Me take Picture? Yes?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Sharlon
Berichten: 237
Geregistreerd: 23-07-04
Woonplaats: Overijssel

Me take Picture? Yes?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-04 11:19

Hallo allemaal!

Wat ik me nu toch weer meegemaakt heb van de week...
Ik ging beneden even een sigaretje roken Bloos! (ik werk op kantoor). Toen ik weer binnenkwam stonden er allemaal chinezen die een of andere bijeenkomst hadden tijdens de vakantie bij ons in het gebouw. Ik had zin in wat lekkers *LOL* dus ik ben ff uit de automaat snoepjes gaan kopen. Ik kijk op en ik zie gewoon 5 video camera's op me gericht ....

Ik denk van, niet reageren, dus ik draai me om, om nog meer snoepjes uit de zoeken . Kijk ik weer op staan diezelfde lui me nog steeds te filmen en zijn er nog meer omheen komen staan!

Ik ga rechtop staan om weer aan t werk te gaan komt er eentje naar me toe. Me take picture? yes? Dus ik met die chinees op de foto. Ik dacht slim te zijn... HAHAHAHAH... Wist ik veel dat er daarna nog veel meer zouden komen! De een na de ander wilde op de foto. Sommigen hadden zelfs commentaar dat ik niet lachte of niet mooi genoeg op de foto stond dus het moest dan over .... Schijnheilig

Hoe dan ook, op een gegeven moment kwam eindelijk de chinese begeleider eraan om me te bevrijden van als die foto's en kon ik naar boven vluchten...... Haha!

Net ging ik naar beneden, (weer roken), en stonden ze er weer!
Ik ben toen maar even naar de andere kant van t gebouw gegaan en daar gepauzeerd.... Tjonge, ben ik straks even beroemd in Azie !

Cheese! Me take picture! Yes? Lijkt me duidelijk dat die mensen acht alleen de wereld door een camera zien. Ik was in hun ogen gewoon een blonde reus (hier doornormaal) en dat MOEST thuis aan de anderen getoond worden... pffff.....

Volgende keer ga ik een sprintje trekken als ik weer van die mensen tegenkom. Een mens zou er bijna een trauma van krijgen hahaha. Hyper!

Moest ik ff kwijt!
Groetjes

Live Life


This_is_me

Berichten: 5527
Geregistreerd: 27-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 11:23

haha das lache... Op kinderdijk bij de Windmolens kom je ze ook altijd tegen..

Quarterh0rse

Berichten: 8491
Geregistreerd: 22-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 11:51

haha daar ben je lekker mee zeg, ik zou me rot gelachen hebben :D

teriema

Berichten: 2119
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: net buiten Den Haag in het Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 11:54

Ze wilde nog niet eens dat je klompen aan trok en zo'n zeeuws kapje op ging zetten?

Sharlon
Berichten: 237
Geregistreerd: 23-07-04
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-04 12:32

Was wel ff zweten jah hahaha... denk je dat je gewoon een rustig kantoorbaantje hebt !! hahaha.... En dan gaan ze over je praten he en je hebt werkelijk geen idee wat ze zeggen!

Teriema: Ze wilde nog niet eens dat je klompen aan trok en zo'n zeeuws kapje op ging zetten?

neej dat nog net niet, maar ze zouden het wel gewaardeerd hebben!

Live Life

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 12:40

Zo ben ik eens op de Dam (ik zat lekker in het zonnetje bij het Monument) op de foto gezet door een complete bus Japanners Haha!:D

[UK][SONG] Witness Kom je even luisteren? :)ddd

Titsia

Berichten: 3078
Geregistreerd: 07-05-03
Woonplaats: Kuringen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 13:37

Geweldig verhaal, ik ontloop die mensen hier ook altijd. Mijn moeder werkt op een Japans bedrijf, als je die daar ziet rondlopen niets anders als altijd lachen en knikken naar elkaar Haha!
In het vervolg zorgen dat je je paardje bij hebt Tong uitsteken en de foto's opvragen natuurlijk haha

Als je faalt, ben je misschien teleurgesteld, maar je bent gedoemd als je het niet probeert.
RIP San Giorgio 24/03/2008-30/11/2009

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 14:04

Ja grappig zeg!!!! Pas maar ops, straks hangt er daar levensgrote poster bij hen in de stad van jou!!!

Mijn broer zit op de grote vaart en hij komt dus overal ter wereld. Op een gegeven moment was hij in China kwamen al die chinezen naar hem toe. Mijn broer die heeft lange blonde pijpekrullen, dus iedereen die vond dat wel zo fantastisch!!! Ook al is mijn broer maar klein (kleiner dan wat ik ben) toch was hij voor hen een grote blonde krullende reus

Verder, dat vond ik ook wel een komisch verhaal. Een collega van mijn vader ging naar Japan op zakenreis. Die beste man die lijkt wel wat op Mister Bean. Op een gegeven moment houd hij een taxi staande en de hele reis heeft de taxi chauffeur zitten te gniffelen: 'Mister bean, heheheh, mister Bean"

Tja, leuke dingen zijn dat

:){

Sharlon
Berichten: 237
Geregistreerd: 23-07-04
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-04 14:44

Lachen he die aziaten *LOL* Alles wat anders is dan voor hun normaal is bijna een wonder!!! Cheese!

Live Life

Roxx
Berichten: 4481
Geregistreerd: 27-01-03
Woonplaats: Norg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 14:46

Ik was een paar jaar geleden op een vliegveld in Amerika. Daar stond ook een groepje mensen naar mij te kijken en te wijzen. Op een gegeven moment kwam er één naar mij toe die vroeg of hij een foto van mij mocht maken. Toen bleek dat ze dachten dat ik een basketbalster was (ik ben 1.93)! Mwahahaha! Ik heb niks gezegd en heb gewoon vrolijk geposeerd! Haha!

Nadir

Berichten: 12706
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 17:11

Roxx schreef:
Ik was een paar jaar geleden op een vliegveld in Amerika. Daar stond ook een groepje mensen naar mij te kijken en te wijzen. Op een gegeven moment kwam er één naar mij toe die vroeg of hij een foto van mij mocht maken. Toen bleek dat ze dachten dat ik een basketbalster was (ik ben 1.93)! Mwahahaha! Ik heb niks gezegd en heb gewoon vrolijk geposeerd! Haha!

Whaha... *LOL* Die is echt heel mooi...

Chinezen/japanners zijn inderdaad heel erg... Je ziet ze ook echt het hele jaar door in Amsterdam rondlopen... Ach... Je maakt nog eens iets mee op je kantoorbaantje, toch...

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~


Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 17:37

Mijn neef flinkt het tegenovergestelde, die gaat bij een monument waar hij mee op de foto wil, een chinees/japanner zoeken die met hem op de foto wil *LOL* Die reacties zijn geweldig Haha!

Ik heb laatst een keer een foto boek van een chineese vriendin door zitten kijken. Van 6 weken vakantie, was ik aan het eind van het boek, bleek dat week 1 te zien. Helaas had ik geen tijd voor de rest Schijnheilig

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Miko

Berichten: 1521
Geregistreerd: 02-11-03
Woonplaats: Zaandijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 20:06

Haha, echt lachen!

En ik heb natuurlijk ook een anekdote Haha! ... Ik rij met mijn paard regelmatig over de Zaanse Schans. Dan zijn er ook hele busladingen japanners die met mij + paard op de foto willen! Soms zijn ze ook hondsbrutaal, grijpen ze gewoon je been of teugel vast Bloos! . En wat het grappigste is... het is niet genoeg dat er 1 iemand op de foto gaat, nee de hele groep moet... Dus continu de camera doorgeven en van plek wisselen Haha! Ik lach me altijd dood.

Lachen

Pinootje

Berichten: 1595
Geregistreerd: 12-07-04
Woonplaats: achter 'n en in A.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 20:40

IK ook!! Ik was laatst in Zweden (in 2003 om te precies te zijn Tong uitsteken ) en was dus op het laatste avond van Deaflympics op een afscheidsetentje voor iedereen. In deze week had ik ook voor eerste x japanners ontmoet enzow... En toen wouden ze met mij op foto gaan, ik oke en Pling Wouden die anderen ook.. Zelfs een camera moest er aan geloven Ze zijn gewoon zo... Veel fotograferen enzow...

"Ge-ge-ge-ge-ge"

ikjuh

Berichten: 740
Geregistreerd: 27-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 20:43

haha Haha!
ik was een keer in de mc-donalds (ik weet ff niet meer hoe je het schrijft Bloos ) in amsterdam met nog een paar (blonde) vriendinnen en aan de andere kant zaten ook een paar japaners en maar kijken en maar kijken en op den duur kwamen ze ook naar ons toe. picture? picture? naja wij dus met ze op de foto allemaal omstebeurt erop Tong uitsteken .

.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie