wondje op binnenkant knie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

wondje op binnenkant knie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-02 17:17

Hai, ik rijd western, en heb vorige keer een verkeerde spijkerbroek aangehad, waardoor ik nu een wondje heb op de binnenkant van mijn knie. Dit is overigens afgelopen maandag gebeurd. Nu moet ik vanavond weer rijden, en het is best wel pijnlijk. Hoe kan ik zorgen dat ik er vanavond of geen last meer van heb, of kan ik er iets aan doen dat het iig tijdens het rijden geen pijn meer doet. Moet ik er iets opplakken oid?

Nikita

Berichten: 950
Geregistreerd: 07-09-01
Woonplaats: Velp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 17:19

Wellicht als je een pleister in de lengte (van je been) opplakt dat je het niet kapot maakt. Of een panty onder je spijkerbroek zodat je een gaasje kan gebruiken (let op; ook hier de pleisters van boven naar beneden plakken, anders laat het los of gaat het schuren).

Suc6!!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-03-02 17:21

Nikit schreef:
Wellicht als je een pleister in de lengte (van je been) opplakt dat je het niet kapot maakt. Of een panty onder je spijkerbroek zodat je een gaasje kan gebruiken (let op; ook hier de pleisters van boven naar beneden plakken, anders laat het los of gaat het schuren).

Suc6!!


Thanks, maar ik ben een jongen en draag geen panties Haha! Maar ik dacht dat ik er inderdaad iets van een pleister op zou plakken, zodat het niet meer schuurt. Iemand anders hier ervaring mee, en helpt het?

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 18:22

Eerst proberen om er veel lucht bij te laten komen zodat het opdroogt,
daarna zou je voor het rijden er een blaarpleister over heen kunnen doen... ik heb helaas veel ervaring met dat soort plekjes, meestal net door de rand van een kniestuk (broek) dat net niet goed zit.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 18:30

heb je een gewone rijbroek? anders zou je die voor 1 keertje aan kunnen trekken?
of misschien de panty van je vriendin in pikken(zonder de makeup dan he! Knipoog )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 18:39

is een blarenpleister misschien iets? Die hechten aan de wond en vormen een soort 2de huid. Ze zijn gewoon te koop bij de DA en Kruidvat.

kaj

Berichten: 3755
Geregistreerd: 08-10-01
Woonplaats: Huissen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 19:59

Ik weet niet hoe groot het wondje is, maar ik heb zelf ook weleens zoiets gehad.

Toen heb ik een wattenschijfje genomen, daar in het midden een rondje uit geknipt en dat over het wondje geplakt. Goed vastplakken met leukoplast of iets dergelijks, en er komt geen druk op het wondje!

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 20:56

Ik zweer bij Fixomull Stretch. (van Beiersdorf, van de Hansaplast pleisters). Is een soort zelfklevend gaas. Kun je gewoon over het wondje heen plakken, blijft heel goed zitten, maar is er toch makkelijk vanaf te halen zonder het wondje weer open te maken. Blijft ook gewoon onder de douche zitten. Eventueel met een gaasje er onder.
Verkrijgbaar bij de apotheek.
Wel vrij duur, maar ik krijg het vergoed omdat ik allergisch ben voor gewone pleisters Haha! Krijg ik jeuk, blaasjes en uitslag van, komt door de lijm, kan ook niet tegen sporttape, maar met dit spul heb ik nergens last van.

lies

Berichten: 9626
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 21:40

XoNo schreef:

Thanks, maar ik ben een jongen en draag geen panties Haha! Maar ik dacht dat ik er inderdaad iets van een pleister op zou plakken, zodat het niet meer schuurt. Iemand anders hier ervaring mee, en helpt het?


ach, je bent al een asociale homofiel uit een achterbuurt Knipoog
dus kan je best een panty aan, hoor!

Maareh.. een beetje flink zijn hoor, een stoere vent piept toch niet om een klein wondje? Cool