Dit paard was wel heel erg leuk!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Dit paard was wel heel erg leuk!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-02 23:52

Ik ben vandaag gaan kijken naar een ruin van Ekstein x Garant. Echt een heel leuk paard, het klikte eigenlijk meteen op stal en met rijden. Ik vond hem een super leuke uitstraling hebben en hij straalde echt één en al betrouwbaarheid uit!!

Hij is 1,72 en best fors (erg grote hoeven), kastanjebruin, een wit kolletje en 1 wit voetje. Dikke zwarte manen die alle kanten op springen en een dikke zwarte staart. Lief koppie, appeltjes op zijn billen. Ik heb helaas nog geen foto;s want ik heb alleen maar een video gemaakt. Oh ja hij is 10 jaar oud.

Ik ga donderdag nog een keer kijken en dan neem ik mijn camera mee. En dan maar hopen dat ie wordt goedgekeurd.

Wat ik ook heel fijn vond was dat hij helemaal niet trok op de sprong, hij bleef gewoon in hetzelfde tempo, liep recht op de hindernis af, sprong en ging weer in hetzelfde tempo verder. Echt heerlijk.

Ik voelde me hartstikke veilig op 'm en hij was zo leuk!

Donderdag mag ik weer.... Lovers


Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 08:34

heeeeeey super! hopen dat dit 'm wordt! wat voor'n nivo is hij gereden?
wel een beetje fijn gereden?
spannend! ik duim hoor dat ie goedgekeurd wordt.. en dat is dit je nieuwe paard !

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

sanderijn
Berichten: 5643
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: daar waar het altijd lijkt te waaien....

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 11:08

dat klinkt super zeg!ik ben heel benieuwd!gauw fotootjes maken he?

soms is het beter om te zwijgen

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 11:17

Jij klinkt verliefd!! Haha! Ik hoop voor je dat dit het ware paard voor je is! Heb je nog iemand anders erop zien rijden?

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 11:27

Ja ze klinkt echt wel verliefd... Bloos
Zou dit hem zijn? Ik zal voor je duimen!

Ik ken ook een paard dat totaal niet trekt op de sprong, inderdaad op zijn gemakkie er naar toe galoppeerd en hup klaar.
Niks geen toestanden.
Heerlijk zoiets!

Hopelijk is dit jouw nieuwe vriendje. Zo'n betrouwbaar paard dat klinkt als muziek in mijn oren!

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-03-02 11:31

Lovers

Ja ik denk t wel ja, verliefd! Ik heb namelijk gewoon letterlijk vlinders in mijn buik en vanmorgen was ik vroeg wakker, net als een klein kind op zijn verjaardag.

Morgen zie ik hem weer!

Ik heb de eigenaresse er op zien rijden, dat zag er erg netjes en ontspannen uit. Donderdag neem ik nog iemand mee om er op te rijden, maar ik voel gewoon dat het met dit paard goed komt.

ZO'n sympathiek en onverstoorbaar paard, echt super! (En hij liep ook nog eens leuk!)

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 11:43

Wow, ik ben echt heel blij voor je.

Ik hoop dat het echt iets voor je wordt!

Toos paardloos

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 12:04

hij klinkt leuk en jij verliefd Lovers dat moet gewoon goedkomen!!
ik hoop voor je dat ie wordt goedgekeurd

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 12:19

Dat klinkt echt goed! Wie had je meegenomen? Iemand van bokt?
Ik ben best nieuwsgierig hoe hij er uitziet !

:evaw:

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 14:06

He! Dat klinkt goed! Spannend, nu maar hopen dat ie goedgekeurd word en dat hij je vriendje voor het leven is!

JessicaG

Berichten: 1482
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 15:24

Hoi Hoi!
Zet zo snel mogelijk foto's van hem neer...
Ben benieuwd hoe die eruit ziet!!
Groetjes van Jessica!

Kijk voor mijn tekeningen op Instagram: https://www.instagram.com/JessGProductions

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 16:33

Klinkt echt heel goed. Ik hoop dat het gaat lukken. In afwachting alvast wat familie foto's

Afbeelding

Ekstein
Garant kan ik niet vinden, wel de vader van Garant: Farn

Afbeelding

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 17:53

Wat klinkt dat leuk!! Ik hoop at dit het paard is. Veel succes en ik zal voor je duimen. Veel plezier morgen! Party!! Party!! Party!!

Er staat een man op de bus te wachten, valt hij eraf..

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-03-02 20:24

Ik heb wel een foto van Garant maar ben een beetje lui vandaag. Je kunt m zien op de site van het Gelders Paard. www.gelderlanderhorse.nl

Garant is 100% Gelders en achter Ekstein zit natuurlijk weer Lucky Boy. Ik weet niet wat t is, maar achter alle paarden die ik heb gezien zat Lucky Boy.

Silvia

Berichten: 3271
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 22:49

He Manon, dit klinkt goed!
Aan de (voor mij) belangrijkste voorwaarde wordt voldaan: Jij wilt graag de volgende ochtend met dit paard een beschuitje eten! Knipoog
Nou, dan kan de rest niet meer stuk.

Mahatma Gandhi: "De wereld biedt genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht."

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 22:59

Hoi Manon dat klinkt goed en nu de keuring maar even afwachten. Ach best wel mooi dat het goede bloed van Lucky Boy erachter zit.

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

Fitzroy

Berichten: 25091
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 09:37

Silvia schreef:
Aan de (voor mij) belangrijkste voorwaarde wordt voldaan: Jij wilt graag de volgende ochtend met dit paard een beschuitje eten! Knipoog
Nou, dan kan de rest niet meer stuk.


Dat heb ik eerder met mannen, hoor Silvia Knipoog

Maar ik ben met je eens dat je wel verliefd moet zijn op een paard en dat heeft Manon geloof ik wel.
Manon, heel veel suc6 vanmiddag, jammer dat ik er niet bij kan zijn, maar ja, druk druk druk.....

Niets is zo eerlijk verdeeld als het verstand. Iedereen denkt er genoeg van te hebben.

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 10:20

Die dikke zwarte manen die alle kanten op springen is een Farn-trekje.... Vele Farnnakomelingen hebben dat, de mijne dus ook! Zo'n wilde bos manen vind ik altijd zo leuk, beetje pony-achtig. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 10:27

GAAAAAF!!!! Ben heel benieuwd!!!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 11:07

Tof! Ben benieuwd hoe het nu was.

Joop heeft ook Farn (Aram is Nimmerdor is ergens Farn). En Hercules heeft Luckyboy (is Candyboy is Luckyboy).

Nu is het natuurlijk helemaal niet te vergelijken, maar die van ons zijn leuke beesten! Haha!
Ben heel benieuwd, lijkt me wel een leuk paard. En dat brave dat is gewoon super relaxed, kun je veel van leren!

Laat je hem ook keuren?

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-02 12:52

Ik laat hem van top tot teen nakijken. In ieder geval een klinische en rontgenologische keuring en eventueel laat ik de manueel therapeut er naar kijken.

Ach garanties heb je nooit, kijk maar naar Bolivia, maar als de arts in Bodegraven zegt dat het paard goed is, dan vertrouw ik er wel op.

Hij ziet er ook zó gezond uit en loopt zo makkelijk dat ik me bijna niet kan voorstellen dat hij iets heeft (hoop hoop hoop) Haha!

Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 15:21

Nou, ik hoop echt voor je dat het goedkomt, en je hem lekker mee kan nemen!
Hij klinkt erg leuk, en wel snel foto's plaatsen hé?
Lachen

Miran

Berichten: 4449
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 16:52

Dit klinkt als het gevoel wat je moet hebben. Dit had ik zowel bij Witney als bij Sheril. Veel succes met de keuring! Eind uit de buurt overigens, Bodegraven.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 18:20

Hee, klinkt geweldig! Ik zal voor je duimen, hopen dat dit een vervanger is voor je Bolivia! Hoe gaat het nu daar met haar? Al een paar keer wezen kijken? Verward

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 20:29

Als het goed is ben je vandaag weer geweest, en? nog steeds kriebels? Die kriebels zijn goed hoor, die moet je hebben.

BTW, ik eet graaaag een beschuitje met mijn paard, liefst met appelstroop, vindt ie lekker!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _suus19_, MeesMo, senna21, wonderlover en 104 bezoekers