Dribbel/Joyce weg???

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Dribbel/Joyce weg???

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-03-02 23:01

Huilen
Maandag kreeg ik een pbtje van Dribbel (Joyce) dat dit haar laatste berichtje zou zijn. Heel misschien zou ze nog ooit op msn komen.
Meer uitleg was er niet...
Zaterdag zou ik haar op gaan halen in Vlaardingen om naar Dribbel te kijken en ze zou het weekend bij mij komen logeren.
Maar ik kan haar dus echt niet berijken.
Mailtjes gestuurt, pbtjes gestuurd, smsjes gestuurd, gebelt naar haar mobiel maar nergens reageert ze op...
Blerg ik maak me zoregn en voel me rot Verdrietig
Zou er iets zijn???
Ik weet haar achtenaam en denk dat ik haar telnummer thuis wel kan vinden, maar ik durf niet zo goed.. Kheb haar namelijk nog nooit aan de tel gehad en ze geeft aan dat ze geen behoefte heeft aan contact ofzo... dus is dat wel verstandig?

Zucht, weet iemand meer van Joyce??
Wat ik overigens ook heel vreemd vind is dat ze ALLES uit haar profiel gehaad heeft.. alleen info, alle foto's van drib, snik maar me zorgen... Verdrietig

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!


Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 23:16

Misschien toch eens bellen, dit is wel vaag ja. Als ze je niet aan de telefoon wil heb jij igg je best gedaan. hmm 'k zou ook niet weten wat ik zou doen? Sterkte hoor.

:evaw:

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-03-02 23:29

Kheb net haar thuis nummer gezocht. Er wonen er 12 in vlaardingen..
naja, dan maar 12 maal bellen he..
Haar telefoon staat ook uit sinds vanavond. De dagen hiervoor ging hij gewoon over....
Batterij leeg, denk ik.
Oftewel, ze is niet bij haar foon (weet ik bijna zeker want ze smstje me altijd binnen 10 min terug...)
Kent niemand haar irl???

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 00:18

Oei, ik msnde ook veel met Joyce (Dribbel komt in de zomer een nachtje logeren bij Ies en Fleur....), maar heb ook aal een tijdje niks van haar gehoord............

Ken haar helaas ook (nog) niet IRL. Wel vaag, ik kan me heel goed voorstellen dat je je zorgen maakt.......en hier is dus nu nummer 2....

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010


Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 00:28

ik zou me idd ook zorgen maken.
en echt achter haar telefoon nummer thuis proberen te komen.
en tenminste haar ouders ofzo aan de telefoon proberen te krijgen, maar eerst Joyce natuurlijk want straks is er niks aan de hand en maken die ouders zich maar ongerust.

misschien hebben de ouders haar telefoon afgepakt als straf en mag ze ook niet meer op internet.
tja, ik heb mijn mobiel ook niet altijd in de buurt, ze kan hem misschien ergens vergeten zijn of kwijt oid, dat verklaart dat ze niet meer terug sms-ed of belt of is haar beltegoed op (maarja, dan kan ze nog altijd oppakken als jij haar belt).
en misschien vind ze bokt niks meer aan, dat ze daarom alle info heeft weggehaald enzo (er staat alleen nog maar bij paardeninfo: shetlander Dribbel).

en je zegt dat ze niet zo behoefte aan contact heeft (heeft meestal al een achterliggende reden) maar ze sms-ed en mailed toch met jou?
en ze zou zaterdag toch komen en blijven slapen???
dat is toch ook contact?

ze zegt dat ze misschien nog wel eens ooit op msn komt, dat stelt me wel iets gerustgestelder want dat betekent dat ze niet al te rare dingen van plan is (ja waar je ook allemaal aan denkt he?), maar wat wel haar bedoeling is?

en als zij toch met jou heeft afgesproken dat ze aankomend weekeind komt en ze jou toch ff ge-pb-ed heeft dat dat haar laatste berichtje zou zijn op bokt, als ze niet van plan was om nog te komen, dan had ze dat er toch ook wel bijgezet?

zoals het er nu uitziet, vind ik het allemaal erg vaag en begrijp ik je ongerustheid wel, maar er zal vast een hele onzinnige reden ofzo achter zitten en niks aan de hand zijn.

veel succes met bellen en hou je ons op de hoogte?

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 17:22

SJOYCE Huilen

Het viel mij ook al op dat ik neit meer lastiggevallen werd...
als jij niet durft durf ik wel hoor Knipoog
arme sjoycje en ik zou echt neit weten waarom ze dat doet? ze sprak de laatste tijd zowieso ook al weinig met me Huilen

PB je me als je meer weet??? en als je dr belt doe dr de groeten maar van me....

<3 Trotse mama van R obin (2007) & M ilan (2013) <3

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 18:19

Jaa,waar is Joyce naartoe?
Misschien is er wel iets met Drib,of iets thuis..?? Ik weet t niet

Laat je het wel ff weten!!!!!!!

Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 22:51

De laatste tijd ben ik niet echt veel online, domweg omdat ik het veel te druk heb, maar vorige week heb ik nog een kaart gehad van Joyce via internet, het kaartenhuis, dat was een kaart dat Dribbel zn eerste tand had gewisselt...
Heb een kaart terug gestuurd, was pas eind van de week omdat ik niet eerder online was geweest maar ook niks teruggehoort terwijl we elkaar toch elke week wel spraken, en toen ik het nog niet zo druk had dagelijks...
We smsten veel, chatten, pakje gestuurd, kerstkaart gestuurd...
Dus ik had haar adres wel, maar laat het nu net zo zijn dat mn adressenbestand niet meer wil openen sinds 3 weken ofzo...En daar staat haar adres in, maar ik kan er niet bij, heb geen backup, dus schiet er niks mee op.....
Ik baal best wel nu, Jacqueline vertelde met net op ,msn van dit topic want anders zou ik het helemaal niet weten....

Heb Joyce geprobeert te bellen en kreeg haar voicemail, heb die ingesproken, en verder weet ik het ook niet....

wat voor adressen heb je in vlaardingen met die achternaam Kim?
Misschien als ik de straatnaam hoor (via pb) dat ik wel weet of het de goeie is of niet....

Hou je me op de hoogte????

Kijk op mijn website om meer te weten te komen over mijn paarden!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-03-02 23:59

Oke, nieuws van het Joyce front, al baal ik...

Ze smste me vanmiddag. Ze had een een pbtje gestuurd, Ik moest me geen zorgen maken en haar maar vergeten... Mocht ook niet naar haar huis bellen..
tegelijk een PB dat haar prtofiel weg was, net als zij Verdrietig Het weekdn kon niet doorgaan en op de een of andere manier kon ze ook niet melden waarom ze nooit meer kwam.

Zucht.. meissie als je dit leest, IK MIS JE! please laat me je helpen Verdrietig Verdrietig Verdrietig

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 00:09

Mysterie opgelost.......

Joyce is alive and kicking......

Ik heb haar vanavond gebeld en haar voicemail ingesproken...Even daarna zag ik dat ze zich heel snel even aanmelde op msn en gelijk weer weg was, toen gelijk weer de foon gepakt en gebeld, daarop kreeg ik een mailtje van haar. Haha!

Het gaat verder goed met haar, er is niks erg aan de hand en ze bedoelde het zeker niet zo om ineens te verdwijnen maar wil haar "ge-internet" drastisch gaan beperken.
Met Drib is alles ook prima, en het spijt haar dat iedereen ongerust was want zo had ze het zeker niet bedoelt, en ze komt vanzelf wel weer opdagen op bokt als ze daaraan toe is.
Ik denk dat ze gewoon even wat tijd voor zichzelf nodig is en dat er door een soort van mis-communicatie met Kim een misverstand is ontstaan waardoor iedereen ongerust werd. En het was zeker niet de bedoeling dat Kim het pbtje zo opvatte dat ze er ongerust door werd...
Het werd Joyce allemaal een beetje teveel en ze neemt wanneer ze er klaar voor is wel weer kontakt op met iedereen.

Kim, Joyce heeft mij gevraagd tegen jou te zeggen dat ze dit weekend niet komt, maar vanzelf weer kontakt met je op zal nemen, per sms/email/pb.
Joyce voelt zich wel schuldig en hoopt dat niemand boos op haar is.

Hopelijk zijn jullie een klein beetje gerustgesteld, meer kan ik er niet over zeggen....

Kijk op mijn website om meer te weten te komen over mijn paarden!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-03-02 00:16

Naja oke dan
Blij dat er nix aan de hand is, maar voel me wel genaaid Verdrietig
Ik maak me druk en het is gewoon te veel moeite om ff uit te leggen wat er aan de hand is...

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Mika

Berichten: 1233
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 00:29

Kim, je moet je echt niet genaaid voelen, Joyce heeft wel een goede reden voor dit alles, dit heeft met niemand iets te maken, alleen met haarzelf en daarvoor is ze echt rust nodig...
Het spijt haar echt dat bepaalde dingen verkeerd over zijn gekomen, dat heeft ze nooit zo bedoelt, maar dat is nou eenmaal gebeurt en daar schaamt ze zich erg voor.

Ik wil er nu zeker niet tussen in komen te staan, ben allang blij dat alles goed is met haar en op deze manier hoop ik iedereen een beetje gerust te kunnen stellen.

Kijk op mijn website om meer te weten te komen over mijn paarden!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Afanaisa91, alweerkwijt, Amazonbot, Apacheshadow, Buxy, Facebook, Freekfuchs, GoogleAdsense, Lis_Ol, Nayan, NogSteedsGek, onpaard, Waratje en 151 bezoekers