boktmeeting gorzen in ridderkerk

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
willemien

Berichten: 235
Geregistreerd: 04-03-04
Woonplaats: Rotterdam

boktmeeting gorzen in ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-04 20:15

Wij eindelijk eens een boktmeeting met in totaal 5 paarden en 6 mensen *LOL* . Marjolein op Tulandro, mies op sidney, ik op lieve en kimberley op de stalen ros, no name... Verward Wij hadden vandaag dus afgesproken bij het meertje van de gorzen, maar we waren ietwat te laat en de anderen te vroeg Tong uitsteken ... dus hebben we ze halverwege al gemeet, raar maar waar we konden ze al, dus niet gemeet, maar gewoon gezellie. Daar zagen we dus marjolein op punky en steffanie op tobi... Wij een paar rondjes door de gorzen heen... Continu overal sirenes om gek van te worden, er was dus fijn een ongeluk gebeurd , Ouders over de rooie want de lieve kinderen zijn in de gorzen en misschien is er wat gebeurd. Maar gelukkig met ons was er niks aan de hand en met de paarden ook niet....

Nou vervolgens zijn we met het 1e groepje naar het oosterpark gegaan, punky en tobi gingen naar huis omdat ze al langer onderweg waren...
Ja hoor rijd je daar heel vrolijk, de weg dus afgezet voor dat ongeluk (gelukkig niet de weg waar we heen moesten) dus we staan daar te wachten voor het stoplicht JA hoor traumaheli Verward paarden over de zeik, die van mij kon haar vooruit niet meer vinden..... Maar ja gelukkig alles goed afgelopen.... En we gaan binnenkort maar weer snel een buitenrit maken en hopen dat die van mij dan geen auto's aanrijdt. Het scheelde nu namelijk verdomd weinig elke keer. Ik hoop dat mies van Sidney snel de fotos op bokt zet, want dan kunnne jullie tenminste zien over wie ik het allemaal heb OK dan!

miesie

Berichten: 7408
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 23:15

Ja het was wel gezellie Haha!
Ik heb foto's zet ze er morgen ofzo wel op!
Jij staat er trouwens heel vaak op nog vaker dan de rest Bloos

Idd voor herhaling vatbaar en dan een keer niet in de vakantie, maar als er wat meer aanhang is Haha!

Stopcontact
Berichten: 8860
Geregistreerd: 27-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 23:18

T was echt gaaf hoor
En hengstje was superbraaf Lovers
HOe was het nog in het oosterpark?

Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 13:05

Het was echt super!
En ja ook een keertje met meer aanhang Knipoog

willemien

Berichten: 235
Geregistreerd: 04-03-04
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-04 18:12

in het oosterpark was het ook al wel leuk alleen lieve was echt mega druk
miesie schiet ff op met die fotos want die wil ik zien....
Lieve is gewoon een fotogeniek paard waardoor ik er uiteraard vaker op sta Schijnheilig hahah.

daanboy

Berichten: 1001
Geregistreerd: 13-02-04
Woonplaats: Zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 18:42

Tobilover hier:
Ja mies schiet ff op Tong uitsteken
Kan niet wachten Nagelbijten / Gniffelen

miesie

Berichten: 7408
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 18:57