Nederlandskampioen met IJslander NK in Oirschot!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Reyrtje
Berichten: 34
Geregistreerd: 06-08-04
Woonplaats: Uithoorn

Nederlandskampioen met IJslander NK in Oirschot!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-04 15:51

yess, iemand die ik ken is Nederlandskampioen geworden met haar paard Overa!! OK dan! met haar andere paard Yngri, is ze helaas laatste geworden! Huilen wie is er bij het NK geweest????



[Edit Karin] titel iets duidelijker gemaakt

Mews

Berichten: 5500
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 15:56

Je bedoelt het IJslander NK hiermee...? Staat namelijk niet in je berichtje maar namen paarden (Yngri iig...) + jouw signature duiden daar wel op. Tong uitsteken Op zich wel grappig dat ze met de een eerste en met de ander laatste is geworden, wat een verschil zeg! Knipoog Ik was er zelf niet, ik had helaas geen vervoer. Het halfbroertje van mijn paard Roskur was er ook. Hij heet Thor en werd bereden door Cora.

Reyrtje
Berichten: 34
Geregistreerd: 06-08-04
Woonplaats: Uithoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-04 15:58

jah het was ijslander NK ! en hoe heeft Cora het gedaan?en wat bedoel je met iig?

Reyrtje
Berichten: 34
Geregistreerd: 06-08-04
Woonplaats: Uithoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-04 16:02

kijk maar eens op www.gimli-ijslandsepaarden.nl daar staan een paar foto's van haar! (bij :een succesvol wedstrijdjaar) onderaan staat een foto van mijn nicht op fregur en zij is laatste geworden in exloo want haar paard stapte 2 keer de baan uit!!

Mews

Berichten: 5500
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 16:27

iig; in ieder geval. Knipoog

Cora heeft het best goed gedaan, ik kan me niet precies meer herinneren waar hoe en wat enzo... En, leuke foto's! Lachen

Haha, eigenwijze beestjes he die ijslanders... De baan uit... Tong uitsteken

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78509
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 16:44

Ik ben er geweest, was de eerste keer dat ik op een IJslander-wedstrijd was. Ik heb daar op zondag een show gegeven met hackney's. Ik heb een enorm respect voor die IJslanders gekregen, wat een gave beestjes zeg!

Jessie88
Berichten: 3312
Geregistreerd: 15-02-03
Woonplaats: IJsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 17:35

Ik heb ook meegedaan en vond het een zeer succesvolle wedstrijd! Lachen Neonlight, wat ontzettend stoer zijn die hackney's zeg!! Ik heb daar echt met open mond naar staan kijken... geweldig, wát een mooie showpaarden! Wow!

ShadowFax
Berichten: 2334
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 18:40

Ik ben alleen zaterdag geweest.... geweldige wedstrijd.
Tijdens CHIO Eindhoven, was er ook een keer een show met Hackney's... was jij daar ook bij Neonlight... hoe die dieren hun voorpootjes optillen... WOW... echt mooi! Ze zweven helemaal... super om te zien!

Neonlight
Moderator Kantine

Berichten: 78509
Geregistreerd: 20-12-03
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 08:27

In Oirschot was het echt een show, in Eindhoven zijn het wedstrijden. En daar ben ik ook ieder jaar bij. En ze tillen idd hun beentjes gaaf op, maar ik vind dat die IJslanders dat ook behoorlijk doen! En als die over de baan heen vliegen, je kunt de benen haast niet meer bijhouden en het is net of ze de grond niet meer raken. Geweldig vond ik dat om te zien!