Jorden is weer goed!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Coby10

Berichten: 1008
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Voorburg

Jorden is weer goed!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-04 16:46

Na 4 weken stappen nadat zijn hoefgewricht was ingespoten moest ik vandaag weer terug naar de dierenarts voor controle en Jorden liep weer gewoon goed met monsteren, op het harde en op het zachte op de volte!!

Even kort het verhaal: een maand terug ben ik naar de dierenarts geweest en bleek dat hij een botcyste heeft in zijn linkerbeen. Na de onderzoeken daarna bleek dat hij niet kreupel liep op dat been, maar op het rechtervoorbeen. Dat is ingespoten en daarna moest ik 4 weken stappen en vandaag bleek hij weer goed, dus ik mag weer gaan opbouwen. De komende 4 weken moeten we rechtuit, maar we mogen wel stappen, draven en galopperen en als die 4 weken goed is gegaan, kunnen we weer gewoon volledig aan het werk!

Die cyste zit er natuurlijk nog wel en dat kan volgende week op gaan spelen, maar ook pas over 10 jaar, dus daar moet ik maar niet teveel aan denken. We zijn voorlopig in ieder geval uit de gevarenzone en we kunnen weer rijden, dus ik ben weer helemaal gelukkig!!


Mrijn

Berichten: 3479
Geregistreerd: 01-10-02
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 16:56

En, heb je lekker gereden vandaag?? Suepr hoor, dat Jorde mee mag naar Drente. Het is maar goed dat ik Tjalko nog niets had verteld over zijn aanstaande vakantie...

Live is what happens to you while you're busy making plans....


Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 16:57

Wat fijn voor je!!
Altijd fijn als je rustig aan weer wat meer kan gaan doen
Ik ken dat soort blessures maar al te goed en ik hoop dat je meer geluk zult hebben dan wij.

marije86

Berichten: 1657
Geregistreerd: 12-07-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 16:59

cool man hoop voor je dat het heel lang goed blijft gaan veel plezier met rijden OK dan!

Is dat nou liefde?ja maar soms kan het ook haat zijn.
Je ziet alles en je hart doet pijn,maareu jou leven hoeft niet hard zijn.
slaap......

Coby10

Berichten: 1008
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Voorburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-04 17:13

Marijn4045 schreef:
En, heb je lekker gereden vandaag?? Suepr hoor, dat Jorde mee mag naar Drente. Het is maar goed dat ik Tjalko nog niets had verteld over zijn aanstaande vakantie...



Pfff... laten we het daar nog maar even niet over hebben. Dat ene rondje galop ging wel met het nodige bokken en omspringen, maar verder was hij weer superbraaf. Hij wist alleen niet wat hem overkwam om weer te gaan draven... Haha!

hahaha, hij mag alsnog wel mee, hoor als hij zich er toch stiekem wel een beetje op had verheugd! Ga ik gewoon twee keer op een dag rijden! Haha!

nielsforever
Berichten: 719
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 17:22

Fijn dat je paardje er weer bovenop is,nou ja bijna dan.Nou de mijne nog.Wish me luck!!

Bart..we zullen je missen r.i.p

Pipi

Berichten: 4077
Geregistreerd: 25-04-02
Woonplaats: Poeldijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 19:03

Fijn dat Jorden weer goed is OK dan!

Wat die cyste betreft; dat moet je idd maar een beetje uit je systeem bannen Haha!

Veel plezier in de vakantie en geniet er maar lekker van!

Groetjes,Paola

Coby10

Berichten: 1008
Geregistreerd: 29-07-03
Woonplaats: Voorburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-08-04 10:11

Dank jullie wel voor de reacties!

Pipi schreef:

Wat die cyste betreft; dat moet je idd maar een beetje uit je systeem bannen Haha!



TJa, dat was ook wat de dierenarts vroeg toen ik vroeg of ik bijvoorbeeld nog wel eens een klein sprongetje kon maken, of dat dat extra risico opleverde: hm, als je geen risico wilt moet je hem op zijn hok laten staan. Lekker bot, maar goed...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: cam, Mieke, Sheeltje2, Tomboy0 en 28 bezoekers