Brooke hospital for animals

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
123468086
Berichten: 6612
Geregistreerd: 06-07-04

Brooke hospital for animals

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-04 11:07

eey eey,
ik heb gisteren een progamma gezien over brooke hospital for animals.
dit dieren ziekenhuis ligt in azie, daar moeten paarden en ezels zware karren trekken, in de hitte, zonder water en voedsel, en het belangerrijkst schaduw, de dieren zien er niet uit en worden geslagen, de hoefsmidt heeft niet geleerd voor zijn vak en bijna alle paarden daar hebben dus last van hun hoeven egt afschuwlijk, het brooke hospital for animals vangt de dieren gratis op en geeft de iegnaar aanwijzingen Huilen hoe ze het dier verde moeten verzorgen, sommige paarden zijn helemaal versleten, ze zijn overhit geraakt, hebben wonden van het tuig, of lopen voor altijd kreupel. Verdrietig
KOM OP WE DOEN HIER IETS AAN!!!!!
kijk op www.brooke.nl.......... dan kunnen wij deze arme paardjes en ezeltjes redden.........

ShirleyA

Berichten: 2001
Geregistreerd: 08-09-03
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 11:43

Heb ik ook gezien! Echt te erg! Vooral dat oververhitte diertje, en die l.. gewoon weer verder gaan met dat beestje. Heb na afloop meteen gebeld, dus krijg de info enzo van de week denk ik binnen. Al gaat er maar de helft van het geld naar die stakkers! OK dan!

risthia
Berichten: 249
Geregistreerd: 21-07-04
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 15:05

Ik heb het ook gezien en ben vanochtend gelijk lid geowrden. Wat een zielige dieren zeg als je dan ziet hoe onze paarden het hebben... Een wereld van verschil!!

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 15:09

Ik ben geloof ik inmiddels 3 jaar lid.. Er moeten idd nog meer leden komen.. heb pagina's uitgeprint en het bij ons op stal gehangen.. Misschien een idee!!

boeflover

Berichten: 6045
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 15:26

ik heb het ook gezien, verschrikkelijk! ben ook nu een jaar of 2 er lid van. tsja, die mensen daar zijn zo arm dat ze niet voor hun dier kunnen zorgen, ze kunnen amper voor zichzelf zorgen, en als zo'n dier dan ziek is moeten ze toch doorwerken, omdat de mensen geen potje spaargeld achter gehouden hebben(want dat hebben ze niet), daarom is het geweldig dat brooke er is, die behandelen gratis. maar helaas kunnen hun geen rust voorschrijven, alleen de echt zieke paarden die niet meer verder kunnen(ingeslapen moeten worden) worden gekocht van de eigenaar en krijgen een paar laatste mooie dagen...

Marl1tje

Berichten: 476
Geregistreerd: 26-08-03
Woonplaats: Castricum

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 16:09

Ik heb het programma maar voor een stukje gezien, maar ik werd er zo misselijk en triest van dat ik het weer heb afgezet... Huilen

Heb vervolgens de website bekeken en zag dat de stichting een CBF-keurmerk heeft! OK dan! Helamaal top, ik wordt meteen lid (zouden meer mensen moeten doen Knipoog ) Het CBF-keurmerk houdt in dat minstens 75% van het geld dat binnenkomt rechtstreeks naar het goede doel gaat, maar meestal ligt dit percentage hoger... Je weet daardoor zeker dat je geld goed besteed wordt en dus niet voor de helft in verkeerde zaken wordt gestoken! Meteen lid worden dus! Haha!

c_alsemgeest

Berichten: 20629
Geregistreerd: 18-01-04
Woonplaats: Ergens tussen Den Haag en Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 16:35

Ik ben al lid... en met Kerst doneer ik altijd wat extra Lachen
ze doen echt goed werk

ellenlouise
Berichten: 3784
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: In het groene hart van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 16:39

Ik ben ook al jaren lid en geef af en toe wat extra's.
Zeker in landen die getroffen zijn door oorlogen en rampen hebben de dieren het nòg zwaarder (de mensen natuurlijk ook).

Jantien

Berichten: 6469
Geregistreerd: 25-03-02
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 17:25

Brooke doet inderdaad goed werk.
Alleen zijn er al verschillende topics over op Bokt, nav de uitzending van Martin Gaus laatst.
Dit is er 1 van: [PP] Nu op TV: Brookes
vandaar dat dit topic op slot gaat.