Klokje instellen op de computer?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Sting

Berichten: 12851
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Rolde

Klokje instellen op de computer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-04 18:38

Hoi,

Mn zusje zit de laatste tijd echt giga veel te computeren. Dat is volgens mn ouders haar Hobby Scheve mond . Nou, ik denk: kan je dat een hobby noemen?? maar ok.
Nu weet ik dat een oude vriendin elke week voor 10 gulden mocht internetten. En dan moesten ze allemaal een wachtwoord invullen, en dan ging er steeds wat van hun geld af (dat kon je instellen op de computer (als je het wachtwoord daarvoor had natuurlijk).
Kan je ergens zoiets downloaden? Dus dan een wachtwoord invullen bij het gaan computeren, dan een klokje onderin beeld, dat af gaat lopen, van bv een 2 uur per dag. En dat de stroom gewoon uitvalt na 2 uur ofzo OK dan! *LOL* .


Ranja

Berichten: 3524
Geregistreerd: 15-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 21:38

Je wilt dus gewoon lopen zieken??? Nee, dan weet ik geen programmaatje Tong uitsteken Haha!

Ik denk altijd eerst goed na, voordat ik iets stoms zeg - Loesje

Liselot

Berichten: 32174
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 21:40

dat was een KPN kostendinges... hadden wij er ook ooit op toen we nog via de telefoonlijn hadden. je kon een maximaal bedrag per maand per gebruiker instellen. als je dat bedrag besteed had kon je niet meer op internet.
maar volgens mij is het zoals jij het beschrijft niet mogelijk...

http://www.LiselotKamphuis.nl FOTOGRAAF: oa Bruiloften, Newborn en workshops!
T 18-11-15 <3 A 9-8-19 <3

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 08:57

Op internet zijn vast wel zulke programa's te vinden Knipoog

In ieder geval zijn er veel porgramma's die data bij kunnen houden, wat jij wil is een stapje extra Lachen

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: vierspan en 6 bezoekers