Roskur en ik de waterbak gesprongen, supertrots :D

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Roskur en ik de waterbak gesprongen, supertrots :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-04 11:32

Ik ben echt megatrots op mijn superpaard... Lovers

Gisteren hadden ze een oranje zeil met water neergelegd in de springbak (ik had dressuur en springles zoals elke woensdagavond). Ongeveer een meter ver / lang om te springen (dat was iig de gok toen we het erover hadden). En een kleine hindernis ervoor. Aan het einde van de springles gingen we die nog even doen. We waren nog maar met z'n drieen, de eerste was ook een ijslander die echt supergoed kan springen! en die ging er de derde keer overheen. Toen een haf en die ging er de... 5e of 6e keer gok ik, overheen. Nou, ik had het idee dat m'n instructeur weinig vertrouwen erin had dat Roskur het kon, en ik wist dat hij het kon, dus ik wilde het sowieso proberen. Ik merk wel altijd dat als er een paard weigert in de springles de rest dat soms over gaat nemen... Ik had anderen al sliding stops zien maken dus de eerste keer was ik niet overtuigend genoeg, bang dat ik alleen over die bak zou vliegen Tong uitsteken, en toen weigerde hij dus inderdaad ook.

Nou, de tweede keer bleef ik hem aanmoedigen toen hij er keihard op af stormde. Hij kwam wel verkeerd uit hoorde ik later van omstanders, maar sprong er overheen. Haha! ... En toen lag ik in het zand. Knipoog Mijn balans is helaas niet super. Bloos Een oxer die wat verder van elkaar af stond vond ik ook al wiebelig... Bloos Alhoewel die omstanders die zeiden dat hij verkeerd uitkwam dat zeiden toen ik dat over die balans zei. Geen idee of dat bij zo'n soort sprong veel uitmaakt, maar goed...

Maar, op Roskur was ik echt supertrots! Hij is bijna nooit ergens bang voor dus daarom had ik eigenlijk ook alle vertrouwen erin dat hij het goed zou springen. Mijn superknol. Lovers

(sorry, moest het even kwijt... Bloos)


rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 11:48

Goed hoor dat je hem erover hebt gekregen OK dan!
Alleen nu de volgende keer nog blijven zitten Haha!

Rona, Linanda en Oackly

krissie1985

Berichten: 3455
Geregistreerd: 21-07-04
Woonplaats: Overijssel nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 12:14

echt goed! gewoon vertrouwen in je [aard houden, dan wil meestal wel lukken

<3 Australian Working Kelpie's Bruno en Rango <3
Towa for always in my heart, miss my lovely girl!

Ayasha
Blogger

Berichten: 57832
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 14:15

super OK dan!
inderdaad! gewoon blijven aanmoedigen, anders springen ze niet...
geef m maar een dikke knuffel Knipoog

Those who suffer, heal. Everything destroyed gets rebuilt. And our towers grow a little taller every time. - Tolkien
[VN] [Blog] Troubles in paradise: Rauwe rouw.
[RIJ-ITP] SuperSam zijn superzelf wezen!
[RIJ-ITP] Het eerste seizoen van Rêve D'or
[RIJ-ITP] Rêve d'or in volle (winter)glorie


Mews

Berichten: 5499
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Kopenhagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-04 14:24

Bedankt. Lachen Ik had de eerste keer eigenlijk meteen moeten doorzetten Frusty Maarja, dat is achteraf gepraat. Dan had ik m'n instructeur wel lekker kunnen uitlachen, die was van te voren geloof ik niet zo positief. Tong uitsteken Alhoewel ik nu natuurlijk ook al wel zoiets had van, HA. Haha!

En inderdaad, nu nog blijven zitten de volgende keer... Ik was misschien te druk bezig met aanmoedigen dat ik misschien nog niet goed in verlichte zit zat ofzo Verward, vind ik sowieso moeilijker als ie verkeerd uitkomt. Knipoog Maarja, ik vraag het denk ik nog even na aan instructeur / kijkenden, hoe ik er nou af pleurde, zodat ik de volgende keer (als die er is) kan proberen te blijven zitten. Bloos Misschien moet ik ook wat vaker lagere oxers die wat verder uit elkaar staan doen, daarmee kan ik dan m'n balans op verre sprongen ook iets meer oefenen.

horssie

Berichten: 3275
Geregistreerd: 26-06-03
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 16:21

haha wat gaaf Lachen
toppie hoor :d
ijslandse parfrum temparementen springen wel Knipoog

Icelandics
They grow when you get on


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: esje01, kionasuppie en 2 bezoekers