Max was bijna spookje af :-(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Suusjeher
Berichten: 3701
Geregistreerd: 28-06-03

Max was bijna spookje af :-(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-04 18:09

Vorige week donderdag had ik trots mijn deken laten zien van Spookje Max. Max goes Spooky

Maandagochtend had ik op stal gevraagd of ze de deken in de wei wilde op doen, want zondag zat Max helemaal onder de vliegen.
Werd maandag om 12.00 uur gebeld door de stalhoudster. In eerste instantie dacht ik dat er wat met Max was, maar gelukkig was dat niet het geval. Haha!. Maar er was wel wat met zijn nieuwe deken.
Heel voorzichtig vertelde ze me dat mijn nieuwe deken, de deken die ik van mijn vriend kado heb gekregen, niet meer zo heel was.


Gelukkig zat ik op mijn werk en kon ik niet weggaan, maar anders was ik direct door gereden naar de stal om de schade te gaan bekijken. Ik moest wachten tot de avond. De stof was helemaal gescheurd vanaf de bies aan de voorkant.


Vandaag maar weer terug naar Divoza om te kijken wat ze voor me konden doen. Helaas kreeg ik geen nieuwe deken, ze vonden dat er toch wel kracht op gestaan had en dat daardoor de deken is gaan scheuren.
Ze boden me zo'n zelfde deken tegen de helft van het geld aan en sturen de kapotte deken op naar HH.
Ik heb het maar geaccepteerd, anders loopt ie nog zonder deken in de wei, en nu maar hopen dat hij deze wel helemaal heel houdt.
Want dit is echt de laatste die ik dan voor hem koop!!! Verward

Marrepar

Berichten: 13162
Geregistreerd: 23-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 18:31

lekker balen!
Maarja.. je moet idd toch iets.

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 18:47

whaha, lekker zo`n sloop beest Knipoog

Sammetje_

Berichten: 2065
Geregistreerd: 06-08-04
Woonplaats: ♥ Op een heel mooi plekje ♥

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 19:25

Haha fijn zo'n paardje Tong uitsteken
Heb ook zoiets mee gemaakt..
Net een nieuwe deken gekocht want de winter was toch te koud zonder deken..
Volgende ochtend opgebeld of we even langs konden komen want er was iets mis met de deken..
Was de hele zijkant losgescheurd Scheve mond
Gelukkig hebben ze het meteen kunnen maken in de winkel Haha!
Succes ermee nog

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 19:33

Ohww heerlijk ja!
Maar na 1 dag kapot vind ik inderdaad wel slecht.. zonde

Frantic

Berichten: 9648
Geregistreerd: 14-09-03
Woonplaats: maan

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 09:36

Is dat niet een Lila cool dek?Heeft Santana ook, maar dat is een merrie. Een echte kerel wil die niet heel houden natuurlijk!
Maar toch wel erg netjes van Divosa om je 50% korting te geven, dat hoeft natuurlijk niet.

Suusjeher
Berichten: 3701
Geregistreerd: 28-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-04 12:55

amondi schreef:
Is dat niet een Lila cool dek?Heeft Santana ook, maar dat is een merrie. Een echte kerel wil die niet heel houden natuurlijk!
Maar toch wel erg netjes van Divosa om je 50% korting te geven, dat hoeft natuurlijk niet.


Nee het is die flyprotection deken, met hals en vliegenkap erbij.
Ik was er ook heel erg blij mee dat ik toch nog een nieuwe deken kreeg voor de helft.
Het is een kleine vergoeding.
Enne, heb toch nog een voordeeltje, in de zak met de deken, hals, vliegenkap zat nog een extra vliegenkap in. *LOL*
De vliegenkap mag hij dan slopen, als hij de rest maar met rust laat. Haha!