Geen zin meer in

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ditta

Berichten: 2567
Geregistreerd: 08-07-01
Woonplaats: 't Gooi

Geen zin meer in

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-03-02 20:00

Ik vindt dat me rijinstructrice de laatste tijd zo raar doet. ze is erg snel boos en valt tegen mensen uit. tegen iedereen trouwens.

er rijdt een vrouw op een eigen paard bij mij in de les. ze geeft alleen die vrouw aandacht en les. ze zegt dingen tegen die vrouw waarvan k nog nooit wat heb gehoord

vandaag bv. moesten we een stukje draven. Gerrit (daar reed k op) schrok ergens van en sprong opzij. Ze zag het niet eens. ze was gewoon aan het praten!
Of dat k de volte halve baan expres verkeerd deed. ze ziet het wel maar zegt er niks van. en als die vrouw iets verkeerd van krijgt ze meteen een uitleg enz.!

Ik heb gewoon geen zin meer om naar paardrijden te gaan daardoor! Ik vindt er echt niks meer aan.
Ik heb al zitten denken om naar een andere manege te gaan. Maar ik mag bij haar me ruiterbewijs afrijden en dat is een stuk goedkoper dan bij die manege waar k me heb in geschreven (daar ga k in oktober bij rijden)
Ik heb er gewoon geen zin meer in om naar paardrijden te gaan! Terwijl ik vroeger heel graag ging!

Just say yes, just say there is nothing holding you back..


mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 20:16

da vrouwke gewoon negeren. gewoon voor jezelf gaan rijden, en niet op haar letten! doe gewoon waar je zelf zin in hebt zou ik zeggen! (misschien wel makkelijker gezegd als gedaan, maar probeer maar es)

Ditta

Berichten: 2567
Geregistreerd: 08-07-01
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-03-02 20:34

Ik ga het wel eens proberen. Ik denk alleen dan dat ze gaat uitvallen tegen me. maar goed dan krijg k tenminste aandacht. niet de aandacht die k wil maar ze weet dan dat k in de les rij! grote voor uit gang!! Haha!

Just say yes, just say there is nothing holding you back..

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 20:41

daarom. en je ging daar toch over een tijd weg zei je? dan heb je 'niets' te verliezen (denk ik?)

Ditta

Berichten: 2567
Geregistreerd: 08-07-01
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-03-02 20:48

ja, k ga in oktober pas weg. dus kan k best irri zijn hihi. misschien helpt het echt wat. maar misschien krijgt ze wel eeen hekel aan me.

Just say yes, just say there is nothing holding you back..

Cowgirl

Berichten: 23739
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 21:18

ik ken dat,
ik ben vroeger ook op de manege begonnen.
Toen kregen een par meiden van de les een eigen pony en kregen die vaak veel aandacht of liepen de hele tijd te kwebben.
Toen was het op een gegeven moment zo dat de instructrice wel een bandje af kon draaien want iedere week deden we hetzelfde Boos!
In de zomer vaak in de binnenbak Frusty en nooit een buitenrit.

Toen ben ik dus ook weggegaan bij de manege en ben ik in Alkmaar gaan rijden. heb ik denk ik 2 jaar gedaan. Maar toen was ik dat achter elkaar hobbelen wel zat. Alhoewel de buitenritten wel leuk waren in de zomer en de lessen toch redelijk afwisselend. Zeer leuke en goede manege.

half jaartje verzorg pony gehad en toen kwam felix in mijn leven Haha!

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

nikkiemisty

Berichten: 3303
Geregistreerd: 12-03-02
Woonplaats: spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 22:24

nou onze rij-instructrice is heeeeeeeeeel tof egt gaaf heel gezellie ik denk ook dat dat komt omdat ze nog maar bijna 19 jaar is en dus ook lekker gek, maar sterkte met je rij-instructrice


KI$$ LINDA

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 12:02

Op mijn oude manege was dat ook de mensen met eigen paarden kregen meer aandacht. Maar als ik jou was zou ik er wat van zeggen. Je betaalt toch voor les dan moet je ook les krijgen en ze moeten jou niet laten aanmodderen anders is de lol er snel van af. Waarom zeg je dit niet tegen de eigenaars?? Misschien een idee.


Vippie
Berichten: 10408
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Lalaland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 12:30

In de les waar ik in rijdt krijg ik ook soms meer aandacht dan de overige lesklanten omdat ik met een eigen paard rij en qua rijden al verder ben dan de rest.
Probleem is dat de les die daarna volgt weer net iets té zwaar is, mijn paardje is nog jong en kan dat niveau nog niet aan.
Ik voel me daar soms best opgelaten door, maarja daar kan ik ook niks aan doen. Ook ik betaal voor die les en als je als lesklant een beetje slim bent kun je van de eigenpaardenlessers leren. Dan weet je waar je naar toe moet werken.

Je kunt je instructrice er best op aanspreken hoor (informeer even bij de rest van je medelessers of zij er ook zo over denken), je betaald haar immers om les te krijgen.
Je kunt in ieder geval vragen of ze wat meer op je wil letten omdat je voelt dat het rijden niet goed gaat (kaart meteen wat punten aan waarvan je vindt dat ze daar aandacht aan mag besteden, dan ziet ze dat je er zelf ook mee bezig bent).

Heel veel succes, en hou vol he? Fouten maken mag best, en als je weet dat je wat fout doet ben je al een eind in de goede richting. Zelfstudie heet dat.

Viv

De reden dat ik niet meer verander is dat ik mezelf dan niet ben maar een ander!
Bedankt voor alles wat je me hebt gegeven wijffie, dag ezeltje...
Cadiz Ruinenkampioen 2008 en Reserve Ruinenkampioen 2009, 2012, 2014!!!!!
A-zadelproef, STERRUIN!!!!
B+12/ L1+3

WendyBZ

Berichten: 13134
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 12:38

Ik heb vroeger 1,5 of 2 jaar les gehad, daarna had ik er ook geen zin meer in. Je wist van tevoren welke figuren je ging rijden en wat je ging doen. We gingen nooit springen en bijna nooit naar buiten. Ik had toen toch al een eigen pony en ben toen van les afgegaan. Ik moet zeggen dat ik het niet gemist heb. Ik was al niet blij met de hele mentaliteit daar. Er was een select groepje meisjes dat vanalles deed en mocht. Als je geen geld had en alleen les had en niet lid was van de rijvereniging had je nix te vertellen. Niet leuk gehad dus... Ik heb nu twee keer meegereden met een vriendin van mij in Hoogezand en dat was een verademing. Vier of vijf paarden (max. 6) in een les en heel veel individueel les. Je mag zelf figuren rijden en af en toe wordt er gezegd wat je moet doen. Ik moest er echt aan wennen!! Dat was dus wel leuk, maar ik heb er geen tijd en geld voor, anders wist ik het wel!

Lolalover
Berichten: 36
Geregistreerd: 06-03-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 17:16

ik rij ook op een manege maar mijn instructrice is bijna nooit boos dus ik weet niet hoe jij je voelt. ik zou gewoon afwachten en misshcien trekt ze dan een beetje bij of als het kan neem je een andere instructrice/instructeur en anders is idd toch de beste oplossing om naar een andere manege te gaan! hoe moeilijk dat misshcien ook is omdat je daar bijv. veel vriendinen/vriendinnen hebt of een paar lievelingspony's! Frusty

Lovers Lola is the best of the world!! Lovers

Ditta

Berichten: 2567
Geregistreerd: 08-07-01
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-03-02 19:22

hoi, thnx voor de reactie's.

Ik ben alleen bang dat ze niet meer bij trekt en dat ze dat mens als maar goed les gaat geven en de rest een beetje afzeikt. ik hoop dat k snel naar die andere manege kan.

ik hoef woensdag niet naar paardrijden en daar ben k superblij om eigelijk. k kan namelijk niet want ben pas half 4 uit dan ben k kwart voor 4 thuis en meot om 4 uur paardrijden!!

Just say yes, just say there is nothing holding you back..

Gaby
Berichten: 3390
Geregistreerd: 30-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-02 09:52

ik hoop voor je dat je snel naar die andere manege kan.

zoals viv al zegt , kun je veel leren van mensen met eigen paarden.
ikzelf rij op een manege in een kleine les ( 4 ruiters of zo ) , daar rijd ook iemand met een paard in half-pension ( paard is van manege , maar je mag doen alsof het jouw paard is en er elke dag op rijden. in andere uren loopt het paard in andere manege-lessen ) en daar leer ik best veel van.

bij mijn verzorgpony krijg ik vaak tips over hoe ik 1 probleem het beste kan aanpakken en als iemand anders les heeft , luister ik goed naar de uitleg. die tips kan ik weer gebruiken als ik op mijn eigen verzorgpony zit.

veel plezier op die andere manege Lachen !

Ditta

Berichten: 2567
Geregistreerd: 08-07-01
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-02 20:16

in oktober mag k naar die andere manege toe!! k moet dus nog een half jaar wachten Huilen

en gaby: helaas kan k niet mee luisteren naar de instuctie's van k rij meestal voorop terwijl dat mens er gens in het midden rijdt en me rijinstructrice zegt het zo zacht dat k het niet kan horen!
Anders was het nog wel makkelijk geweest!

Just say yes, just say there is nothing holding you back..

candy_ik

Berichten: 359
Geregistreerd: 13-01-02
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-02 14:09

ik heb het ook op me vorige manege gehad.
ik zat in gevorderd en er was een meisje die steeds ging huilen(ook al zat ze op een hele makkelijk beginnerspaardje)
En dan ging ze tegen mij en nog een meisje uit me les de hele tijd UITVALLEN tegen ons. en alleen aardig doen tegen dat meisje..
bij haar kregen de kleine kinderen heeeeeel veel aandacht maar omdat wij groter waren dacht ze dat we het zelf wel konden....


das raar toch??? Verward Verward Verward

ik zit nu ook op een andere manege. maar niet wegens haar.

I LOVE HORSES 4-evah!Me profiel is aangepast! kijk ff!

My Dominique

Berichten: 5299
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Leeuwarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-02 00:06

ik rijd nu nog op een manege, (tot eind maart en dan nog 1 les.)
mijn instructrice heeft ook zo'n probleem
maar ik krijg de laatste tijd wel goed les ( was eerst aanmodderen)
maar tegenwoordig ( sinds ik het heb afgezegd)
krijg ik goed les
mag op gevorderde paarden rijden, die niet als een plank door de bocht gaan, hoe hard je er ook aan werkt.
en ook omdat ik op andere paarden mag rijden krijg ik echt uitleg over nageefelijk rijden en over stelling enz,( daar steek ik wat van op! )
maar er rijden ook kinders bij ons in de les die voor het eerst in hun leven op een paard zitten
we rijden vaak met 12 in een bak ( een bak die kleiner is dan 20 bij 40 )
maar ook zei heeft vaak uitvallen ( ook tegen mij hor)

maar goed nog een half jaartje
plaats eens de opmerking
als ik toch geen les krijg kunnen we dit dan niet als vrijrijden rekenen en de hleft van de prijs afhalen?
of iets in die richting
dan zal ze je vast wle snappen!
nou suc6 he!
en houd je taai!

Ditta

Berichten: 2567
Geregistreerd: 08-07-01
Woonplaats: 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-03-02 00:19

Misschien moet k maar eens een snuggere opmerking plaatsen of gemeen terug katten. (ben k erug goed in!!)

Maar k ga haar gewoon negeren en met eigen zin doen.

Ik ben van plan om aan komende woensdag heel slecht te gaan rijden. kijken wat ze dan doet!

Heel erg bedank voor de reactie's

Groetjes Anne

Just say yes, just say there is nothing holding you back..

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-02 09:45

Rot hoor... ik vind dat iedereen even veel aandacht krijgt, dat hoort ook zo... iedereen moet evenveel leren.
Maar hebben ze op jullie manege dan geen andere instructrise?
Bij ons heb je een paar verschillende en kan je op een andere dag gaan rijden. Of je kan prive les nemen, maarja... dat is wel wat duurder, maar heb je wel de aandacht Haha!

Veel succes hoor!

skipperfan

Berichten: 10877
Geregistreerd: 23-07-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-02 09:46

nikkiemisty schreef:
nou onze rij-instructrice is heeeeeeeeeel tof egt gaaf heel gezellie ik denk ook dat dat komt omdat ze nog maar bijna 19 jaar is en dus ook lekker gek, maar sterkte met je rij-instructrice


KI$$ LINDA


Ja die is errug tof!!!!
Echt hartstikke gezellig, veel leuker dan vroeger als ik eerlijk ben.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Angie91, DemiSisa, EliseXJoelle, Flew, floorsxm, Kashmino, kim_1990, Kimmie235, noordje, Tieme, Ubermetrics, Wopkebrok, xKatinkii en 104 bezoekers