Nieuwe actie van Imperial Riding

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Nieuwe actie van Imperial Riding

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-04 08:04

Gisteren stond in mijn mailbox een nieuwsbrief van IR. Als je nu een paar handschoentjes koopt, dan maak je kans op een zadel van KN OK dan! ! Je moet dan volgens mij de medailles oid en het aankoopbewijs naar IR sturen en dan wordt er in september een winnaar getrokken.

Normaal gesproken koop ik altijd handschoentjes van Roeckl, maar ik denk dat ik toch maar even de overstap maak naar IR, een zadel is natuurlijk nooit weg!! Bloos

Tegenwoordig komen er steeds leukere acties van IR, ze zijn goed aan het promoten.

Toos paardloos


Kyra

Berichten: 1399
Geregistreerd: 05-11-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 09:56

die handschoentjes had ik net 2 dagen voordat de nieuwsbrief binnen kwam gekocht! Wel jammer, maar was niet van plan om nog maar een paar aan te schaffen.

http://www.helpmijnpaard.nl Osteopathie en paardrijlessen omg Apeldoorn eo

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-04 10:00

Wat jammer, maar kun je niet teruggaan naar je ruitersportzaak en vragen of ze iets voor je kunnen regelen?

Toos paardloos

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 10:01

Owh dan ga ik ook ff een kijkje nemen Knipoog
Zijn super fijne handschoenen!!

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten, maar de echo ervan duurt eindeloos!!

Kyra

Berichten: 1399
Geregistreerd: 05-11-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 10:19

imker schreef:
Wat jammer, maar kun je niet teruggaan naar je ruitersportzaak en vragen of ze iets voor je kunnen regelen?


Kan het proberen... ik heb ze zelfs nog in de verpakking liggen. Nog niet eens gebruikt.

http://www.helpmijnpaard.nl Osteopathie en paardrijlessen omg Apeldoorn eo

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 10:24

breng ze terug, "ühh mevrouw ze zijn te groot! mag ik ze ruilen? " mervrouw ana de balie "ja tuurlijk!" loop naar het rekkie toe, pakt de zelfde maat, en rekent ze af Knipoog

zo, en dan nu tijd voor een wijntje..

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-08-04 10:50

Het jammere is alleen, dat je bij ruilen niet af hoeft te rekenen.....

Toos paardloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 10:56

Ik heb 2 paar gekocht paar weken geleden, lekker dat ze daar nu mee aankomen..zal je net zien, haha.

Kyra

Berichten: 1399
Geregistreerd: 05-11-02
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 11:14

Monster schreef:
breng ze terug, "ühh mevrouw ze zijn te groot! mag ik ze ruilen? " mervrouw ana de balie "ja tuurlijk!" loop naar het rekkie toe, pakt de zelfde maat, en rekent ze af Knipoog


haha *LOL*

http://www.helpmijnpaard.nl Osteopathie en paardrijlessen omg Apeldoorn eo

patos

Berichten: 4502
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 11:18

Kyra schreef:
Kan het proberen... ik heb ze zelfs nog in de verpakking liggen. Nog niet eens gebruikt.


Wil je laten weten of het lukt? Ik heb net ook een week terug nog nieuwe gekocht, zitten ook nog ongebruikt in de verpakking

Talida

Berichten: 6391
Geregistreerd: 25-07-01
Woonplaats: nieuw vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 11:42

Niet omruilen, maar gewoon terugbrengen! Bij onze ruitersportzaak krijg je dan tegoedbon, nou haal je gewoon de volgende dag weer nieuwe handschoenen, met een goed kassabonnetje Schijnheilig

teriema

Berichten: 2119
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: net buiten Den Haag in het Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 11:45

Ik ben ook net aan nieuwe handschoenen toe, denk dat ik ook wel een kans wil maken op zo'n mooi zadel!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 11:46

Ik vond het ook al zo'n goede actie! Ik heb nog wel handschoenen, maar kan nog wel een paar gebruiken. (ik weet niet wat ik met handschoenen doe, maar volgens mij eet ik ze)

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 11:47

Spurt naar de winkel en wint het zadel Tong uitsteken Knipoog

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 12:36

Talida schreef:
Niet omruilen, maar gewoon terugbrengen! Bij onze ruitersportzaak krijg je dan tegoedbon, nou haal je gewoon de volgende dag weer nieuwe handschoenen, met een goed kassabonnetje Schijnheilig

oei daar is over nagedacht Lachen
Las het ook al op de site van IR dat je het formulier in de winkel meekreeg en anders van de site kon afhalen Alleen op de site kon ik het niet vinden Verward

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 13:02

leuk zeg! ik heb altijd handschoentjes van IR maar er vallen toch wat gaten in de ene....

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Vivande

Berichten: 899
Geregistreerd: 12-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 13:03

idd stoer
Ik ga die handschoentjes morgen halen..
idd.. een zadel is nooit weg Haha!

♥ Viefje.. Z1+6

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 13:04

Alleen jammer dat er 1 zadel wordt verlolot en ik toch nooit iets win, heb noit mazzel. heb echt nog nooit wat gewonnen.

manic

Berichten: 6985
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 14:11

Dat zei ik dus ook altijd, totdat ik de IR/Coby van Baalen prijsvraag won! En ze zijn hardstikke aardig bij IR... ze hebben veel moeite voor me gedaan om het te verzetten.

Europe is our playground

teriema

Berichten: 2119
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: net buiten Den Haag in het Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 14:17

gouda schreef:
oei daar is over nagedacht Lachen
Las het ook al op de site van IR dat je het formulier in de winkel meekreeg en anders van de site kon afhalen Alleen op de site kon ik het niet vinden Verward



Volgens mij begint de actie pas als de spelen zijn begonnen en heeft het nu nog geen nut om de handschoentjes aan te schaffen. Denk dat het formulier waarschijnlijk dan op de site staat, want er staat in de nieuwsbrief gedurende de actie :

Als je tijdens de duur van de Olympische Spelen een paar Leather Feel handschoenen aanschaft, ontvang je van de winkelier een formulier. Deze stuur je samen met het aankoopbewijs en de medailles van de verpakking in een gefrankeerde envelop retour naar Imperial Riding.
In september zal Marlies van Baalen de winnaar trekken.

Heeft de winkelier geen formulier? Geen nood, op http://www.imperialriding.nl kan je hem gedurende de actie ook downloaden!
Tevens vind je daar de adressen van de deelnemende ruitersportzaken.

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 14:26

oh dat is waar denk ik Blond Heb er overheen gelezen.

Marije_jiplover

Berichten: 25293
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Ergens onder de zon...

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 22:17

Ik heb de mail ook gehad. Ik had net de dag ervoor bedacht dat ik weer een paar nieuwe handschoenen nodig had. Mijn witte zijn die leatherlfeel van IR en die vond ik fijn, dus had al half en half bedacht dat ik die handschoenen wel kon gaan halen.
Nu weet ik dus zeker dat ik die handschoenen ga halen!

[IM] Mijn Gouwe Ouwe is niet meer...
Om vreugde te kunnen vermenigvuldigen, moet men haar delen
Je kunt de richting van de wind niet veranderen, wél de stand van de zeilen.

teriema

Berichten: 2119
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: net buiten Den Haag in het Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 22:31

Marije_jiplover schreef:
Ik heb de mail ook gehad. Ik had net de dag ervoor bedacht dat ik weer een paar nieuwe handschoenen nodig had. Mijn witte zijn die leatherlfeel van IR en die vond ik fijn, dus had al half en half bedacht dat ik die handschoenen wel kon gaan halen.
Nu weet ik dus zeker dat ik die handschoenen ga halen!



Maar wacht dus nog even tot de olympische spelen begonnen zijn!

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 08:59

Heel maf maar zowel op mijn werk als thuis kan ik de nieuwsbrieven van IR niet lezen alleen maar vage tekens Verward

germie

Berichten: 25914
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-08-04 09:04

Ik wil eigenlijk ook wel een keer iets winnen Schijnheilig, maar win toch nooit wat. Mag je zelf het model van het zadel uitzoeken?

[edit] heb even op de site gekeken, het gaat dus om een dressuurzadel. Nou, zelfs die wil ik wel winnen hoor Haha! Ik heb toevallig wel vaak die handschoentjes van IR [/edit]

hoe kom je trouwens aan die nieuwsbrief? Ik krijg wel eens iets van paardentips, maar lees dat eigenlijk nooit. Is dat die nieuwsbrief? toch maar eens gaan lezen, of bij het invullen van de prijsvraag invullen dat ik wel op de hoogte gehouden wil worden van acties Tong uitsteken
Ben alleen bang voor junkmail (krijg daar al te veel van).
Laatst bijgewerkt door germie op 13-08-04 09:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: dust, hagelslag, Lys_PPA, MairiMacBran, RanjaRietje en 75 bezoekers