Calmer van de Paardendrogist?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
joelledsr

Berichten: 1641
Geregistreerd: 09-05-03
Woonplaats: ergens ver weg...

Calmer van de Paardendrogist?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-04 22:45

Wie kent dit product en kan mij vertellen of het ook werkt?
Ik heb een soms vrij gespannen merrie en zou haar graag iets willen geven om haar te helpen bij het ontspannen..
Iemand ervarng met dit of een vergelijkbaar product?

Wat is het heerlijk om 's ochtends uit je slaapkamer raam de paardjes te zien zonnebaden in de wei :)


Sim
Berichten: 31481
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 08:31

Ben ik ook wel benieuwd naar. Zelf heb ik er geen ervaring mee, sorry.

joelledsr

Berichten: 1641
Geregistreerd: 09-05-03
Woonplaats: ergens ver weg...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-04 14:58

niemand met ervaring op dit gebied?

Wat is het heerlijk om 's ochtends uit je slaapkamer raam de paardjes te zien zonnebaden in de wei :)

Tenfold
Berichten: 1267
Geregistreerd: 04-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 15:05

Ik heb mijn paard wel eens een kruidenmengsel gegeven haar wat rustiger te laten zijn tijdens een blessure. Weet niet zeker of het 'calmer' was of een ander mengsel. Hielp totaal niet.

Never argue with an idiot, they'll drag you down to their level and beat you with experience!

Jet

Berichten: 11974
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 16:44

Nu ik er over nadenk, heb ik dat Calmer van Wendall Herbs ook wel gebruikt, maar ik had niet echt het idee dat het veel deed en Marlou at het na een paar maanden niet meer, ook niet door haar voer.
Toen ben ik dus over gegaan op Pavo Nerv Control en dat ging goed, als ik het voer maar nat maakte.
De druppels die ik ook een tijd gebruikt heb waren Nervelet en die werkten wel, maar moesten 2 maal daags en dat vond ik niet handig.
Van de winter maar kijken wat ik doe, ik denk de Pavo maar weer, afgelopen winter niets gebruikt en dat is me eigenlijk niet goed bevallen. Als je van Pavo de grootverpakking neemt is dat voordeliger, ik deed daar zo'n 2 1/2 maand mee en door de prijs had ik indertijd geen bezorgkosten bij de Paardendrogist. Maar ik heb het ook wel door de voerleverancier laten bestellen toen ik daar regelmatig langskwam.

Paarden zijn net als lucht, zonder kan ik niet leven!
Vanuit de kop van Noord-Holland: Voor info klik op: Paardentaxi Jet

joelledsr

Berichten: 1641
Geregistreerd: 09-05-03
Woonplaats: ergens ver weg...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-04 12:41

Dankjewel Jet. Daar heb ik wat aan *LOL*
Wisselt het per paard wat wel en niet werkt, en hoelang duurt het voor je er iets van merkt?

Wat is het heerlijk om 's ochtends uit je slaapkamer raam de paardjes te zien zonnebaden in de wei :)

Jet

Berichten: 11974
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 14:18

Het zal per paard wel wisselen denk ik wat werkt of niet en hoe lang je het moet geven voordat je het weet.
Dat calmer, daar zie je echt blaadjes en bloempjes ( gedroogd) in zitten, ik kan me voorstellen dat een paard dat toch niet altijd even makkelijk eet, die druppels doe je op een broodje, dat eten ze meestal zo op. Ik vond van dat calmer trouwens ook best lastig dat je niet steeds hetzelfde voert, soms heb je meer kleine blaadjes in je schepje, soms meer bloempjes. Ik zal even naar de site van Wendall Herbs zoeken voor je, misschien staat daar meer info.

Paarden zijn net als lucht, zonder kan ik niet leven!
Vanuit de kop van Noord-Holland: Voor info klik op: Paardentaxi Jet


Jet

Berichten: 11974
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 14:25


Paarden zijn net als lucht, zonder kan ik niet leven!
Vanuit de kop van Noord-Holland: Voor info klik op: Paardentaxi Jet

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 14:42

Bij rio werkte het in ieder geval niet, maar rio is ook wel een erg nerveus paard.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 72 bezoekers