Mijn vader in het ziekenhuis, uitslag niet goed!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Mijn vader in het ziekenhuis, uitslag niet goed!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-02 19:31

Vandaag moest mijn vader naar het ziekenhuis om ge-catheteriseerd te worden, gaan ze met een cameratje via je lies richting je hart! Dit hebben ze gedaan om te kijken wat hij mankeert.
Nu blijkt dat er links bij zijn hart een vernauwing zit en rechts bij zijn hart 2 vernauwingen zitten, die erger zijn dan die links Huilen en ze weten nog niet of hij bypasses gaat krijgen of dat hij gedotterd moet worden Huilen

Ik ben er zo onwijs door geschrokken, zat op mijn werk toen m'n moeder het nieuws vertelde door de telefoon. Uiteraard heb ik ff flink zitten janken en mijn baas vond dat ik maar lekker naar huis naar mijn ouders moest gaan. Dat heb ik dus gedaan. Eigenlijk mocht m'n vader vanavond al naar huis maar het sneetje in zijn lies ging steeds maar weer open en omdat het een slagader is willen ze geen risico nemen en houden ze hem waarschijnlijk nog een nachtje. Ik hoop maar dat ie snel geholpen gaat worden, want ik vindt dit dus helemaal niks Huilen

Heeft een van jullie dit weleens mee gemaakt met z'n ouders Verward En hoe voelde jullie je toen, is alles goed gegaan?

Chita

Berichten: 668
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 19:43

hoi!

Ik heb dit ook meegemaakt. Mijn vader voelde zich een poosje niet zo goed, kon niet meer zo lang zwemmen enzo. Toen is hij dus naar de dokter gegaan enzo. Daar kwamen ze erachter dat hij vernauwingen had in zijn aders.
Hij stond op de wachtlijst, maar de dag na mijn verjaardag is hij niet lekker geworden en met de ambulance naar het ziekenhuis gegaan.
Hij is toen ook gecateteriseerd(schrijf je dat zo Verward ). Dat is gelukkig allemaal goed gegaan. Hij moest gedotterd worden.
Later heeft hij ook nog een open hart operatie gehad, maar dat kwam omdat zijn hartklep niet goed werkte.
Dit allemaal is al een paar jaar geleden en het gaat nu wel weer goed. Hij kan alleen geen hele dagen meer werken, hij werkt nog mar halve dagen. Ook werkt hij nu 3 x in de week thuis omdat het te vermoeiend is om ook nog heel de tijd te reizen.

Ik weet dat ik in die tijd heel bang was, het was echt niet leuk meer. vooral zijn hartoperatie, dat was echt spannend! Maar gelukkig is alles weer goedgekomen!

Nou veel sterkte! En doe maar veel leuke dingen, dan heb je een beetje afleiding!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 19:46

Dat is wel flink schrikken zeg! Niet echt goed nieuws.

Ik heb nooit precies hetzelfde meegemaakt. Wel dat mijn moeder met een blauwe plek op haar buik naar de huisarts ging en meteenmet spoed naar het ziekenhuis moest om geopereerd te worden omdat er een darm knel zat in een gaatje in de buikwand. Dat was ook echt wel schrikken.
Uiteraard was ik toen even van slag.

Ik hoop voor je dat het allemaal heel voorspoedig verloopt met je vader.
Sterkte er mee, ook voor de rest van je familie!

Sunnylover

Berichten: 3459
Geregistreerd: 15-05-01
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 19:48

Mijn moeder heeft ook een hartfilmpje gehad,via de lies.
Mijn moeder moest gedotterd worden bij haar nieren (ze heeft ook een kijkoperatie bij haar nieren gehad) en nu is het nog niet goed.
Ik weet wat je doormaakt... Verdrietig

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 22:10

aaa jakkes tes Verdrietig Wat verschrikkelijk!
Ontzettend veel sterkte!! En als je erover wilt praten, ik zit op msn!

flaim

Berichten: 314
Geregistreerd: 08-01-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 23:00

hoi

mijn vader heeft al twee maal zo'n bypass operatie gehad hij stond de eerste keer al een aantal jaar op de wachtlijst omdat hij vanaf z'n 32ste al een aantal hart infarcten had gehad.bij z'n eerste operatie was ik nog jong ik weet het nog wel een beetje het was spannend.na die operatie kon hij alles weer.na 10 jaar moest hij weer maar dat was een spoed operatie anders redde hij het niet dit was eng want er was nog geen plaats voor hem maar de dokter in het ziekenhuis heeft toen voor hem gevochten.hij is nu bang dat het over +/- 4jaar weer moet gebeuren omdat die omleidingen +/- 10 jaar goed blijven.ik ben hier eigenlijk meeopgegroeid maar het went nooit.

veel sterkte voor jou en je ouders

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 23:18

Wow dat is schrikken! Heel veel sterkte meid. Ik duim met je mee voor een goede afloop.

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-02 12:42

Akelig nieuws zoiets! Gelukkig zijn deze kwalen via operaties goed te behandelen.

Mijn vader is ongeveer 11 jaar geleden geopereerd aan een lekke hartklep. De klep is vervangen door een kunststof exemplaar. De operatie is goed verlopen, alleen het feit dat zijn hele borstkas doormidden gezaagd is was minder fijn. Hier heeft hij nog heel lang pijn aan gehad. Ik weet niet of ze bij een dotterbehandeling ook die ribbenkast doorzagen, ik hoop het niet voor je vader!

Mijn vader is uiteindelijk wel voor 50% afgekeurd, maar functioneert redelijk goed nu.