Volgens mij vind ze het saai op stal.......:D

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
xxappiexx

Berichten: 5505
Geregistreerd: 19-07-02

Volgens mij vind ze het saai op stal.......:D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-04 13:02

M'n "nieuwe"paardje vind het volgens mij niet echt interessant als ze op stal staat...ze gooit telkens haar drinkton om zodat het stro tlekens sopt als je de stal binnenkomt...weet iemand daar een oplossing voor? Het is een kleine speciekuip dus een autoband werkt niet, ik ga geen touwtjes gebruiken om hem vast te binden.

Maar het toppunt van niks te doen hebben in de stal zag ik toch echt vanmorgen....ze heeft gewoon de zijkant van de stal met d'r kont d'r uit geduwt Haha! is gewoon nog een oude varkensstal en zij staat in de hoek met aan 2 kanten de muur van de varkensstal zelf...de zijdeur ging niet eens meer open Schijnheilig Je kon zo naar buiten kijken....

Gelukkig wordt dat vandaag weer gemaakt door ons pap, heeft ie weer wat te doen. Maar ik moet dus iets hebben om d'r drinkton overeind te houden. Iedere dag in een soppende stal komen is niet fijn en d'r hoeven worden er zacht van...weet iemand iets?


Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 13:05

Kan je de ton niet verzwaren met een grote zware kei op de bodem?
Je kan ook ophangbare voer/drinkbakken kopen alleen moet je dan wel vaker het water bijvullen. Als dat geen probleem is zou ik daar naar kijken.

*\o/* Life is Flantastic *\o/*

xxappiexx

Berichten: 5505
Geregistreerd: 19-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-04 13:08

een zware kei zal ik eens proberen. De een ophangbare drinkbak is geen optie, ik vind het niet erg om vaker bij te vullen, maar van 10 uur s'avonds tot 7 uur s'morgens drinkt ze al zo'n hele ton leeg (als ie nog staat tenminste Knipoog)


Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 23:54

Dan wordt het idd wel heel veel heen en weer lopen en dat is niet de bedoeling natuurlijk. Succes ermee!

*\o/* Life is Flantastic *\o/*

Sabbientje
stokpaard connaisseur

Berichten: 4692
Geregistreerd: 15-03-04
Woonplaats: Poortugaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 08:58

Kun je haar niet ergens mee bezig houden.
Bijvoorbeeld een voetbal in haar stal of zo'n bal voor aan het plafond te hangen.

Bij mijn paard hangt er een likit in het midden van de stal, een bal aan de zijkant en heeft ze nog zo'n voerbal voor op de grond liggen.

Zo kan ze als ze zich verveelt spelen met verschillende dingen.
Ze houd haar stal in iedergeval schoner dan wanneer ik dit er allemaal niet in heb hangen.

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 09:14

Waarom nu op stal? Gooi ze dan naar buiten!

HeleennAnton

Berichten: 394
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 10:07

Inderdaad! Het is toch ook niets aan om de hele dag op stal te staat!
Misschien kan je een stukkie van de wei afzetten waar ze gewoon lekker de hele dag kan staan zonder dat ze teveel eet. Of als dat niet kan kan je misschien een geitje in haar stal dumpen.....


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Gambler21, Josien_, meniekske en 95 bezoekers