2 dagen op stal bij Meredith Michaels Beerbaum

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
_Rianne_
Berichten: 5238
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Huisje weltevree :)

2 dagen op stal bij Meredith Michaels Beerbaum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-04 13:51

Hallo allemaal, ik ben weer thuis (helaas!! Tong uitsteken )
Ik zal bij het begin beginnen, al zal het wel een heel lang verhaal worden!
Komt ie.

Zondag avond voelde ik me helemaal niet lekker. hoofdpijn, koorts..ik was even bang dat ik niet kon gaan!
Ik ging toch mijn tas inpakken en tegen 1u lag ik in mijn bed. Slapeloze nacht dus. om 7u was ik al met de hond aan het wandelen...! Dromen
Om 9u vertrokken we. in de auto werd ik hoe langer hoe zieker en ging ik ook nog aan het overgeven... Ziek Misselijk
Om 13u waren we dan eindelijk bij Min-Min, mijn Duitse mail vriendin. afscheid genomen van mijn moeder en naar binnen gegaan.
Ik voelde me weer iets beter naddat ik wat water gedronken had en we vertrokken richting Bremen.
Naarmate we dichter in de buurt kwamen en Bremen op de borden verscheen werden we al wat stiller....... Nagelbijten / Gniffelen

Toen waren we er opeens dichtbij! nog maar 10 min volgens de routebeschrijving.... Nagelbijten / Gniffelen
Ik belde Judith, mijn andere penvriendin die met de trein zou gaan, maar die nam niet aan. Nadine, andere meisje, nam ook niet aan (achteraf niet zo gek, had het verkeerde nr... Blond )
Rijden we opeens de stal voorbij! *HELP!*
We durfde niet naar binnen en reden maar even een rondje. NA zo'n 10 min kwamen Meredith en Markus naar buiten. Vraag Markus: "Wat zijn jullie in hemelsnaam aan het doen?" (Alles wat we zeiden was Duits, maar ik vertaal het ff in NL) Ik: "We durven niet naar binnen! " Bloos (hoezo voor l*l! )
Zegt ie: "Geen probleem, dan blijven we toch buiten?!" *LOL* toen waren eigenlijk de grootste zenuwen weg. we parkeerden de auto voor de stal en toen we uitstapten omhelsde Meredith ons. Bloos!
Judith Eva Nadine Jesse en jule kwamen ook aan en we kregen een rondleiding door de stallen. Alle paarden mochten we knuffelen, in de box, alles.
Mijn favoriet Stella haalde even mijn kapsel door de war! *LOL*
voor de stallen gingen we een fotosessie doen met Shutterfly! Lovers
Wat is dat een schat zeg! We mochten helpen met banages af doen enz en eenmaal buiten ging hij tegen meredith aan staan soezen! Markus maakte de foto's......zucht! "Ik heb een probleem, hij doet het niet! ""Hoe moet dit?" Cheese! Komt er opeens een vrouw uit het huis. Roept nar Shutterfly: "PETEY!!" (roepnaam van Shutterfly) Ik dacht al: Ik ken jou, wie ben jij!
Nancy Clark, eigenaresse van Shutterfly, Checkmate, Pariska, Contendra en nog een paar paardjes. Nancy had de hele dag in de keuken gestaan voor ons! Lovers
Daarna op naar de bak. Jesse en Jule waren een beetje mellig en wilde een hindernis springen (zonder paard). Zo gezegd zo gedaan, markus zette een dubbelsprong op en ze gingen springen! *slappe lach*
Van de bak ging het naar het huis. Meredith:"Kijk maar rustig rond, als jullie muziek willen horen, daar staat de radio, daar de cd's, als je naar de stal wilt ga maar, over een half uurtje eten we."
Uhm....okay!
eerst ff alles in huis bekeken en toen geholpen met voorbereiden van het eten.
Alles zenuwen zijn nu weg en voel me helemaal thuis!
Het eten is erg gezellig.
op een gegevn moment gooit mer een stukje brood naar MArkus. MArkus begint te lachen en schiet terug met mais..... Verward Nancy vertelde wel even dat dat niet de normale gang van zaken was...! *LOL*
okay, na het voedselgevecht en het heerlijke eten wilde iedereen tegelijk gaan afwassen. niet dus. markus waste snel af met stalmeisje Annou.

Toen gingen we video kijken, van de grootste successen en het afscheid van Just do it.
Tegen 22u was het tijd om te gaan voeren. we mochten helpen. geweldig! wat een paarden! en wat een mensen!

terug in de kamer gingen we een thriller kijken. Mer durfde eigenlijk niet maar toch, NAcny ook niet, maar ze keken alletwee toch mee.
Op een gegeven moment zat markus naast me op de bank! Bloos!
het schemerde al, de film was wat eng......*klop tik klop tik.....* op het raam. Mer gilt me toch! Annou, stalmeisje! *Smile*
Grapje!
Film gaat verder. Knipt opeens de buitenlamp aan. mer gilt weer... Rolleyes een egeltje! *LOL*
NA de film is het tijd voor Nadine om naar huis te gaan, ze moet de volgende dag naar school.
Markus breng Nadine naar het station, Jule en Jesse gaan ook, wij blijven gezellig kletsen en een beetje opruimen.
Markus komt net terug als we de nachtronde gaan lopen!
Daarna is het tijd om naar het hotel te gaan. we zijn in de veronderstelling dat we de volgende dag meteen vertrekken.
Mer gaat de sleutels halen boven. roept ze opeens: "Zeg, komen jullie nog?!" Verward
Onze kamers........thuis bij Meredith en Markus! Bloos
Voor we slapen gebeurd er nog heel wat!
Judith en ik naar de WC, durfden niet alleen.... komt Markus zn kamer uit: "Kunnen jullie niet slapen meiden?" Bloos! hoor je Mer vanuit het bed: "MARKUS, KOM, IK WIL SLAPEN!" en Nacy vanaf de andere kamer: "GO TO SLEEP!" *LOL*
Okay, trusten! Slapen

Slapen komt niet veel van, Om het uur ben ik wakker.
maar goed, om half 7 opstaan! Kom de kamer uit om in de douche te gaan, Markus rent voor me uit. "Te laat!" Rolleyes dat gaat zo even tot Mer ingrijpt. haha!
Ontbijten doen we met verse broodjes op het terras. heerlijk!
Daarna verwachten we te moeten vertrekken,, maar nee, we moeten allemaal een paard kiezen waar we die dag verantwoordelijk voor zijn. Markus wil over 10 min leena bij de bak hebben, gezadeld en wel! en nee, groom Nina mag alleen kijken, niet helpen!
okay dan.......
na leena is Stella aan de beurt, daarna Contendra......!

na de trainingen moeten de paarden naar buiten. Ik ben verantwoordelijk voor Stella dus haal ik haar uit de box om te poetsen. wat een paard! Mijn god! Lovers Stelli belli!
Dan gaan we wandelen. daarna de paarden in de wei. zze komen elke dag allemaal buiten. behalve Checkmate, die vind er geen klap aan en dat was te zien. hij stond in de wei, rent naar Mer toe en loopt zijn box in. Verward Verward
Dan is het pauze tijd. lekker wat drinken en eten en gezellig kletsen.

er komen mensen een paard laten zien. we moeten mee kijken en beoordelen. we delen dezelfde mening. niks. helemaal niks. naar huis. haha!
Dan moeten Stelli en Joey (checkmate) nog even gelongeerd worden, ze gaan morgen (vandaag) op concours naar Lummen! longeren laat ik aan Mer zelf over, stel dat ik iets fout doe! Mag Belli wel weer verzorgen na het werk.

Dan is het helaas tijd om te gaan. we mogen nog blijven maar het is een eind naar huis en afscheid nemen komt toch. Scheve mond
nog even kletsen, en we maken de afspraak dat we met pasen terug komen. verplicht. Pling

Na een knuffel van Mer en Markus nog even naar de stal, de paarden knuffelen, Nancy bedankt en in de auto. Doei, doei Scheve mond

Het waren hele leerzame gezellige dagen en ik ben er nu vast van overtuigd dat meredith Shutterfly niks heeft toegediend. als je ziet hoe die paarden op haar reageren, ze zijn allemaal zo gek op haar! echt!

Het is een beetje een lang verhaal geworden..... Bloos!
De foto's volgen heel snel!!!


          Waarom mag zomaar verdwijnen... wie zo onmisbaar is?


Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 13:57

Wow rianne, geweldig zeg! Wat een ervaring!!!!!!!! Leuke mensen zo te lezen, en heel gewoon dus

Met pasen er inderdaad weer heen!!!

Snel foto's plaatsen hoor Lachen

:){

Odess

Berichten: 2827
Geregistreerd: 28-05-04
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 14:15

Wat leuk zeg!! Ik ben heel benieuwd naar de foto's!!!

Odessa & Assedo

Mies2

Berichten: 339
Geregistreerd: 29-04-04
Woonplaats: Hoofddorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 14:17

kom maar op met die foto's!!!!!!!!!!!

groetjes

ik reageer omdat ik je graag help!!

La_Vie

Berichten: 3186
Geregistreerd: 23-10-03
Woonplaats: Tussen Hoorn en Enkhuizen ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 14:24

Wat gaaf zeg!!
Ben ook heel benieuwd naar de foto's Haha!

:+: Lady & Viënna :+:
Blondes have more fun ;)
Mijn fotografiefacebook : La_Vie Photo

o0Steffie0o

Berichten: 4578
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 14:25

wow echt heel leuk
het klinkt heel erg gezellig, moet vast een hele ervaring zijn geweest

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 14:29

Klinkt als 2 hele leuke dagen. Ben best jaloers hoor.

Dioxide

Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 14:34

Oeeeh, klinkt leuk zeg!
Ik lag wel ff dubbel om die foodfight en de nachtelijke/ochtend activiteiten Knipoog

We'll ride the spiral to the end and may just go where no one's been

_Rianne_
Berichten: 5238
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Huisje weltevree :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-04 14:35

ja hahahah! Was zo komisch!

          Waarom mag zomaar verdwijnen... wie zo onmisbaar is?

Dioxide

Berichten: 7666
Geregistreerd: 10-06-03
Woonplaats: FL360

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 14:41

En nou willen we natuurlijk wel de foto's zien Schijnheilig

We'll ride the spiral to the end and may just go where no one's been

_Rianne_
Berichten: 5238
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Huisje weltevree :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-04 14:49

zekers!

          Waarom mag zomaar verdwijnen... wie zo onmisbaar is?

miepmiep
Berichten: 2348
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 15:10

Gaaf zeg!
Kan je haar met pasen niet even achter de compu plaatsen om iedereen op bokt even gedag te zeggen? Haha!

Ben benieuwd naar de foto's!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 15:18

Leuk joh, zo zie je maar dat je naderhand blij bent, dat je geweest bent!

Toos paardloos

WinBinChes

Berichten: 6718
Geregistreerd: 30-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 15:29

Leuk joh!! Ik ben benieuwd naar de foto's, maar ik neem aan dat die er wel snel op zullen staan.

Sall

Berichten: 6696
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 15:31

Zo! Dat is een hele ervaring! Ben ook reuze benieuwd naar de foto's!!
Hoe was je aan dit weekendje 'gekomen'?

op zoek naar bijzondere kunst? www.paulinezeij.nl

besita
Berichten: 6777
Geregistreerd: 30-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 16:20

wat fijn voor jou zo'n 2 leuke dagen .Ikheb meridith een 2 tal maanden een video opgestuurd van ons toppertje om te kijken of zij ze zou willen rijden en ze heeft positief gereageerd dus als onze merrie genezen is van haar straalkanker (is al voor 90% ok ) dan zal Libke waarschijlijk daar heen gaan !!! Ken jij ze zo goed dan ?dan kan je misschien tolken want mijn duits isniet al te best;heb je ook fotos van de stallen en zo ? Ben je zeker dat ze naar lummen komt dan ga ik er heen om nog eens met haar te kletsen over de merrie

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 17:25

Wat leuk zeg Haha!
Ben benieuwd naar foto's

Rona, Linanda en Oackly

Renza

Berichten: 4113
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 17:53

Gaaf zeg!! *is jaloers Tong uitsteken*
Ben ook benieuwd naar de foto's Haha!

manzano

Berichten: 23898
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 18:22

Leuk joh!! Maar wat me niet helemaal duidelijk is.....hoe ben je daar terecht gekomen dan??

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 19:00

Ja dat zo ik ook weleens willen weten Lachen

Die Shutterfly lijkt me wel een hete tante en nog mooi ook.

Hoe dan ook je bent een hele leuke korte ervaring rijker

Our only purpose in life is to Love one another.
.....and if we can't do that try not to hurt each other.
-Dalai Lama

_Rianne_
Berichten: 5238
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Huisje weltevree :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-04 19:56

Gerrie schreef:
Ja dat zo ik ook weleens willen weten Lachen

Die Shutterfly lijkt me wel een hete tante en nog mooi ook.

Hoe dan ook je bent een hele leuke korte ervaring rijker


Petey is een ruin...........Tong uitsteken
Maar hij is erg heet ja!! HEethoofdje van de stal..!

          Waarom mag zomaar verdwijnen... wie zo onmisbaar is?

_Rianne_
Berichten: 5238
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Huisje weltevree :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-04 20:21


          Waarom mag zomaar verdwijnen... wie zo onmisbaar is?

_Rianne_
Berichten: 5238
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Huisje weltevree :)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-04 00:03

Zaterdag zijn de foto's er!

          Waarom mag zomaar verdwijnen... wie zo onmisbaar is?

krissie1985

Berichten: 3455
Geregistreerd: 21-07-04
Woonplaats: Overijssel nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 13:10

o ik ben heel benieuwd naar de foto's, echt gaaf dat je daar op stal mocht komen!!

<3 Australian Working Kelpie's Bruno en Rango <3
Towa for always in my heart, miss my lovely girl!


romycarissa
Berichten: 30
Geregistreerd: 05-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 14:32

wow, tof!! jaloers...

luv carissa


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Chicken01, IndianSu, Marsie2 en 74 bezoekers