Waskracht: geprepareerde man

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Waskracht: geprepareerde man

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-03-02 11:16

Heeft iemand dat gisteravond gezien? Het ging over een vrouw en zoon en haar man was overleden en die zette dieren op en wilde nu zelf geprepareerd worden. Niemand in NL wilde dat doen maar toen had ze in Amerika adres gevonden. Zie je haar sjouwen met kist op Schiphol, zoonlief helpt met uitpakken terwijl hij het echt al een achterlijk idee vindt (je dode vader op de stoel in de kamer, zie je het voor je??) en dan blijkt er een verkeerd geprepareerd lichaam in te zitten…nachtmerrie! En dan 3 week later krijgen ze wel de goeie….

Ik viel er middenin dus tja…maar volgens mij was het nep. De preparateurs die ze interviewden niet, maar ma en zoon waren typisch van die VPRO-acteurs….vond ik…..

Was wel grappig maar ook erg goor! Iemand gezien?

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41660
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 14:58

Haha, lijkt me erg nep. Zoiets mag in NL niet eens..

Op zich wel een koel idee Haha!

Kan je oma in de tuin zetten met een gieter. Soort alternatieve tuinkabouter *LOL*

(haha, mijn oma is wel lief hoor Knipoog)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 15:09

Hihi, je bent ziek Bart, heeeel ziek Haha! maar wel leuk; mijn opa zou wel bij de vijver willen zitten met een hengeltje... *LOL*

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 15:11

Kan je ook levende mensen daar naar toe sturen? Ik ken wel iemand die ik graag als tuinkabouter bij de vijver heb staan... Haha! Haha!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 15:20

Het mag inderdaad niet, maar er zijn wel mensen in het verleden opgezet. Er is met de Olympische Spelen in Barcelona een rel geweest omdat er een bushman (El Negro) in een museum opgezet stond (en men wilde hem een correcte begravenis geven) en al die mummies die her en der in musea staan, daar wil men ook vanaf, omdat het niet echt menswaardig is om zulke lichamen tentoon te stellen.

Kijk ook eens op:

http://ubh.tripod.com/news/banyol3.htm

http://ubh.tripod.com/news/banyol.htm