Dagje manege

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-01 19:36

hadden vanmiddag een dagje manege, vooral grond en contact oefeningen en klein stukje zonder zadel gereden. was echt super gaaf. Ik had echt geen flauw idee met wie ik dat dus wilde gaan doen, Jermy is wel heel leuk maar hij is nergens bang voor en hij kent alles al dus ja zei tegen iemand anders dat zij wel met Jermy mocht (Meeste mensen weten wel dat t tussen jermy en mij superklikt en laten mij dus wel met Jermy) Dus ik moest een andere pony uitzzoeken. nou toen zij thea dat ik wel met scott mocht, is haar eigen paardje en mogen maar paar mensen op rijden van de manege. Dus ik helemaal heppi want Scottje is ook wel ontzettend lief. Maar we liepen nog geen 3 rondjes aand e hand en hij beon te bokken. naja 3 keer met alle 4 de benen de lucht in en daarna is er niets meer aan de hand. dus wij met zn alle in de bak uitgebreid poetsen en betasten stelling links rechts wending om achterhand en voorhand staje voor en achteruit. zodat ze helemaal op jou letten. En ze genoten allemaal van die aandacht echt leuk om te zien hoe ontspannen ze waren. en toen naar de andere bak waar ze allemaal enge dingen hadden neergelegd. Zeil met daaronder matrassen, wip, klein hindernisje, traktor band die rechtop stond. dus wij over alles heen omheen. en toen gingen er een paar mensen zonder zadel op. Scott kan nog al rare sprongen maken dus ik wachtte ekker tot ie alles heel normaal vond. maarja toen sprong ie nog een keertje om niets de lucht in en toen zei thea dat ik dan maar beter een andere ponie kon pakken. dus toen pakte ik Amor. sta ik daar in stal valt mn moeder er net af (niet hard) doet ze altijd als ik er niet bij ben. Amor vindt ales best dus ging voor de rest heel goed. Video die genomen werd mislukte helaas dus die hebben we niet terug kunnen kijken. Maar heb dus superleuke dag gehad.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes


Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-01 19:44

haha gekke scottboy!! wel lachen dat je met hem mocht van thea! we zullen morgen tijdens de les ook wel weer t een en ander te horen krijgen van thea. Met wie deed je mams t dan? minder dat ze dr net af valt als jij dr niet bent he? had je moeten vragen of ze t nog een keer over wou doen! haha zie t al voor me! zegt je mams "oke" en plof daar ligt ze weer! *grinnik*
fijn dat t zo leuk was!
grtz!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-01 19:54

Jane reed ze hoe ze het voor elkaar krijgt om van haar aftevallen weet ik niet. maar toch. nee was wel stoer gister. Maar scott is typisch tinker. ging zn achterbenen aan de wip schuren aan balken aan alles waar is tegen aan kwam. en na de wip draaide hij zich meteen om hij wilde kijken wat dat nu precies was. hihi. best lachen. enja hij springt weg om niets om 2 seconde later weer te doen alsof er niets aan de hand is stelletje droogkloten die tinkers.

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-01 19:58

heeeeel knap hoor van jane afvallen!! geef je mams maar een groot compliment van me! *grinnik*
Ach ja je kan dan beter een tinker hebben dan een nerveus beessie waar je op een gegeven moment moe van wordt omdat ie nog steeds alles eng vindt wat er al een uur staat en waar ie 10000x langs is gekomen toch? want das gewoon poedersuiker. (sorry moest ff want dan komt een leuk zinnetje) hihi
xies

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:


Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-01 20:01

oliebol zeg, ben ik die poedersuikerdinges vergeten...

Oh, I'm in de oliebol & poedersuiker mood...

Laudie

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-01 20:02

waaaaah waar zijn we aan begonnen!!! ik vind t echt poedersuiker om de hele tijd met die oliebol bezig te zijn! *lol*

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-01 20:08

moeten we ons repertoire uitbreiden denk je niet? Zie onzin....

Als je gewone woorden nou eens verandert in gekke dingen.. De het en een gewoon hoppa: veranderen...

Laudie

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-01 20:12

hahaha dan krijg je al helemaal gekke dingen!! als we Bart nou eens veranderen.....
weet alleen niet waarin. idee????

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-01 20:15

ananasbeignet (schrijf je dat zo) vink ook wel een leuke. pannenkoek (nieuwe spelling) hopjesvla (errug lekker) of gewoon PIEP neerzetten
oliebol

_________________
Dieren zijn zulke fijne vrienden
Ze stellen geen vragen.
ze hebben geen kritiek
*George Elliot*

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Marjolein op 2001-02-11 20:16 ]</font>

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-01 20:17

ik ga voor ANANASBEIGNET!! of bananenbol.... *brul*

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Marjolein

Berichten: 11627
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-02-01 20:18

he maaike nu herriner je me aan iets
ROOMBROODJE

Kleine muisjes hebben kleine wensjes
Beschuitjes met gestampte mensjes

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-01 20:20

die krijgen we van kim!! moeten we wel een keer snel gaan afspreken he! ow misschien geef ik je dr wel een op valentijnsdag... haha

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-01 20:30

ik vond ze allemaal gaaf... PIEP nog het beste...

*brulderdebrul*

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-02-01 17:50

jaha als jullie nou eens hierheen komen krijgen jullie er 1 van mij bij de bakker in wiesel!
ene ik heb ook op Amor gereden echt een coole fjordy. hij maakt grappige huppeltjes en ook een keertje op James gereden maar die vond ik zo saai Boos!.....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Majestic-12, rollyjogered en 47 bezoekers