buiten Den Haag in het Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 12:40

Ach ik ben er met mijn 31 jaar ook niet dol op! Ik heb een keer gehad dat ik alleen thuis was en dat het onwijs onweerde, toen ben ik op de toilet gaan zitten in het donker! Maar als er overdag onweer is vind ik het niet zo erg maar ik denk als ik ergens hoog op de bovenste etage zou zijn, dat ik ook niet erg vrolijk zou kijken!

Hier is het momenteel droog, hoop dat het zo blijft want ik ga zo naar mijn paardje. En open weiland met onweer............

Nadir

Berichten: 12709
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 12:41

Ik vind het ook doodeng... Durf mn huis nooit uit... Nagelbijten / Gniffelen
Heb wel eens met mijn vriendin een uur in de paardenstal gezeten, de paarden stonden nog buiten...
We durfden ze geen van beiden te gaan halen... Bloos

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-04 12:43

durf ik ook niet in het weiland lopen met onweer moet er niet aan denken.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 12:43

Ik vind onweer juist prachtig! Ik vind het alleen wat minder prettig als ik er aan denk dat mijn hengstje op het land staat...


serena1978

Berichten: 761
Geregistreerd: 20-05-04
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 13:03

Nou ik ben er ook zo één!

Word al zenuwachtig als het in de verte begint te rommelen, en als het eenmaal vlak bij is nou dan krijg ik goed op de zenuwen.
Heb nu 3 keer bliksem inslag mee gemaakt waarvan verleden jaar en dat is echt niet leuk.

Dennis

Berichten: 31463
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 13:07

Zelf vind ik het prachtig. Maar zo als vanacht toen ik een paar keer recht op in m'n bed zat omdat m'n raam open stond en er in 1x een mega knal was en de paardjes staan buiten vind ik het minder fijn. Ik ben er dus ook eventjes uit geweest om de paardjes te controleren.

Maar bang ben ik er zeker niet voor, als ik niet zo moe geweest was had ik vanacht nog wel eventjes gaan zitten kijken, maar ik kon m'n ogen niet open houden.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 13:07

Vroeger vond ik het maar eng. Nu gaat het wel. Maar met onweer ga ik nog steeds liever niet naar buiten hoor. Haha!

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 13:08

Echt bang ben ik niet voor onweer,maar vind het wel zeer onprettig..Hier thuis is vroeger ook een keer de bliksem ingeslagen...Een heel stuk uit het dak weg Scheve mond

mel_kreeft

Berichten: 755
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Warwick University (en in de vakanties in Sassenheim)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 13:09

vanacht is de bliksem bij ons ingeslagen :S, wat een lawaai! onweer vind ik niet zo prettig :s

Hand out the window
Floating on air
Just a flip of the wrist and I'm waving you goodbye
... ♥

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 13:14

Bij ons is laatst dus ook de bliksem in een lantaarnpaal ingeslagen lantaarnpaal doormidden en een gaslek!, nou het leek alsof er een rotje afging in huis.. was al bang maar ben nu nog 10 x banger geworden..
Alle apparaten waren stuk, gelukkig werd alles vergoedt.

Niet gek dat mensen er bang van zijn, want het kan ook echt gevaarlijk zijn!

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 14:34

Bij ons was het ook ingeslagen. Voorkant van het huis 40 pannen eraf, achterkant van het huis ook 40 pannen. Hij is dwars door de nok van het dak gegaan. Maar heeft gelukkig net niet de antenne op de stal geraakt, anders hadden we gebraden paardenlapjes gehad.
Het telefoondoosje lag in miljoenenstukjes door het huis heen, tv, radio, pc alles was stuk, op zolder alle stroomkabels van de muren af, stopcontacten aan diggelen, en alle stroomkabels waren doorgebrand op de bovenverdieping en op zolder.

ikkemetwikke

Berichten: 4801
Geregistreerd: 24-06-03
Woonplaats: in 't Zeeuwse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 15:52

mijn moeder is 70 en kruipt onder d'r dekbed!!!!!zo bang is ze dan!

Serieus genomen worden, of serieus genomen worden, that's the question!

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 16:01

Ik ben er dol op, echt!! Heerlijk, lekker gezellig en knus (wat het dubbel leuk maakt is dat vriendje er wel spaansbenauwd voor is Haha! )

[UK][SONG] Witness Kom je even luisteren? :)ddd

Dioxide

Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 16:12

Justy schreef:
Ik ben er dol op, echt!! Heerlijk, lekker gezellig en knus

Ik ook.. totdat het ergens inslaat! Dan verschiet ik me echt dood Bloos

We'll ride the spiral to the end and may just go where no one's been

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-04 20:11

het onweerde net ook weer. En vanmiddag was ik aan het rijden toen begon het weer te betrekken. Na het rijden haalde ik mijn paard uit het land en toen was ik achterin en ja hoor een paar harde rommels Nagelbijten / Gniffelen Was ik weer voorin en toen een harde klap mijn paard schrok er zelf van.

Nadir

Berichten: 12709
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 20:12

Ik ben nu ook zo bang... Zit op mn werk tot 23:00 uur... Het regent... Het rommelt in de lucht...
Wie komt mij helpen? Nagelbijten / Gniffelen

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

c_alsemgeest

Berichten: 20626
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 21:36

op ruiterkamp is het bij ons een keer in de stapmolen geslagen... gelukkig liep er niets in de buurt of erin Lachen
ik ben zelf niet bang maar mijn arme katje wel Haha!

Warina (Commandeur x Krawall)
United (Havidoff x Jazz x Wisconsin)
Jam Session (Don Tango B x Krack C x Jazz)
Igor HR (Sorento x Jazz x Zuidhorn)

FennekeR
Full-Time Bokker

Berichten: 6598
Geregistreerd: 09-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 21:37

Ik ben niet echt bang maar heb dan ook nog nooit iets vervelends meegemaakt.
Wel schrik ik altijd van de klap na de lichtflits.
Onze hond is doodsbenauwd, zo zielig, hij kruipt altijd weg en het liefst onder een bed. Voelt ie zich veiliger.

I haven't lost my mind, it's backed up on disk somewhere.

noekie_smile
Berichten: 524
Geregistreerd: 08-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 21:47

Ik ben er ook bang van alhoewel ik vind foto's en filmpje er van maken prachtig vind, maar dan wel laag aan de grond. Bij ons is het heel dichtbij in een kerk ingeslagen. Ik heb ook een filmpje van een bliksemschicht in de lucht gemaakt. Als iemand vertelt waar ik filmpjes kan uploaden dan kan ik dat ook wel doen.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Amber_anne, AnoukS_, Gigixponys, Ginny135, Hjartje, Lau07, mariska_emke, miereneter, Nanu, Niwla, rollyjogered, saskiaojan, Sorriso, wendyh, xSuuzerd en 223 bezoekers