Jackass

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Jackass

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-03-02 12:59

Wie kijkt dit wel eens? Dat is dat programma op MTV met al die idioten die of hele idiote, of hele pijnlijke of hele ranzige dingen doen.
Zo'n typisch voorbeeld van 'don't try this at home'.
Ik kijk het soms als ik aan het zappen ben. Sommige dingen zijn gewoon zo ontzettend dom dat ik er wel om kan lachen. Ik bedoel: wie gaat er nou met een bankstel van een halfpipe af? Of laat zich opzettelijk bewerken met een honkbalknuppel of iets dergelijks?
Eergister was het geloof ik, iemand ging even voordoen hoe hij een omelet klaarmaakte.
Ui eten,
Tomaat eten,
Melk drinken,
Kaas eten,
Nog een slokje melk,
3 rauwe eieren naar binnen werken
Vinger in de keel
Alles in een schaaltje opvangen en bakken maar

Gatverdamme, hij heeft het dus ook nog echt gebakken en wel opgegeten! Ik heb steeds hele kleine stukjes gezien (stukjes film, geen andere stukjes Haha! ) want ik vond het te ranzig om te kijken. Zoiets doe je toch niet? Misselijk Was er gewoon echt misselijk van.


Merel Blom

Berichten: 1317
Geregistreerd: 21-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 13:02

geweldig programma!!
ze zijn echt niet wijs, maar het is wel heel komisch en sick om het te zien!

Haha!

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 13:06

Nou ik dus niet, maar René daarentegen is gek op zulk vermaak. Hij haalt ook best veel jackass filmpjes van internet

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 13:06

Hahaha, ik vind het net als Merel behoorlijke humor (soms word ik ook wel een beetje misselijk hoor). En als ik er naar kijk lig ik regelmatig in een deuk.

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 13:10

Ik heb het nooit gezien. Wel veel over gehoord en wat ik erover gehoord heb, heb ik er niet zo'n behoefte aan om er naar te kijken. Ik snap niet dat mensen zulke dingen doen. Dat geldt trouwens ook voor "Een rug te ver".

Geen onderschrift.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 13:13

een ding: jackass ownage! Sommige dingen zijn echt te ranzig om aan te zien, maar andere zijn van dermate hoge humor dat je er spontaan droog van wordt Tong uitsteken LoL en je moet het idd nooit zelf proberen, ook zelf geen stunts gaan doen op het werk ofzo, want dat kan verkeerd aflopen. Natuurlijk heb ik dat zelf nog nooit gedaan met zo'n rolcontainer in een supermarkt Schijnheilig

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 13:23

Sypheron schreef:
een ding: jackass ownage! Sommige dingen zijn echt te ranzig om aan te zien, maar andere zijn van dermate hoge humor dat je er spontaan droog van wordt Tong uitsteken


Droog? Schijnheilig Ik doe het altijd in mijn broek van het lachen Haha!

Nou ik vind het werkelijk fantastisch....
die aflevering gezien met dat winkelwagentje, waar ze alle hellingen mee afsjezen en een of andere gek die daar dan in zit? Party!! Of skispringen van een schans zonder sneeuw... Wedstrijdje hamburgers eten etc. etc.

Je moet er wel een bepaald soort gevoel van humor voor hebben, anders trek je het niet Haha!. Ik kan er nog steeds helemaal kinderlijk in mijn uppie om gieren van het lachen Party!!
(net als absolutely fabulous trouwens)

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 15:03

Het is echt een super programma en ik kijk het zo vaak mogelijk! Echt geweldig die jongens, ze zijn zo gaaf.

Alleen als ze gaan kotsen ofzo, dat vind ik echt heel ranzig, dan kijk ik niet.

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 15:17

Waar haal je die filmpjes van internet? Link graag!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 15:18

Ik vind het soms wel errug ranzig en vaag maar daar staat tegenover dat ze soms ook helemaal geweldige trucs hebben.
Vooral toen ze die dikke jongen in plastic bubbelplastic hadden gewikkeld en hem gingentesten als levend luchtbed.
Of toen ze op een hobbelpaard met een katapult het water in gaan.
En in dat winklwagentje blijft ook leuk om te kijken.
Alleen toen ze een klysma oid gingen doen heb ik even weggezapt.

Over het algemeen vind ik het toch wel erg leuk *LOL*

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 16:44

Soms, als ik echt niets anders te doen heb kijk ik het wel. Een vriend van me is oudjaarsnacht in een winkelwagentje een steile helling afgereden, om Jackass na te doen. Helaas voor hem stond er aan het eind van die helling een ijzeren hek Frusty Resultaat: zware hersenschudding, geheugenverlies, een gescheurd oor en een hoop bloed.


Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 17:02

in de veronica gids hebben ze achterin altijd zo'n stripje staan van DIrk Jan, die wou Jackass nadoen op de school waar hij les gaf.
ik heb t programma zelf nog nooit gezien (geen mtv)

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 17:17

Ik vind dat zoooo gaaf! Die Steve, die ook meedoet in het programma, is inmiddels overleden. Tijdens één van zijn stunts is hij met zijn hoofd op een rots geklapt geloof ik. Wel jammer.

Laatst gingen hij en nog iemand er voor staan, zodat anderen met manderijnen die met ongeveer 140 km door de lucht vliegen, op hen mikte Lachen Ze hadden rode en paarse plekken, echt wel komisch Haha!

Of dat ze een schans maken, en er vervolgens met een fiets overheen gaan. Ze haalden het elke keer niet, en kwamen in één of ander goor rioolslootje terecht Lachen

Ik vind het zo komisch...ook party-boy vind ik erg geinig Lachen In een trainingspak een audiozaak binnenlopen, stereoinstallaties testen, en vervolgens in een tangaslip gaan dansen omdat je zin hebt om te feesten Verward Haha!

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 17:23

Ik vind het echt lachen! Behalve dan die ranzige stukjes, dat ze gaan lopen kotsen ofzo. Dan kijk ik niet, dat vind ik echt goor! Kan ik niet tegen Haha!

Wee-man vind ik grappig! Eerst in zijn supermanpakkie! Cool

Bij ons op school zijn er ook een paar van die vage gasten die dat na proberen te doen, niet de echt gevaarlijke dingen, maar zulke dingen:
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=45952

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 17:27

Dat zijn gelukkig nog ontschuldige dingen...wat Maaike vertelde is een wat minder geslaagde actie. Verder heb ik nog geen kots-acties gezien, maar daar kijk ik ook rustig naar hoor. Hoorde laatst dat ze een gallon melk gingen drinken, ze kotsten de helft er weer uit, maar bleven doordrinken!!! *LOL*

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 18:13

Die filmpjes kun je downloaden bij Kazaa, maar dan is het afwachten of ze compleet. Zelf heb ik twee cd's (VCD) vol staan met originele complete serie's. Ongeveer 20 minuten per aflevering.

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 18:18

Ja Xono, dat had ik gezien, die melkdrinkwedstrijd! Misselijk GOOR!

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

hobbelheks

Berichten: 8841
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 18:34

echt geweldig vind ik dat!
Echt die mensen zijn te ziek voor woorden! Ik bedoel wie laat nou voor de gein sinaasappels op je gooien met zo'n 40 km p.u.? Verward
Waar ik ook erg om gelachen heb is dat stukje dat ze gingen uitproberen hoe goed een tok werkte, ze gooiden er zelfs met biljartballen op!

Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 18:41

hahaha dat is zo'n tof programma!!!
soms doen ze zulke ranzige dingen waar je dan onwijs om moet lachen!! *LOL* *LOL*

missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 19:12

ik kijk het echt iedere dag Haha! Ik vind het echt heel erg leuk. Naar sommige dingen kan ook wel ns niet kijken hoor, vooral die kots-stukken Vork
Gister was het ook leuk. met z'n 2en gingen ze verkleed als konijnen op een tandem zonder remmen een steile heuvel af }>
Ook zit ik onder het kijken de hele tijd 'auw' of 'ai, pijnlijk' te roepen Schijnheilig Ik leef altijd een beetje teveel mee met die tv *LOL* Nog meer mensen met zo'n tic ?? Haha!

Don't hate me cause you ain't me!

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-02 19:22

haha ik heb het gisteren ook gezien. normaal kijk ik het nooit.. zo ranzig maar ik vond het gisteren wel grappig..
er zijn BTW wel 2 mannen aan doodgegaan he Scheve mond

Zeg liever: "Ga maar" "Dat is leuk" en "Moet je doen."
Want kijk me lachen, man.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 bezoekers