wat een warm weer zeg en benauwd

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Emaartje
Berichten: 5832
Geregistreerd: 08-02-04

wat een warm weer zeg en benauwd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-04 21:33

Lachen hallo,,,mijn paard is astmatisch en heeft vanaf donderdag al erg last van benauwdheid zwaar ademen en pompen Huilen enz..het is lang goed gegaan Bloos want ze heeft het chronisch elke voorjaar en zomer Verdrietig ,,,maar met een drukkende benauwd weer erger,,ik heb vandaag maar weer eerst ventipulmin gehaald een kuurtje kijken hoe het gaat !!!hebben jullie paarden er ook last vna met dit weer!!! Vork


nielsforever
Berichten: 719
Geregistreerd: 16-06-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 22:13

Nou ik had twee jaar geleden een fries die ook erg hoestte.En toen heb ik ook die ventipulmin gehad van de DA.Die heeft toen wel geholpen maar toen de kuur klaar was begon hij weer.Ik heb hem een zomer lang in de wei gehad toen,en daarna overgestapt op kuilhooi.Toen was hij helemaal beter.Geen kuchje meer gehoord.Maar ik weet dus hoe zielig het is voor je paard als hij het benauwd heeft.Veel sterkte,en ik geloof dat het morgen een beetje beter word.Dikke knuffel van mij aan haar.

Bart..we zullen je missen r.i.p


Witvenhester

Berichten: 1107
Geregistreerd: 16-02-04
Woonplaats: den dungen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 16:44

oh gerem. DAt is rot voor de paardje. Maar goed dat de hittegolg nu weg is en weer heeft geregent

zondag krinfinale rijden

Emaartje
Berichten: 5832
Geregistreerd: 08-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-04 23:24

hoi,ik ben dus vanaf gisteren begonne met ventipulmin siroop...maar hoorde dat dat de boel ondedrukt en het er erger van kan worden..ik ben nu onmiddelijk gestopt,,hoorde via en andere bokker dat ik maar eens een homeopatische arts moest proberen,,en dat heb ik gedaan zaterdag komt die al voor een behandeling met etheriense olie wordt geinhaleerd en krijg homeopatische middelen hopen dat dit aan slaat..want met bijwerkingen van ventipulmin heb ik ook geen zin in..en dat heeft ze al zoveel jaren gehad,,dus ik dacht ik probeer dit nou...is dit de goede keus wat ik maak??en die arts heet dokter van marel van simicur...

Emaartje
Berichten: 5832
Geregistreerd: 08-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-04 01:09

wat vinden jullie ervan?

Jantien

Berichten: 6469
Geregistreerd: 25-03-02
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 01:24


The universe is a big place. But it's okay - you'll grow into it.
-Carl Munson-


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, amandananana, aniek_joefy, Esther_r20, FenrisLoki, fokfanaat, Gigixponys, Hanjan, mamabird, Padoertje, Renkle, stefanie33, Syb_sem, vilheide en 211 bezoekers