newie naar een tijdelijke stal !!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
newie

Berichten: 1927
Geregistreerd: 14-09-03

newie naar een tijdelijke stal !!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-04 13:21

Zoals jullie hebben kunnen lezen gaat het allemaal flink mis bij mijn verzorgpaardjes.

De eigenaren liggen in een akelige scheiding, waarvan deze paardjes de dupe zijn.

Daarbij heeft newie flinke last van mok.
Hij staat nu op de wei, omdat hij thuis niet terecht kan door de scheiding, maar door het slechte weer is zijn mok moeilijk te verzorgen.

Ik heb nu samen met mijn baas ( 1 van de eigenaren) besloten dat het zo niet kan, en dat hij ergens binnen moet komen te staan.

Maar zoek jij even een stal voor maar 1 hooguit 2 maanden. dat valt niet mee heb ik ondervonden..

Ik heb op een gegeven moment yvet gebeld ( passoa op bokt) om te vragen of er bij haar nog een plekje vrij was op stal.
Gelukkig was dat zo.
Even wat moeilijkheden maar hij mag daar voorlopig even staan, als er iemand komt die een langere plaats zoekt hebben we pech, dan moeten we vertrekken, maar hopelijk kan hij dan weer thuis terecht.

Vanmiddag gaan we hem brengen en ik hoop dat hij het daar een beetje naar zijn zin gaat hebben.

Het zal wel flink moeilijk worden newie in de trailer te laden na zijn wilde rit van maandag.
Zoals jullie hebben kunnen lezen, is een handelaar gevlucht met onze paarden over stoepranden en al.. hij was altijd al panisch voor de trailer en eindelijk ging het goed..
Ik hoop dat hij vanmiddag nog durft maar zie het stiekem somber in.

krissie1985

Berichten: 3455
Geregistreerd: 21-07-04
Woonplaats: Overijssel nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 13:28

heel veel succes met je paardje, en hoop voor je dat je hem in trailer kunt krijgen! en dat ie nu hij weer op stal kan, van zijn mok afkomt, heel veel succes er mee!!

Sammetje_

Berichten: 2065
Geregistreerd: 06-08-04
Woonplaats: ♥ Op een heel mooi plekje ♥

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 17:04

Inderdaad veel succes met het paardje..!
Wat rot allemaal zeg..
Hopelijk blijft dat plekje lang genoeg vrij op stal..
Succes in ieder geval!! Ach gut

newie

Berichten: 1927
Geregistreerd: 14-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-04 09:10

we hebben met laden erg veel geluk gehad, na een poging of 6 ging hij er gelukkig in zonder moeite.
hij staat nu op stal en hij lijkt het naar zijn zin te hebben.

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 09:27

oo, gelukkig maar!
veel succes ermee

rona
Berichten: 2902
Geregistreerd: 30-09-03
Woonplaats: sittard

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 11:06

Gelukkig hebben jullie hem op de trailer gekregen.
Nu nog hopen dat de mok overgaat.
Succes ermee OK dan!

Chade

Berichten: 458
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Hellevoetsluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 11:11

Newie welke stal is dat ?? Is het in Hellevoet ?

newie

Berichten: 1927
Geregistreerd: 14-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-08-04 11:33

nee in zwartewaal.. hoezo?

het gaat al wat beter met zijn mok, ik denk alleen dat de Da er misschien nog even naar moet kijken als het vanavond nog dik is, dat was eerst niet en nu een beetje, maar dat kan ook komen omdat hij voor het eerst sinds maanden weer op stal staat, ik ga hem vanmiddag even afspuiten en met hem lopen en als het dan niet weg is bel ik even de DA

natassie

Berichten: 67
Geregistreerd: 05-08-04
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 12:56

succes meisie! ik hoop dat het allemaal lukt met inladen en dat hij het daar goed naar zijn zin heeft en natuurlijk dat het met zijn mok beter gaat nja succes in iedergeval!! Lachen