Thorson op de keuring!!!! :D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Yvette90

Berichten: 3764
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Zwartewaal

Thorson op de keuring!!!! :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-04 20:02

vandaag om 5 uur op stal...... Hem nog even beetje gefatsoeneerd Haha!. Half 6 ingeladen + alle spullen en om kwart voor 6 reden we dan weg op naar Wijk bij Duurstede. Ik verwachte van mij zadelproef echt niet veel hij liep gister echt zo onwijs slecht..... Om half 9 moest hij aan de hand worden voorgebracht. Helaas liet hij zich niet echt zien en hij vind op zand lopen ook niet echt zo leuk Haha!. Jammer maar helaas een 2de premie.... Vorige keer had hij een 1ste. Maar mijn dressuurproef ging stukken beter oke er zijn nog wel dingen waar we aan kunnen werken dat ZEKER!!! Maar hij liep netjes! Hij had 163 punten Tong uitsteken Dus ons B diploma hebben we opzak nu op naar het L. De jury vond ond trouwens een erg leuke combinatie en een leuk paard met een super voorpluk Haha!

Hoe was jullie ervaring met de keuring vandaag? (degene die eraan mee hebben gedaan dan Tong uitsteken)


Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 20:07

Je hebt natuurlijk aan mij gedacht hé? Ik zei het toch!!!
Ik heb weer eens groot gelijk gehad met die proef Knipoog Netjes hoor!
Veel succes dan in de L!

    If you can dream it, you can do it ...

Yvette90

Berichten: 3764
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Zwartewaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-04 20:11

Ja maar als je hem gister had zien lopen DAT WIL JE NIET ZIEN Tong uitsteken maar hij was braaf de goedzak Haha!

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 20:35

Nu pas L Verward Gaat dus een stuk minder dan ik dacht.

Yvette90

Berichten: 3764
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Zwartewaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-04 20:37

Uhe meid met deze ben ik nog nooit gestart hoor en ik bedoel als je niets weet over zo'n keuring bemoei je er dan ook niet me he Knipoog


Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 20:38

Verward

Maar da's altijd wel zo, dat het de dag er voren heel slecht gaat en op de dag zelf super! Knipoog

    If you can dream it, you can do it ...

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 20:40

Passoa schreef:
Uhe meid met deze ben ik nog nooit gestart hoor



Uhe Meid..... zoals jij doet vookomen heb je al met heleboel paarden gestart en nooit lager dan 160 punten gereden, dus dan snap ik zoiezo niet waarom je uberhaubt in de B start Verward

Yvette90

Berichten: 3764
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Zwartewaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-04 20:43

Waarom niet?? Ik mag nog niet gelijk L starten hoor!! En hij is nu nog niet klaar voor de L

_10_

Berichten: 7295
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 20:45

Passoa schreef:
Waarom niet?? Ik mag nog niet gelijk L starten hoor!!


Hum, sneu.
Wel opscheppen en commentaar geven op andere maar zelf nog geen L rijden (oeps, nu wel, sorry)

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 20:47

Laat toch lekker...
Als die pony er nou nog niet klaar voor was, laat dr dan lekker in de B beginnen... Scheve mond
En dan kan ze nu de L in!

    If you can dream it, you can do it ...

Yvette90

Berichten: 3764
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Zwartewaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-04 21:10

AfbeeldingDie sukkel vind het zo makkelijk staan Haha!
Afbeelding
wachten
Afbeelding
Erg mooie foto alleen wat wazig Boos!

duikpaardje

Berichten: 1474
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: lekkerkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 21:20

hooi,

wij hebben vast nog met jullie staan kleppen vandaag Verward was u ook bokker, niet geweten dus Verdrietig
bij ons ging de keuring goed, eerste premie bij de voorlopige modelruinen en terug de ring in voor de kampioenen bij alle ruinen.daar geen kampioen of reserve, maar we waren wel trots op hem.

pim heeft de L gereden en had er 162.
tommy (magnum) is dus nu modelruin want we hadden al B springen.

de foto's volgen later nog.

helaas werd het later iets minder leuk voor ons, tommy brak uit met laden en ging in volle vaart over de provinciale weg.
gelukkig hebben ze het verkeer op tijd kunnen stoppen en hem kunnen vangen en is hij later met hulp de veewagen ingegaan .

Tommy Magnum 22-5-1992 / 18-4-2019 forever in our ♡
Dexter18-4-2007
Fjord, het meest veelzijdige stukje vlees !

Lieke

Berichten: 11350
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 21:35

Cinzano schreef:
Hum, sneu.
Wel opscheppen en commentaar geven op andere maar zelf nog geen L rijden (oeps, nu wel, sorry)

Ik geloof dat op de keuring helemaal niet uitmaakt wat je rijd bij de KNHS, al ben je Z moet je bij de fjordproeven toch bij de B beginnen. (ik weet dat niet zeker).

Gefeliciteerd iig met het behalen van het B-diploma.
Enig idee waarom hij nu een lage premie kreeg?

Yvette90

Berichten: 3764
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Zwartewaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-04 22:08

MarijkesTommy schreef:
hooi,

wij hebben vast nog met jullie staan kleppen vandaag Verward was u ook bokker, niet geweten dus Verdrietig
bij ons ging de keuring goed, eerste premie bij de voorlopige modelruinen en terug de ring in voor de kampioenen bij alle ruinen.daar geen kampioen of reserve, maar we waren wel trots op hem.

pim heeft de L gereden en had er 162.
tommy (magnum) is dus nu modelruin want we hadden al B springen.

de foto's volgen later nog.

helaas werd het later iets minder leuk voor ons, tommy brak uit met laden en ging in volle vaart over de provinciale weg.
gelukkig hebben ze het verkeer op tijd kunnen stoppen en hem kunnen vangen en is hij later met hulp de veewagen ingegaan .


Ja ik heb idd met jullie gepraat Haha! jeetje zag gelukkig is het allemaal nog goed afgelopen voor jullie gefeliciteerd met juliie 1e premie!!!!

Yvette90

Berichten: 3764
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Zwartewaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-04 22:10

Lieke schreef:
Ik geloof dat op de keuring helemaal niet uitmaakt wat je rijd bij de KNHS, al ben je Z moet je bij de fjordproeven toch bij de B beginnen. (ik weet dat niet zeker).

Gefeliciteerd iig met het behalen van het B-diploma.
Enig idee waarom hij nu een lage premie kreeg?


Ik weet eigenlijk niet hij was niet heel erg voorwaarts en hij heeft heel veel moeite met niet mee verende bodems Haha! op het gras (als het niet te hard is) gaat het stukken beter en toen haalde hij dus ook een 1e premie. Hij was toen voorlopig modelruin maar omdat hij erg ziek is geweest is dat vervallen. Ach volgende keer weer een 1e premie daar hopen we op!!!

Lieke

Berichten: 11350
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 22:17

Precies, en een tweede premie is ook al heel mooi!

JoyceNan
Berichten: 237
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 07:48

Passoa schreef:
vandaag om 5 uur op stal...... Hem nog even beetje gefatsoeneerd Haha!. Half 6 ingeladen + alle spullen en om kwart voor 6 reden we dan weg op naar Wijk bij Duurstede. Ik verwachte van mij zadelproef echt niet veel hij liep gister echt zo onwijs slecht..... Om half 9 moest hij aan de hand worden voorgebracht. Helaas liet hij zich niet echt zien en hij vind op zand lopen ook niet echt zo leuk Haha!. Jammer maar helaas een 2de premie.... Vorige keer had hij een 1ste. Maar mijn dressuurproef ging stukken beter oke er zijn nog wel dingen waar we aan kunnen werken dat ZEKER!!! Maar hij liep netjes! Hij had 163 punten Tong uitsteken Dus ons B diploma hebben we opzak nu op naar het L. De jury vond ond trouwens een erg leuke combinatie en een leuk paard met een super voorpluk Haha!

Hoe was jullie ervaring met de keuring vandaag? (degene die eraan mee hebben gedaan dan Tong uitsteken)


Hoeveel punten had ie dan?

Zadelproef??? Verward Die heb je in november pas dus je zult wel gewoon een dressuurproefje hebben gereden... Met de zadelproef moet je namelijk ook buitenrijden en springen.

Nanneborg is een fotomodel!
13 mei --> Nan 11 jaar!

JoyceNan
Berichten: 237
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 07:53

Passoa schreef:
Ik weet eigenlijk niet hij was niet heel erg voorwaarts en hij heeft heel veel moeite met niet mee verende bodems :D op het gras (als het niet te hard is) gaat het stukken beter en toen haalde hij dus ook een 1e premie. Hij was toen voorlopig modelruin maar omdat hij erg ziek is geweest is dat vervallen. Ach volgende keer weer een 1e premie daar hopen we op!!!


Als het goed is stond er commentaar op je protocol. Als hij een tweede premie heeft staat daar zeker wel opgeschreven waarom hij die punten heeft. Altijd leuk om te weten en naar aanleiding daarvan verder te oefenen.

Niet meeverende bodemes??? waarom legt ie zijn proefje wel zo goed af dan???

Maar idd gewoon goed gaan trainen en oefenen met hem en dan komt die 1e premie er vast wel weer.

Nanneborg is een fotomodel!
13 mei --> Nan 11 jaar!

newie

Berichten: 1927
Geregistreerd: 14-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 09:09

gefeliciteerd met je diploma..
ik sta nu bij je op stal dus ik hoor het allemaal nog wel.

men neme een kwakkie en een eicel, even roeren en binnen 9 maanden heb je je eigen homemade baby Haha!

Yvette90

Berichten: 3764
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Zwartewaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-04 09:57

JoyceNan schreef:
Hoeveel punten had ie dan?

Zadelproef??? Verward Die heb je in november pas dus je zult wel gewoon een dressuurproefje hebben gereden... Met de zadelproef moet je namelijk ook buitenrijden en springen.


Dit was een di0ploma proef Haha! Om het zo maar de zeggen weet niet of je dat kent?

Yvette90

Berichten: 3764
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Zwartewaal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-04 09:58

JoyceNan schreef:
Als het goed is stond er commentaar op je protocol. Als hij een tweede premie heeft staat daar zeker wel opgeschreven waarom hij die punten heeft. Altijd leuk om te weten en naar aanleiding daarvan verder te oefenen.

Niet meeverende bodemes??? waarom legt ie zijn proefje wel zo goed af dan???

Maar idd gewoon goed gaan trainen en oefenen met hem en dan komt die 1e premie er vast wel weer.


Hij stapte te kort (zo gaat hij lopen als hij pijn in zijn voeten heeft Haha! ) hij had 34 punten.

catoo76

Berichten: 228
Geregistreerd: 02-10-02
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-04 10:43

de oorzaak waarom thor zo kort liep in de start is omdat hij net bij de smid was geweest, zijn voetjes zijn heel erg gevoelig, de bak waarin de keuring gelopen werd was zwaarder dan wat hij gewend was, dus hij liet zich niet zien, 2 jr daarvoor in heemstede liep hij veel beter, op het gras kan hij veel beter uit de voeten, de diploma liep hij goed, mar inderdaad ook erg kort omdat hij zere voetjes had, dus hij liep wel maar liep zeker te zwoegen, dus in alle opzichten had hij het zwaar,
even over degene die zeurt over hetwel of niet zijn van een L combinatie, mijn fjorden zijn nog niet zo lang in training, en yvet rijdt ze heel netjes, waarom ze niet eerder L is gestart is omdat IK dat niet wil, mijn pony's worden op een heel rustige manier voorbereid, en mag ik u allen er aan herinneren dat thorson 2 geleden bijna dood is geweest door zware kanker?? dus een beetje meer respect voor de pony lijkt mij wel op zijn plaats. voor de gene die denken waar bemoeit dat mens zich nou steeds mee met de fjorden?? datkomt omdat ze alle 3 op papier van mij zijn!!! dank u voor het begrip.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, GrapeshotBot, Varekaj en 96 bezoekers