Foto's van mijn oude verzorgpaarden/pony's en van FOXY!!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
FOXYlovesMORKA

Berichten: 42
Geregistreerd: 22-02-02
Woonplaats: Zeewolde

Foto's van mijn oude verzorgpaarden/pony's en van FOXY!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-03-02 12:31

Hi,
Ik zat me een beetje te vervelen dus ik ging wat foto's zoeken van mijn oude verzorgpaarden en pony's. Ik dacht nu ik toch bezig was de beloofde foto's van Foxy erop te zetten. Nou ik hoop dat jullie de foto's mooi vinden.

Als allereerste natuurlijk mijn lieverd FOXY, deze foto's zijn op ponykamp gemaakt en let niet op mijn haren (omdat ze een beetje wild zitten) maar dat kwam omdat we een bosrit hadden gemaakt en toen waren we in keiharde galop door de waterbak geweest. Dus daarom een beetje nat.....
Afbeelding
Afbeelding

Op deze foto had ik net een wedstrijd op Foxy achter de rug, we werden 3 de:
Afbeelding

Nu komen al mijn verzorgpaarden en pony's:

Als eerste Nancy, de pony van mijn bijschrift ik heb haar een jaar lang verzorgt tot dat ze weg moest:
Afbeelding
Afbeelding

Als tweede Likki die ik iets van een maand heb verzorgd, ze was erg oud: 29 jaar, maar ze was altijd heel vrolijk. Ik liep meestal met haar langs de weg en ik poetste haar veel, ze was echt een schatje:
Afbeelding
Afbeelding

Dan hebben we de Friese hengst Moor nog,(let a.u.b. niet op mij) die ik een weekje in Friesland heb verzorgt, een heel druk beestje en ook heel nieuwsgierig zoals je kunt zien op de foto's:
Afbeelding
Afbeelding

Dit waren ze en als je vragen over ze hebt stuur dan gewoon een pb-tje....

Groetjes Malou.

Verdrietig Als nagedachtenis aan Nancy, die nu in de paardenhemel is: Huilen Al klopt je hart niet meer op aarde, in mijn gedachte zal je hart altijd blijven kloppen. Lovers


Rosanne

Berichten: 2112
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Zeewolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-02 14:03

Ahh leuke foto's hoor!Ook leuk die foto's van foxy...Ze was de vorige les ook errug gezellig aan ut doen in de gallop Haha!

sunshine

Berichten: 12055
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-02 14:17

Mooi foto´s Party!!

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(

FOXYlovesMORKA

Berichten: 42
Geregistreerd: 22-02-02
Woonplaats: Zeewolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-02 08:00

Bedankt dat jullie ze zo leuk vinden....Ik ga vandaag meer foto's van Foxy en Morka schieten met de digicam. Ik moet toch nog naar de manege dus........................ Schijnheilig
Doeg Malou

Verdrietig Als nagedachtenis aan Nancy, die nu in de paardenhemel is: Huilen Al klopt je hart niet meer op aarde, in mijn gedachte zal je hart altijd blijven kloppen. Lovers

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-02 11:33

aahh,die Foxy is mooi!

FOXYlovesMORKA

Berichten: 42
Geregistreerd: 22-02-02
Woonplaats: Zeewolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-03-02 13:08

Bedankt Clautje....
Ik was vandaag weer bij Foxy en ik heb haar is even stevig gepoetst en verzorgt. O ja het was toch lekker weer toen heb ik nog wat met haar gegraasd en toen heb ik Morka nog uit haar stal gehaald, haar ook gepoetst en ze was hengstig dus dat duurde weer een uur en toen ook nog even mee gegraasd.
Was echt weer een leuke dag met deze twee schatjes.

Doeg Maloutje

Verdrietig Als nagedachtenis aan Nancy, die nu in de paardenhemel is: Huilen Al klopt je hart niet meer op aarde, in mijn gedachte zal je hart altijd blijven kloppen. Lovers

FOXYlovesMORKA

Berichten: 42
Geregistreerd: 22-02-02
Woonplaats: Zeewolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-03-02 14:00

Ga vandaag weer fijn rijden.............................

Verdrietig Als nagedachtenis aan Nancy, die nu in de paardenhemel is: Huilen Al klopt je hart niet meer op aarde, in mijn gedachte zal je hart altijd blijven kloppen. Lovers


FOXYlovesMORKA

Berichten: 42
Geregistreerd: 22-02-02
Woonplaats: Zeewolde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-03-02 16:58

Clautje schreef:
aahh,die Foxy is mooi!


Dank je

Verdrietig Als nagedachtenis aan Nancy, die nu in de paardenhemel is: Huilen Al klopt je hart niet meer op aarde, in mijn gedachte zal je hart altijd blijven kloppen. Lovers


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 bezoekers