Nakomelingen van Elegant (v. Theoloog) gezocht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SophievdV
Berichten: 14752
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: met een prachtig uitzicht!

Nakomelingen van Elegant (v. Theoloog) gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-07-04 11:18

Heej!

Ik heb pasgeleden een merrieveulen gekocht van de hengst Elegant (v Theoloog) *LOL* en ik heb op internet wel wat nakomelingen van de hengst gevonden maar niet echt veel met plaatjes , dus ik vroeg me af of hier misschien een bokker aanwezig is die een nakomeling kent of heeft van Elegant. Het is trouwens een Gelderse hengst! Knipoog

Groeten van Sophie aka Sfieke Haha!

[edit Laui]CAPS uit titel verwijderd[/edit]

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-04 17:43

Ja zeker, Irona, een merrie van Elegant, Irona heeft al rond de 10 nakomelingen gehad, en daarvan was er voor zover ik weet zeker 1 gelders veulenkampioen geworden.
Irona staat op een stal bij mij in de buurt.
Ze is van een kennis van mij.
Voor meer info PB je me maar..
ALs jij foto's van Elegant heb, wil je ze aan mij sturenn?

SophievdV
Berichten: 14752
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: met een prachtig uitzicht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-04 19:03

Hej Sjemie!

Ik heb wel foto's gezien maar ze zijn helaas niet zo mooi... ben zelf ook op zoek naar foto's van deze hengst. Ik las net dat jij hem had zien lopen, loopt hij echt als een tuiger of meer richting rijpaard? Ik zal blijven zoeken naar pic's Lachen
ow en hoe ziet Zirona eruit? Is dat echt een gelders type? Wat is haar vader eigenlijk weet je dat zo? Alvast bedankt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 20:53

Zarona's papa is een springaard....ze is echt geen gelders type.
Ze is prachtig en super mooi...Tyrona (ook een merrie uit Irona) is van Laurentz, en dat is echt een lieverd, wel ietsje gelders maar niet helemaal.
Hij liep wel super mooi, maar hij was wel aan het showen, dan loopt tilt hij zijn beentjes super hoog op, maar hij is wel moooooi.

Moragh

Berichten: 1997
Geregistreerd: 11-08-04
Woonplaats: Heelsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 21:37

Elegant staat in Bennekom en in de Paardekrant van 4 aug stond dat hij tot Gelderlander het jaar was uitgeroepen op de Dag van het Gelders paard.
Hij is een basis paard, heeft Z2 gelopen in dressuur en ik geloof M springen.
Ik houdt niet zo van Gelderse paarden, maar ik heb Elegant vroeger veel gezien (reedt op de Manege waar hij staat en ik heb mijn paarden nu ook vlakbij staan) en ik vond het best een mooi paard (zeker "Elegant" Knipoog !)

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 08:26


AnkeD

Berichten: 290
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 11:32

Ik heb een kleine film opname gemaakt van Elegant en enkele nakomelingen van hem op de dag vh Gelders paard in Hengelo zal eens kijken of ik het filmpje upgeload krijg.

SophievdV
Berichten: 14752
Geregistreerd: 22-07-04
Woonplaats: met een prachtig uitzicht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-08-04 21:33

oow dat zou heel fijn zijn, zo'n filmpje! Ben echt heel benieuwd naar zijn bewegingen, mijn paardje draaft in ieder geval heel 'Elegant' door de wei.. Misschien van papa gekregen? Knipoog

AnkeD

Berichten: 290
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-04 12:52

Ik ben al 2 dagen aan het proberen om het filmpje upgeload te krijgen maar wil nog niet zo lukken Verward
Heeft er mss iemand ervaring mee??