Bodyprotector voor maatje meer?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Avalon

Berichten: 34
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: In het zonnige Zuiden van Nederland

Bodyprotector voor maatje meer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-04 20:43

Hallo mensen!

Even een vraagje van mij:

tot (ongeveer) welke maat zijn bodyprotectors verkrijgbaar?
En welk merk/type is het meest geschikt voor mensen met een grotere (cup)maat? Haha!

Alvast bedankt!

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 21:21

Volgens mij zijn ze er gewoon in S, M en L. Geen idee of er ook XL is. Er zijn ook geen aparte voor mannen of vrouwen met meer ruimte voor de borst ofzo. Meestal moet je ze in de lengte wel iets bijsnijden, omdat je anders met de achterkant tegen het zadel aankomt.
Ik denk dat je gewoon naar een winkel moet gaan waar ze meerdere merken hebben (geen idee trouwens waar dat dan is, want hier in de regio weten ze nog niet eens wat een bodyprotector is Haha! ). En dan zelf aanvoelen wat jou het lekkerste zit.

Je weet vanzelf wanneer ze goed zitten. Ik ben zo'n anderhalf jaar geleden 20 kilo afgevallen. Ik had toen eerst de bodyprotector van mijn vriend aan. Echt lekker zat hij niet, maar hij past wel redelijk. Nadat ik was afgevallen zat hij verschrikkelijk. Op de strakste stand ging hij op en neer, en ik had geen bewegingsvrijheid meer.
Toen ik een in juni de cross van Ede heb gereden, heb ik een kleinere bodyprotector geleend van een medebokster. Toen wist ik pas hoe een goede bodyprotector hoort te zitten. Ik voelde niet eens dat ik hem aan had.

Avalon

Berichten: 34
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: In het zonnige Zuiden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-04 21:21

Liefjes,

is dit een hele domme vraag of is er gewoon niemand van de bokkers die een grotere confectiemaat draagt dan 40?

Edit: Sorry Scum, te snel op de teentjes getrapt denk ik Schijnheilig Haha! Schijnheilig , bedankt voor je reactie!

Lenneke_
Berichten: 18614
Geregistreerd: 08-07-03
Woonplaats: Garderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 22:10

Ik ga de air-o-wear zippa kopen. Die is er ook in damesmaten en dus niet zo plat aan de voorkant.
Hier een matentabel van deze bp:

Afbeelding
Afbeelding

Marije_jiplover

Berichten: 25318
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 22:41

Ik heb confectiemaat 42 en heb een Tipperary phoenix maat M. Die past gewoon goed. Nu heb ik niet zo'n grote cup-maat, dus ik heb ook niet zo'n last van het platgedrukt worden, zeg maar.
Maar M paste mij goed, L was te groot.