jamaica super chago, maar toch ontzettend leergierig

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

jamaica super chago, maar toch ontzettend leergierig

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-02 19:12

ik was al een tijdje bezig met de basis van vrijheidsdressuur.
Stappen op commando (los) halthouden gaat allemaal prima, alleen stay (blijven staan waar ze staat dus) vind ze erg moeilijk, en houdt ze nog niet zolang vol.
Ook was ik bezig met back. Als ik mijn zweep voor haar borst hield, en back zei, ging ze braaf achteruit.
Vandaag deed ik dat eens zonder zweep, dus halthouden, en gewoon Back!
En waarempel, ze deed het nog ook!
Ze is echt heel leergierig, echt een super voordeel



New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 20:39

Vrijheidsdresuur vindt ik altijd zo leuk. Goed doet ze het dan zeg al! Je moet er wel een keer foto's van maken hoor Lachen

Dennis

Berichten: 31463
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 21:26

Leuk he! Ik baal d´r zo van dat ik het gedult d´r niet voor heb.
Ik wil zien dat d´r wat gebeurd en anders wil het niet. Ik kan eindelijk weer in de bak en er is zo veel wat ik daar wil doen(een X dresuur, een X springen, een X longeren enz) dus blijft d´r ook weinig tijd over. Gister een goeie poging gedaan. Ben 10 minuutjes bezig geweest. Netjes los achter me aan lopen wil nu. En als ik stop en een comando geef stopt hij ook netjes. Den kan het ook uit draf, netjes in eens stoppen. Terug is geen enkel probleem. Gaat netjes en hoef ik bijna niets voor te doen. Een comando is genoeg meestal. En stay gaat ook redelijk. Ik kan al een rondje om hem heen lopen van ong 5 meter bij hem vandaan. En als hij dreigt wat te doen is 1 pas in zijn riching genoeg(ook als ik er daarna 5 terug doe).

Ga zo door zou ik zeggen! Ik ga nog ff gedult kweken Schijnheilig .

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 10:33

Tof dat ze zo leergierig is.
Isabeau is net iets te leergierig!

Van de week na het trainen haalde ik de schoenen er af (dichte), daarbij moet haar voorbeentje naar achteren (het begin van het lig-commando), gaat mevrouw doodleuk liggen! Haha! Alleen gaf ik het commando verder helemaal niet! Die wil dus iets te graag!

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Besje, Buffelduke, Dyphusion, gerlindie, Indy_Mouse_9, janneke584 en 149 bezoekers