hcbodegraven

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
nosmo
Berichten: 1
Geregistreerd: 11-08-04
Woonplaats: bodegraven

hcbodegraven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-04 19:59

Hoiiii,

Ik ben vandaag even gaan kijken op de manege in Bodegraven en...... vanaf 1 september heb ik daar dus een stal.

Zijn er hier nog meer mensen die op die manege staan of daar in de buurt staan?

Groetjess



Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 12:24

Ken de manege wel maar sta zelf in reeuwijk met mijn paard. Veel plezier daar hoor.

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30609
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 12:28

Ken de manege wel. Wij komen er meestal een paar keer per jaar voor een wedstrijdje via een bepaalde vereniging.
Zelf staan mijn pony's gewoon in Boskoop.

Cob = top! Eens een Welsh Cob, altijd een Cob!
[IM] De strijd is gestreden, rust zacht Maybel |( 10-06-2003 - 10-10-2013

MopY
Berichten: 117
Geregistreerd: 25-07-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 12:34

jaahh ik rij daar elke week mn manege lessen

ik heb er zelf dus geen stal staan maar ik kan wel zeggen dat het een leuke manege is *LOL*

Caye

Berichten: 7505
Geregistreerd: 20-07-04
Woonplaats: 070

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 20:37

ja ik ken het hele goed. Maar wij hebben een manege in Nieuwkoop..
Me vriendin heeft er vroeger gestaan.
Vind het iets minder die manege. maar goed dat is mijn mening

nairtje

Berichten: 1991
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Bodegraven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-08-04 09:02

Hoiii,

Misschien is het ongepast of raar, maar ik ben degene die mijn paard naar hcbodegraven ga verhuizen. Ik zei het onder een andere naam, omdat ik het nog niet had verteld op de stal waar ik nu sta.

Mijn pony staat nu in Soest. Het is daar echt superrrr. Heerlijke bossen en op stal is het ook super. Maar toch niet haalbaar voor mij. Als ik het geld wat ik kwijt ben per maand bij elkaar optel kom ik op een veelste hoog bedrag uit. Natuurlijk is de rit van bodegraven naar soest iedere dag ook een strop. Vooral met nog 2 kinderen thuis.

Ik moest het toch even proberen en heb er ook zeker van genoten. Gelukkig heb ik ook hele leuke mensen ontmoet die ik zeker nog zal blijven opzoeken.

Nu ga ik dus naar de manege die 1 minuut rijden van mijn huis is. Helaas zijn hier geen bossen, maar die zoek ik toch wel weer op.

Ik hoop dat jullie begrijpen dat ik het niet onder mijn eigen naam wilde schrijven voordat ik het verteld had.
*LOL*

Doeii

Nadir

Berichten: 12709
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 19:00

Nou bedankt he Nair!!!!!! Stoom uit je oren Eerst wil je dolgraag bij ons op stal komen, vervolgens maak je een shadowaccount aan, en daarna kom je pas bij ons melden dat je weg gaat!!!!!!!!
Ik ben blij dat je weg gaat!!! Zulke mensen willen wij niet op stal!!! Misselijk

Dit is een grapje hoor... Nagelbijten / Gniffelen
We gaan jouw gezelligheid echt missen, en ik kan begrijpen dat je dichter bij huis wilt staan... Als je maar wel belooft ons te komen opzoeken... Anders kom ik je halen... ~~}>

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

nairtje

Berichten: 1991
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Bodegraven

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-04 20:09

hahahahaha............. gemeen ben ik he Haha!

Ik zal zeker beloven dat ik jullie nog regelmatig kom vervelen . Na zo kort bij jullie gestaan te hebben zal ik jullie toch heeeeeel erg missen hoor Verdrietig

tot morgen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bretsa, BritHittepit, Dunkeedoo, Karintich, Lanoca, schumiegirl, Sterrenpony en 155 bezoekers