Update! Limbomeeting + routebeschrijving

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

 
 
assie

Berichten: 9475
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Update! Limbomeeting + routebeschrijving

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-02 21:23

Oke! Ik heb met de boerderij afgesproken dat we op 24 maart rond half 11 daar zijn. 31 maart gaat helaas niet, dus iedereen die niet op 24 maart kan, heeft helaas pech Verdrietig

Iedereen akkoord? 24 maart om 10.30 uur op kinderboerderij Hagerhof te Venlo. Adres: Hagerlei 1

Na een superinteressante klets/rondleiding verzorgd door MOI Knipoog gaan we, of per fiets, of te voet, naar Speeltuin Klein Zwitserland.
Daar gaan we ons heeeeeerlijk uitleven en dan pannenkoeken of friet ofzoiets eten!

En oja, vergeet natuurlijk niet om de geweldige Sypheron te bestuderen Haha! Knipoog }>
Laatst bijgewerkt door assie op 19-03-02 23:09, in het totaal 1 keer bewerkt

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.


Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 22:23

oke wie gaat dan allemaal mee ??

IKKE WEL *LOL*

groetjes Lara

Z1+4 !!!!
reserve kampioen M2 dressuur!!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-02 22:47

Hmmmmm moet wel ff kijken nu....
Dat ga ik dus nooit redden..... Boos!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 11:15

mm tja de 24ste dat moet ik nog ff kijken Scheve mond

Druif_01

Berichten: 8810
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 11:38

ik kan misschien toch de 24ste, maar dat moet ik nog ff nakijken, maar as, ik kom anders eerst naar jou toe k? dan ga ik met jou mee naar de kb, ow, en in welk hok zit sypheron? Tong uitsteken bij het ow zo lieve varken? ow en as, dan kom ik denk ik gelijk vanuit het zwemmen, dan ben ik toch in de buurt, dat is dan om iets over 10en, ik zal me dan een beetje haasten met omkleden, laat je me dan ff weten of dat goed is?

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 11:58

Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Hij is anders mooi van mij.... Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed

Knipoog

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Druif_01

Berichten: 8810
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 12:02

hihi ja ík hoef niks met een varkentje, Haha! Lips are sealed ik hou het bij een collega Haha! maar iloon je hebt je nu wel verl*ld. Haha!

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 12:04

Hihi, wie leest dit topic nou???? Knipoog Net alsof het nog niet duidelijk was op KH, maar meer nieuws volgt.... Haha!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 13:03

tsssssssk wat een topic naam, en dan ook nog varkentje genoemd worden? tssssssk dan hou ik het denk ik maar op een prive meeting Haha! Lovers

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 14:11

haha HEBBES ilo en flink betrapt hihi

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Druif_01

Berichten: 8810
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 15:04

k, wie komt er nou allemaal naar het, ik kan het niet vaak genoeg zeggen, ow zo gezellige limburg??? Astrid, misschien moet je ff een deelnemerslijst gaan maken?

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 16:55

Why dan Pris???? Verward
Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig
Grinnik, ik ga ook voor een privémeeting! Tong uitsteken

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

assie

Berichten: 9475
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-03-02 20:15

*zucht* tortelduifjes, ga ergens anders zwijmelen Haha!
Ik denk dat ik siepie voor de gelegenheid maar in het hok van ehh... miep zet Haha! Geen verschil te zien (toch siep Knipoog )

He, prisca, waarom kom jij niet ook Haha!?

Zou iedereen mij even willen pb'en als hij of zij meegaat? Dan kan ik even een nieuwe deelnemerslijst maken. Alvast bedankt!

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.


Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 20:46

ja ja ik ga! o ik zal wel ff pben ok?
oo miep is stoer jong, die is echt slim of niet dan as? Cool
nou zie je een compliment he siep Knipoog

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 20:49

grrr is een eigenwijs raar varken. Moest ik haar oor een keer inspuiten met van dat paarse spul (as weet vast wat ik bedoel) en toen rende ze snel door het deurtje naar buiten. Dus as naar buiten haar naar binnen proberen te jagen maar dat lukte ook niet....pffff hebben we nog een hoop gestress mee gehad met dat beest. Gelukkig ben ik niet zo Schijnheilig

assie

Berichten: 9475
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-03-02 20:54

pff.. niks eigenwijs, gewoon heel slim Lachen Dat was violet spray, omdat ze wondje op haar oor had. En ze is heel lief, want ze kan een kunstje Haha! Dat zien jullie volgende week wel

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 16:54

Sorrie, maar ik heb toch besloten niet te komen naar deze meeting. Vinden mijn ouders niet goed Verdrietig als ik zo vaak weg ben. Zullen ze nu toch aan moeten gaan wennen.... Knipoog Jullie zullen mij wel vaker tegenkomen daar in Limburg dusse....

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Druif_01

Berichten: 8810
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 19:22

nouhou! iloon dat kun je ons niet aandoen! Huilen en zeker 1 bepaald iemand niet, je breekt zijn hartje. *LOL* PLEASE!!!!!!!!!!!!!!!!! Schijnheilig

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 22:44

Nee hoor, want de privémeetingen gaan gewoon door.... Jullie zullen alleen nog even moeten wachten op een publieke verschijning van het nieuwste boktkoppel! Knipoog

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 22:56

Jurga schreef:
Nee hoor, want de privémeetingen gaan gewoon door.... Jullie zullen alleen nog even moeten wachten op een publieke verschijning van het nieuwste boktkoppel! Knipoog


we zullen zien!!! Knipoog

....

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-02 09:58

Komt HELEMAAAAL goed hoor, wacht maar af!!!! Haha!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

assie

Berichten: 9475
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-03-02 23:08

Routebeschrijving: Vanaf Eindhoven naar Venlo toe.
Dan naar Venlo-Zuid/Tegelen.
Als je richting Venlo-Zuid/Tegelen rijdt, ga je over een brug. Als je van die brugafkomt, kom je op een kruising terecht, tegenover je is een gebouw: Ewals.
Op dat kruispunt ga je links. Je rijdt rechtdoor, komt langs de Fontys Hogeschool aan de rechterkant, en het ziekenhuis aan de linkerkant. Vanaf het ziekenhuis, staan er borden naar de kinderboerderij.

Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is. Anders zou je even op Internet een routebeschrijving moeten opzoeken: Kinderboerderij Hagerhof, Hagerlei 1, Venlo

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.

Percy

Berichten: 12023
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 00:48

Da's gemeen Haha!

Het lijkt wel of alles op 24 maart valt. De eftelingkaartjes die ik heb gekregen van "De bank" zijn ook al voor 24 maart.
Nu kan ik kiezen tussen een NHS-dag of met het gezin naar de efteling.
Heel fijn Lips are sealed

Ik wens jullie in elk geval veel plezier en dan moet er maar eens een tweede limbolandmeeting komen waar ik wel aan mee kan doen!

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-02 07:53

Wèèèh.. Ik heb echt geen geld.
Hoeveel kost het precies?? Huilen

assie

Berichten: 9475
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-02 11:31

kosten : 9,- gulden voor klein zwitserland
0,50 eurocent voor de kinderboerderij

En verder nog: wat je wilt eten, pannekoeken, friet: dat kun je zo duur maken als je wilt

Kipu Pabu's Tentsi. Dressuur M+1, Vaardigheid M+2

Oppassie, dierenoppas.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 bezoekers