Wonen naast een (heroine-)hoertje...

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Wmijn

Berichten: 3654
Geregistreerd: 11-08-02
Woonplaats: Eindhoven

Wonen naast een (heroine-)hoertje...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-04 15:51

We zijn heerlijk verhuisd en slapen sinds een anderhalve week ook lekker in ons nieuwe huisje! Maar helaas zijn we in de korte tijd al 2 keer midden in de nacht wakker gemaakt...

Het zit zo, de buurvrouw van onze buren is een (heroine-)hoertje die haar klanten mee naar huis neemt. (Zo vertelde onze buuf ons). Heb ik op zich geen problemen mee, prutsmuts zijn is tegenwoordig een legaal beroep enzo, alleen, vanacht ben ik om 5 uur wakker geworden omdat er iemand op haar raam aan het tikken was en hard aan het roepen was dat hij naar binnen wilde en zoiets gebeurde in onze 2de nacht ook al (politie erbij, gezellig). Het is nogal gehorig, dus het lijkt net alsof ze op ons raam aan het tikken zijn (ken de geluiden nog niet zo goed van het nieuwe huis) en dus zit je rechtop in bed... om vervolgens een tijd wakker te liggen Scheve mond

Mijn vraag is vooral of iemand weet of ik bijvoorbeeld een brief/klacht naar de woningstichting kan sturen, want blij word ik er niet van. Ik heb dus bijvoorbeeld geen flauw idee of ze haar beroep legaal mag uitoefenen in de woning (ze schijnt wel een vergunning voor een tippelzone te hebben, maar die is iig niet in onze straat gevestigd Knipoog ). Iemand die toevallig net zoiets mee gemaakt heeft?

Dance your cares away - Worries for another day - Let the music play - De Freggles


Dioxide

Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 15:54

Leger des Heils even waarschuwen, want in Eindhoven heb je een legale tippelzone waar het Leger Des Heils waakt. Of misschien kan je het eerst gewoon een keer beleefd aan je buurvrouw vragen...

We'll ride the spiral to the end and may just go where no one's been

UK_eef

Berichten: 4215
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Gemeente Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 16:07

Je kan altijd een brief sturen of bellen naar je woningstichting. Zij kunnen pas naar de advocaat stappen als ze genoeg bewijsmateriaal voor overlast hebben (tenminste zo is het bij ons op stichting) Schriftelijk is dus meestal handiger als bellen.

Daisy

Berichten: 2616
Geregistreerd: 18-07-04
Woonplaats: Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 16:14

Ik zou een brief naar woningbelang sturen. Zij moeten zorgen voor je woongenot en dus ook wat doen tegen het overlast.

Heb je in je hoofd nog ruimte voor waanzinnige plannen?

............................................................................................................................................................KOM; dans, schreeuw en zing met mij!

carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 16:18

om nu al een brief te sturen, sorry, maar dat vind ik ook geen leuke binnenkomer in de buurt. Kun je het niet nog even aankijken, en als het zo blijft, dan een gesprek met haar aangaan?

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 16:48

Daar ben je inderdaad lekker mee. Wacht nog even af en probeer er wat andere buren over aan te spreken. Mochten er meer zijn die erover klagen willen dan is dat wellicht een idee. Kan me tenminste niet voorstellen dat andere mensen het prettig vinden. Scheve mond

En tot slot van dit berichtje: vééél plezier gewenst daar saampjes!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Wmijn

Berichten: 3654
Geregistreerd: 11-08-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-04 15:28

Carola, als dit inderdaad het enige is dat er gebeurd was zou ik ook niet meteen in de pen klimmen. Ik heb alleen met onze buurvrouw staan praten (die dus precies naast haar woont) en die heeft al 4 jaar last en probeert ook al 4 jaar om er wat aan te doen. Dus het nog even aankijken zal waarschijnlijk niet helpen. Een gesprek aangaan is misschien wel een optie, daar heb ik iig niet aan gedacht. Ik heb daar overigens niet veel vertrouwen in, aangezien de politie ook al etterlijke keren op de stoep heeft gestaan. Je zou denken dat die dat ook wel geprobeerd hebben...

Jurga, dankjewel Lachen

Dance your cares away - Worries for another day - Let the music play - De Freggles

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 15:46

In de eerste 5 dagen hebben we 3x politie zo goed als op de stoep gehad Scheve mond Haar voorruit is al eerder ingeslagen (ruim voor wij verhuisd zijn, is nu dus iig al meer dan een maand kapot, alleen tijdelijk gerepareerd), haar tuin is 1 grote puinhoop, afval af laten voeren doet ze niet aan en haar klanten ontvangt ze meestal 's nachts. In de 2e nacht had ze er 1 klant uitgezet voor de volgende klant. Klant nummer 1 nogal pissed omdat hij zijn autosleutels niet had en hij dacht dat die nog binnen lagen. Hoop geschreeuw en geroep door die vent, het leek wel of hij bij ons in de huiskamer stond Scheve mond Erg gehorig allemaal en al helemaal als het overdag 30 graden is en je (boven) alle ramen en deuren open hebt staan. Ik ben toen maar eens gaan kijken wat er aan de hand was en net op het moment dat ik hem zie, zie ik dat hij met een stoeptegel richting een auto loopt die voor ons huis staat. Ik vragen wat hij in hemelsnaam van plan is, meldt ie doodleuk dat hij een ruit in gaat meppen. Volgens hem is het zijn auto, heeft 'die vuile prutsmuts' zijn sleutels afgepakt en hoopt ie dat hij nog reservesleutels in zijn auto heeft liggen (?). Ik kan er verder ook weinig mee, sta het namelijk allemaal te bekijken vanaf de studeerkamer en voor ik m'n kleren aan heb en schoenen heb gevonden is die ruit al stuk. Voor ik het weet beukt hij dus die ruit in, enorme bak herrie en even later is de ruit stuk en ligt de straat (en de auto) vol met glas. Hij zoeken naar de sleutel, hoop gevloek en moeilijk gedoe, ik besluit maar eens terug naar bed te gaan, kan toch weinig en die kansloze gast moet maar een taxi bellen ofzo. Paar minuten later staat de politie voor de deur, die gaan nog ff bij onze buuf van de buuf kijken (met handschoenen aan Haha!) of ze de sleutels kunnen vinden, dat lukt dus niet en mijnheer wordt wat later door de politie thuis afgezet. Dag of 4 later staat de auto er nog steeds, inclusief al het glas Scheve mond Joy.

Anyway, in minder dan een week tijd hebben we al meer problemen met haar gehad dan we in ons leven met al onze buren hebben gehad. Daarnaast is het niet echt handig om injectienaalden e.d. op de stoep te hebben liggen in een wijk met behoorlijk wat kids en als ze in dit tempo ontevreden klanten blijft produceren dan wordt het nog wat Scheve mond De buuf heeft het helemaal geweldig aangezien hun slaapkamer tegen de slaapkamer van de buuf-buuf zit. Erg prettig We zijn voorlopig vooral benieuwd wat onze opties zijn want als dit zo door blijft gaan dan zijn we haar idd liever kwijt dan rijk. En ze zal toch moeten verhuizen aangezien heel de wijk waarin we nu zitten gesloopt gaat worden. Alle huidige bewoners worden de komende tijd verhuisd en die huizen worden opgevuld met studenten om te voorkomen dat heel de wijk leeg komt te staan. Weg moet ze dus toch en wat mij betreft liever deze maand dan over een half jaar...

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 15:53

Geef haar gewoon een overdodsis kado Extreme duivel

flowerxxx

Berichten: 2070
Geregistreerd: 26-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 16:25

Als het een huurhuis is zou ik de woningbouw inlichten. Je hebt recht op een goede woonomgeving lijkt mij. Politie bellen heeft weinig zin omdat ze nu ook niet veel kunnen doen. Maar pas wel op lijkt me geen lekker volk en straks gaat er bij jullie iets door de ruiten of erger.Staat jou huis ook op de lijst voor de sloop? in dat geval zou ik uitkijken naar iets anders als je daar toch weg moet. Ben je van te voren niet gaan kijken naar dit huis? Had je misschien kunnen zien dat het een grote zooi was Maar de rest is natuurlijk wel atijd afwachten.

Miko

Berichten: 1521
Geregistreerd: 02-11-03
Woonplaats: Zaandijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 19:15

Jeetje, dat is echt klote zeg!

Ik wil jullie niet wanhopig maken, maar uit ervaring weet ik (ik werk bij een gemeente Lachen ) dat het heel lastig is dit soort gevallen aan te pakken. Tenzij ze echt iets doet wat strafbaar is natuurlijk (en ik heb geen idee of prostitutie@home strafbaar is...). Verder zou ik vooral voor dossiervorming zorgen. Dus elke vorm van overlast melden aan de politie. De politie kan dan uiteindelijk ism de woningcorporatie actie ondernemen. Ik kan me best voorstellen dat je je bezwaard voelt om elke keer de politie te bellen, maar vanuit diverse instanties die vaak met dit soort gevallen te maken hebben wordt dit aangeraden.

Succes en sterkte Ach gut

Lachen

Caye

Berichten: 7505
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: 070

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 20:38

zitten jullie in de buurt bij het Philip lennep park ?
Mijn vriendin woont daar ook en die moet ook weg omdat het gesloopt word.
Mijn broer heeft in de zelfde buurt gewoond en id als je overdag over strat loopt zie je leuke huisvrouwtjes die spelen met de kids. en als je savonds daar loopt zie je overal roode lichten. Moeders zitten in het raamkozijn zich zelf te verkopen en pa zit er achter zn handje op te houden voor de poen.
Het is verschrikkelijk maar echt waar. Me mond viel gewoon open toen ik dat zag.
Ik heb zelf ook 15 jaar in ehv gewoond en ben er nu 9 jaar weg.

suc 6 !

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 20:56

Ilindra schreef:
Geef haar gewoon een overdodsis kado Extreme duivel


ME-er geeft goede tips tegen overlast *LOL*.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Branca

Berichten: 6138
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: ZO Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 21:24

Wonen jullie vlakbij de "eendjesvijver"?
Daar wordt alles gesloopt en is dichtbij haar zone: Achtseweg-Zuid.
Met zulke mensen (jullie buuf) kan je echt geen afspraken maken en de overlast zal echt niet minder worden..denk alleen maar erger. Ik hoop niet dat jullie een auto voor de deur hebben, want die zal ook wel een keer schade oplopen. Ook zullen ze, klandizie, wel eens bij jullie aanbellen enz enz..
Misschien dat ik wat tips oid voor jullie heb.. denk je daar iets aan te hebben, PB maar even.

Gezochtt bijrijder. Voor paard en ruiter: http://www.mijnalbum.nl/Album=7HUQWTTA

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 21:33

Nou, ik woon al bijna mijn hele leven in Amsterdam, maar zoiets als dit heb ik nog nooit meegemaakt. Eén keertje ooit een tijdje een psychotische buurman, maar daar was gauw kortemetten mee gemaakt.

Maar ja, als je anti-kraak zit heb je vrij weinig te eisen ben ik bang Verward.

Wmijn

Berichten: 3654
Geregistreerd: 11-08-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-04 21:26

Lovely, onze huurprijs is niet gelijk aan dat van anti-kraak, en zo wordt het ook niet genoemd, dus kunnen we altijd iets proberen Knipoog

We zijn verder ook niet niet-blij met het huis, alleen dit is even wat minder. En dat hadden we van tevoren dus niet gezien (en ook niet kunnen zien, je komt er wel een keertje kijken, maar je ziet aan de buitenkant overdag niet dat dat je bijna-buuf is).

Branca, geen flauw idee Haha! Volgens mij zitten we in de buurt die Cayusejuhh noemt, dacht dat dat park bij ons idd zo heet.

Dance your cares away - Worries for another day - Let the music play - De Freggles

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41634
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 21:35

Het park ten noorden van ons is het Philips de Jong park, bijna dus Haha! Maar huisvrouwen achter ramen (met rode lichten iig Knipoog) heb ik nog niet gezien. Op zich is het best een leuke buurt, weinig problemen gezien behalve dus onze buuf-buuf. Achtseweg-Zuid is idd redelijk in de buurt (we zitten in Lievendaal). Het is al een paar nachten rustig Lachen Hopen dat het zo blijft...

ƃuılıǝɔ ǝɥʇ uo ƃuıɔuɐp ǝɹ,ǝʍ uǝɥʍ 'ƃuılǝǝɟ ɐ ʇɐɥʍ ɥo
"Als je niets te verbergen hebt, ben je een Ozosnelle paashaas" - Loesje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 22:11

BartVB schreef:
We zijn voorlopig vooral benieuwd wat onze opties zijn want als dit zo door blijft gaan dan zijn we haar idd liever kwijt dan rijk. En ze zal toch moeten verhuizen aangezien heel de wijk waarin we nu zitten gesloopt gaat worden. Alle huidige bewoners worden de komende tijd verhuisd en die huizen worden opgevuld met studenten om te voorkomen dat heel de wijk leeg komt te staan. Weg moet ze dus toch en wat mij betreft liever deze maand dan over een half jaar...

Wmijn, vanwege deze opmerking van BartVB (die wel zal weten hoe het zit) leidde ik af dat jullie in een soort soort van tijdelijke anti-kraak situatie zitten. Het is eigenlijk best bedenkelijk dat je daar nog huur voor moet betalen ook.

Caye

Berichten: 7505
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: 070

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-04 19:51

BartVB schreef:
Het park ten noorden van ons is het Philips de Jong park, bijna dus Haha! Maar huisvrouwen achter ramen (met rode lichten iig Knipoog) heb ik nog niet gezien. Op zich is het best een leuke buurt, weinig problemen gezien behalve dus onze buuf-buuf. Achtseweg-Zuid is idd redelijk in de buurt (we zitten in Lievendaal). Het is al een paar nachten rustig Lachen Hopen dat het zo blijft...

hmmz dan moet je ens in en auto achter het oude gebouw van phillips langs rijden ( aan de boschdijk) bij de edisonstraat die wijk er achter! ( doe wel je auto op slot Tong uitsteken )

je lacht je eigen helemaal ziek!
Newtonstraat en zo. echt als je eens niets te doen heb.. rijd eens langs door die buurt EN STAP NIET UIT!!!!!!!!!!!

hahaha


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: anne7, BLEXBot, brittms, DDD3, gaucho, GoogleAdsense, Ine23, just_kiki, Kever, Kimmie235, Ladypronk, maessie, Milando, MyrtheJ, Pellelilly, Prince, Priscilla27, rocky_1995, sjaslique, SJP, Verara, Zoe_97 en 75 bezoekers