Wie is hier aangemeld bij Ebay?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Anoniem

Wie is hier aangemeld bij Ebay?

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 22:14

Ik heb nl een SuperSnappchen ontdekt op ebay Duitsland Haha! maar ben zelf nog geen lid.


opala

Berichten: 6374
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 22:53

Ik, maar je bent gewaarschuwd, het bieden kan een regelrechte verslaving worden, eigen ervaring Bloos .

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 06:24

Ik heb ook een account op ebay. Of eigenlijk mijn vader, maar ik koop net zo hard mee. Haha!
Ik kan je nog wel een paar tips geven over hoe en wat, als je wilt. Ik heb er al een paar keer heel leuk dingen gekocht en het is allemaal netjes afgehandeld.

Mijn laatste aanwinst: een paar lederen cavallo jodhpurs voor welgeteld de helft van de winkelprijs (nieuw en incl. verzendkosten)

Guinevere

Berichten: 5601
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Verenigde Staten

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 06:46

Ik koop er vanalles (inmiddels al zo'n 150 aankopen Bloos) ; dingen voor in de keuken, (school)boeken, cds, tickets, kleding, sieraden, horloges, geheugenkaarten, etc. Het is inderdaad een verslaving!

Nog nooit problemen mee gehad trouwens. Ik let altijd op de waardering van de verkoper en koop bijna alleen als het via paypal mogelijk is.

Kerstmuts

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 09:21

Ikke ook al jaren. Mocht je hulp nodig hebben stuur je maar een pb met wat je wilt hebben en wat je er max voor uit wilt geven. Of zelf even aanmelden bij www.ebay.nl Dan kan je je in het nl aanmelden maar je account kan je wereldwijd gebruiken.

Ontario

Berichten: 1921
Geregistreerd: 25-01-01
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 09:23

opala schreef:
Ik, maar je bent gewaarschuwd, het bieden kan een regelrechte verslaving worden, eigen ervaring Bloos .



*KNIKT* Schijnheilig


poetser

Berichten: 4293
Geregistreerd: 29-03-04
Woonplaats: Overal en nergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 09:25

letterlijk verslavend!!!!

Ik heb een mentale beperking en kan daardoor soms vreemd reageren

Ojajoh
Berichten: 20543
Geregistreerd: 22-01-04
Woonplaats: In m'n velletje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 11:46

ja super verslavend!! Haha!
en geldrovend ook!! haha

maar heb daar toch een mattes schapenwollen onderlegger op de kop getikt die 30 euro goedkoper was dan hier in de winkels Knipoog

Landelijk meldpunt voor besmettelijke paardenziektes (droes en rhino) https://www.facebook.com/groups/1892196 ... TIPXfWuQYQ

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 14:44

och verslavend, voor mensen die zichzelf in de hand kunnen houden valt dat best mee *grijnnnnzzzz* Haha!
Je moet je even aanmelden op www.ebay.nl en dan kun je ook kopen op ebay.de. Let vooral op de bewertungen van de verkoper (rechts bovenaan) daaraan kun je zien of iemand te vertrouwen is of niet. (om het maar even zo te zeggen)

Bij ons is het tot nu toe altijd goed gegaan, vorgie week ging het bijna fout toen mijn vader aan het inkopen was voor de club, maar gelukkig kwamen we daar achter voordat we het geld hadden overgemaakt.

Welkom bij het Ebay-verslaafden-clubje en succes met het kopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 14:50

ik heb me aangemeld maar ik krijg geen bevestigingsmail waarmee ik mijn aanmelding kan vastleggen Verward

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 15:02

Ik heb inderdaad ook een account.
Hoe het zit met een mail om te activeren weet ik niet meer. Weet alleen dat als je zelf wil gaan verkopen/veilen dat je dan een brief met bevestigingscode krijgt.

opala

Berichten: 6374
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 21:38

Zep schreef:
ik heb me aangemeld maar ik krijg geen bevestigingsmail waarmee ik mijn aanmelding kan vastleggen Verward

Dat neemt wat tijd in beslag, nog even geduld Tong uitsteken .

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 21:39

dan is dat hoofdstel al verkocht Verdrietig

Maar ik heb iemand die evt voor me wil bieden
ik ga eerst nog even afwachten op het niet toch nog heel erg oploopt

batje

Berichten: 10553
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 21:39

Ik vind de Nederlandse Ebay ontzettend tegenvallen.. ben ik nou de enige?

Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van afscheid nemen..

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 22:20

Ik zie geen verschil met de internationale eerlijk gezegd? Je kunt ook via Nl daarop bieden.

Ik ben ook lid Haha!

- Offline -

eveline_B

Berichten: 2828
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Salland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 22:24

Die bevestigingsmail kwam bij mij best snel.

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 09:28

batje schreef:
Ik vind de Nederlandse Ebay ontzettend tegenvallen.. ben ik nou de enige?


ebay nl stelt geen *piep* voor. en ja ook ik ben een ebay-er Knipoog Tong uitsteken koop met regelmaat overal en nergens. mijn laatste aankoop kwam via ebay usa uit hong kong Bloos. verslavend wel nee hoe kom je erop Tong uitsteken
als je echt uit het buitenland gaat kopen is het verstandig een paypal account te hebben. die kun je overigens zo aan maken als je een creditcard hebt.
let wel op er is ook nog iets wat bidpay heet, bidpay is wat anders dan paypal en die accepteert geen mastercard meer. als je dus met een verkoper te maken hebt die alleen bidpay aanbiedt moet je dus zorgen dat je visa hebt.

zep ik hoop dat het je lukt het hoofdstel te kopen. veel plezier op ebay Haha!

mdmoiselle

Berichten: 847
Geregistreerd: 04-12-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 11:56

Ja, ik ben ook Ebayer. Dat scheelt echt geld (als je het artikel echt nodig hebt tenminste Knipoog ). Ik koop meestal op ebay.com en ebay.de, ebay.nl is idd niks. Ik zou ook een paypal account aanvragen als ik jou was, dat is met name handig als je op ebay.com koopt, ebay.de doet vaak gewoon met bank transfers.

DubbelFun

Berichten: 88475
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 12:23

Ik Ebay al jaren. NL stelt qua paardenspul idd niets voor, maar .de en .com des te meer. Zeker als je net als ik 'Western' bent.
In de winkel zijn die spullen gewoon 2x zo duur (minstens).

Tasmanian

Berichten: 198
Geregistreerd: 31-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 14:26

Ik heb er geen ervaring mee, maar als ik sommige verhalen hoor ga ik toch maar eens een kijkje nemen. Haha!

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 15:51

Als je trouwens iets koopt op ebay.de, dan moet aan de verkoper zijn bic-code en eban-nummer vragen, dan kun je namelijk gratis geld overboeken naar de betreffende duitse rekening. Anders moet je ervoor betalen.

DubbelFun

Berichten: 88475
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 15:57

Ik wou dat er eens wat meer Duitsers Paypal gingen nemen. Dat is pas makkelijk Haha!

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 17:29

En als je het helemaal niet vertrouwt kun je altijd nog gebruik maken van een borgbureau. Hiermee voorkom je dat je niks ontvangt of totaal iets anders Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 13:08

jeuh, ik ben aangemeld! Tong uitsteken

Quarterh0rse

Berichten: 8491
Geregistreerd: 22-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 13:10

ja ik ook al Haha! alleen nog niks gekocht Bloos


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: MvdBroek1, Saartjuh_b en 36 bezoekers