handelsstal in noord brabant

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
risthia
Berichten: 249
Geregistreerd: 21-07-04
Woonplaats: brabant

handelsstal in noord brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-04 13:02

Hallo allemaal,

kent iemand een handelsstal in noord brabant, ik weet niet hoe de stal heet maar de eigenaar heet met de achternaam Smits. Als het goe dis heeft het bedrijf behoorlijk nieuwe stallen enzo. Er is een binnenbak en springweide aanwezig en ze moeten behoorlijk wat stallen hebben. De dochter van die man, achternaam is ook smits zij rijd de paarden voor hem. Ik heb van horen zeggen dat ze veel paarden naar italie verkopen en dat ze vooral "afgekeurde" sportpaarden in en verkopen en dan naar italie exporteren.

Mijn paard komt daar ook vandaan, deze is trouwens wel helemaal klinisch en rontgen goedgekeurd. Ik wil graag informatie over dit paard omdat hij nogal lastig en dat kan waarschijnlijk kan het mij helepen als ik weet hoe hij behandeld is en wat hij daar heeft meegemaakt.

Alvast bedankt allemaal!!



Princess

Berichten: 3303
Geregistreerd: 01-11-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 13:05

misschien even die mensen opbellen waar je haar gekocht hebt, en de manier van hoe ze behandelt is in het verleden wil niet altijd haar lastigheid verklaren, misschien heeft ze ergens last van?of is haar karakter gewoon zo, of wat ook kan dat jou manier van rijden niet bij haar past...kan allerlei redenen hebbe!

risthia
Berichten: 249
Geregistreerd: 21-07-04
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-04 13:10

Ik heb hem niet bij hun gekocht, maar weer bij anderen die vertelde dat hij via via daar vandaan komt..... Zij wisten dus ook geen adres of tel no. Het gaat niet echt om rijden ofzo maar is nogal hoofdschuw en heel erg bang voor brommers en moters terwijl auto's, tractoren enz geen probleem zijn. ik wil gewoon graag weten of ze daar wetenof hij bepaalde dingen heeft meegemaakt.

minder = meer

ikkuh15

Berichten: 1139
Geregistreerd: 13-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 21:02

Misschien kan je het via de telefoonboek opzoeken. Ik ben al even bezig geweest op internet maar omdat je de naam niet weet van de handelstal ben je nog wel even bezig.
In ieder geval succes met zoeken.

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 21:33

IK denk dat je dit beter op Vraag maar raak neer kan zetten

Men kan alleen discussiƫren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 22:03

NB is groot, vele handelsstallen hier en de naam Smits is ook zeer algemeen in mijn omgeving hier in NB. Je moet echt wat specifieker zijn.

Wienna

Berichten: 3870
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Aan de kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 23:14

ik denk dat ik weet wie je bedoeld hij heet Peter Smits en woont in Langenboom, ik heb voor hem gewerkt......

Wienna-M - ZZZwaar
Djarin - L1
Alie Z

risthia
Berichten: 249
Geregistreerd: 21-07-04
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-04 09:02

Klopt in Langeboom je hebt gelijk. Nu ik het lees weet ik dat die mensen zeiden dat de plaats iets met langen... was. Maar ik kwam er niet op. weet jij meer over die man en stal en heb je eventueel meer gegevens zodat ik kan bellen of mailen?! Alvast hartelijk dank allemaal voor de informatie!

minder = meer

Wienna

Berichten: 3870
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Aan de kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 11:47

ik heb je ge-PB't Knipoog

Wienna-M - ZZZwaar
Djarin - L1
Alie Z

risthia
Berichten: 249
Geregistreerd: 21-07-04
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-04 12:21

Dit mag gesloten worden.......... Heb via wienna de goede stal gevonden en heb met haar contact via pb!!

minder = meer

risthia
Berichten: 249
Geregistreerd: 21-07-04
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-08-04 15:47

Toch nog ff een berichtje aangezien het topic nog niet gesloten is. Wienna heb jij mijn pb bericht ontvangen???

minder = meer

Wienna

Berichten: 3870
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Aan de kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 22:38

ja hoor en ook al geantwoord!!! Haha!

Wienna-M - ZZZwaar
Djarin - L1
Alie Z


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 120 bezoekers