Ik wil met paard naar het strand... waar?????

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Ik wil met paard naar het strand... waar?????

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-04 14:01

Wij willen met 2 paarden een keer naar het strand.


Het maakt niet uit waar op welk strand het mag in Noord-Holland, Zuid-Holland of Zeeland zijn.

Maar ik zit me af te vragen waar we dan het beste naar toe kunnen gaan en waar we de trailer kwijt kunnen....

Ik ben daar echt een muppet in omdat ik dan de weg niet weet en dan bang ben om te verdwalen.
Ook geldt er een regel dat je bepaalde tijden niet op het strand mag rijden....


Wie oh wie heeft er tips... of wie wil er op een zondag of zaterdag dan zelf mee rijden........(dit moet niet per se hoor... maar mocht je gaan dat we meehobbelen)

(We willen zondag 29 aug misschien al gaan)

** Als je de beste zitplaats in huis wilt, zul je de kat moeten verplaatsen **
** Pas heeft iemand mij een schattig katje gegeven.... en het katje is van mening dat iemand mij aan hem heeft gegeven **


zobras
Berichten: 6059
Geregistreerd: 23-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 14:04

Er zijn vorige week diverse topics geweest over rijden op strand. Even op zoekfunctie opzoeken bij VMR.


Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-04 14:05

Okay dank je wel.... dat heb je als je ff off-bokt bent Verward

** Als je de beste zitplaats in huis wilt, zul je de kat moeten verplaatsen **
** Pas heeft iemand mij een schattig katje gegeven.... en het katje is van mening dat iemand mij aan hem heeft gegeven **

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 14:30

http://www.kustgids.nl/stranden/index.html
En dan moet je kijken bij paarden of paardrijden (als je een strand hebt aangeklikt)

Leuk joh naar het strand gaan...
Vind het best jammer dat ik altijd van anderen afhankelijk ben wbt het vervoer enzo...ach ja ooit Knipoog

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 15:19

Hoek van holland is goed! Daar kan je 50 meter vanaf het strand parkeren op een hele grote parkeerplaats (na 6 uur is het gratis parkeren).
Je hebt ook veel paden door de duinen, geen dammen in de zee en je mag na 21.00 en voor 9.00 op het strand komen.

Ineke2

Berichten: 33097
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 15:33

Op hoek van holland is het vanaf 1 mei t/m 1 oktober niet toegestaan tussen 5 uur s'ochtends en 7 uur s'avonds op het strand te komen....

Staat dus op de link die ik al eerder gaf...s 'avonds gaan is dus makkelijker (bij de meeste stranden) als je in het zomer seizoen wil gaan.

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-04 15:54

Daar zat ik dus ook al aan te denken aan Hoek van Holland maar wist de tijden dus niet en dat moet je of niet gaan slapen of laat thuis.... maar die link vind ik helemaal super Ineke, dank je wel. Ga gauw puzzelen.

** Als je de beste zitplaats in huis wilt, zul je de kat moeten verplaatsen **
** Pas heeft iemand mij een schattig katje gegeven.... en het katje is van mening dat iemand mij aan hem heeft gegeven **

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 16:00

Oh mag ik een tip geven!?! Ik weet niet of iemand die al had gegeven, maar de omgeving van Schoorl aan zee is echt PRACHTIG!!!! De duinen daar zijn de hoogste van Nederland (ik geloof zelfs van europa, maar dat weet ik niet zeker). Je kunt super mooi door de duinen rijden en ook het strand is daar erg goed rijden. Je kunt je trailer kwijt op het parkeer terrein bij Hargen aan Zee (vlakbij Schoorl/ Groet).

Ik ben met een vriendin namelijk in Groet/ Schoorl op vakantie geweest en heb echt een topvakantie gehad. De ruiterpaden in de duinen zijn wel een beetje zwaar, maar de omgeving is goud waard.

Veel plezier!

Liefs Roos

fancylover

Berichten: 2870
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Opperdoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 16:27

inderdaad bij schoorl is het echt mooi!! ik ben daar op ponykamp geweest en het is daar echt prachtig!!!!

† Fancy & Marco & Binkie † ik zal jullie nooit vergeten!!
Lancelot van het Rozenhof http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=198&t=1796395

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 19:52

Ineke2 schreef:
Op hoek van holland is het vanaf 1 mei t/m 1 oktober niet toegestaan tussen 5 uur s'ochtends en 7 uur s'avonds op het strand te komen....

Dat is ook raar, bij iedere strandopgang staat een bord dat je van 21.00 tot 9.00 mag Verward

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-04 22:09

Ik heb ook een BM gevonden voor meijendel... dus ff kijken of dat iets word en dank je wel voor de link. We gaan zeker naar het strand.

** Als je de beste zitplaats in huis wilt, zul je de kat moeten verplaatsen **
** Pas heeft iemand mij een schattig katje gegeven.... en het katje is van mening dat iemand mij aan hem heeft gegeven **


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: boemel, Bolletje29, Danseresje, Esther, Geertema, IASCrawler, laura_estee, Lian, Room_Soesje, spookyskippy, Suliko, WendyKtH en 113 bezoekers