bont schabrak met hele rand bont eromheen

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
pilou
Berichten: 322
Geregistreerd: 03-03-04

bont schabrak met hele rand bont eromheen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-04 18:32

Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen, dus de onderkant is van bont en dan nog zo'n dikke rand eromheen aan de buitenkant van een paar cm , is dat nou praktisch/handig om onder je zadel te hebben. Dat steekt toch heel erg uit? Ik zag er een op de marktplaats, en vroeg het me zo af Verward


Dimpie

Berichten: 264
Geregistreerd: 26-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 21:54

Die rand van bont is voor de sier!


Serendipity1

Berichten: 6044
Geregistreerd: 13-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 22:08

Is voor de heb, ziet er luxe uit. Maar ik denk niet dat je er last van hebt. Heb je misschien een foto ofzo? Je zit immers in het zadel Lachen

En wie rijdt daar op zijn paard door de prairie?

FunkyMirko

Berichten: 1132
Geregistreerd: 24-12-03
Woonplaats: gentbrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 22:17

ja is idd gewoon voor de sier Lachen

Een paard zonder ruiter is nog steeds een paard, een ruiter zonder paard is maar een mens!! *LOL*

Ziolette

Berichten: 17741
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Onder de zon!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 22:21

Is idd voor de sier, ik heb er zo een maar omdat ik ze tussen het dekje en mijn paard leg heb ik er niet veel aan en is ie eigenlijk wat onhandig met die dikke rand aan de achterkant. Maar ja, hij is nog niet versleten dus ik vind het zonde om er nu weer een zonder rand te kopen.

Bij het paard waar ik hem voor gekocht had, lag ie eigenlijk als schokdemper tussen het zadel en het dekje, bij mijn huidige paard heb ik hem nodig omdat ze een erg gevoelige huid heeft op haar rug.


Save the Earth, it's the only planet with chocolate!
"Very funny, Scotty! Now beam down my clothes!!!"

xMarieke

Berichten: 5701
Geregistreerd: 01-04-04
Woonplaats: Aan het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 22:35

Mijn verzorgpaard heeft er ook een. Het steekt niet heel erg uit ofzo, gewoon voor de sier. Geen verschil met een bontje zonder uitsteeksel.

Lydiia

Berichten: 5623
Geregistreerd: 29-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 22:36

pilou schreef:
Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen, dus de onderkant is van bont en dan nog zo'n dikke rand eromheen aan de buitenkant van een paar cm , is dat nou praktisch/handig om onder je zadel te hebben. Dat steekt toch heel erg uit? Ik zag er een op de marktplaats, en vroeg het me zo af Verward


Je kunt ze ook zonder bontrand kopen.

zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 22:41

Nou, die rand was voor mij wel functioneel. Mijn paard heeft een zeer gevoelige huid. Mijn vorige zadel had hele brede zweetbladen en dan zou het leer toch nog op zijn huid komen met een bontsjabrak zonder rand.
Of het uitsteekt hangt dus van je zadel af en het model van de sjabrak.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __Martine__, Antheman, boemel, Marjelle1992, nikkyily, schumiegirl, VWestra en 94 bezoekers