Het uitmaken met je vriend.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
neres

Berichten: 1933
Geregistreerd: 20-06-03

Het uitmaken met je vriend.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-08-04 12:18

Ik heb het vandaag uitgemaakt met mijn vriend na 2,5 jaar verkering. Het is echt verschrikkelijk maar het gevoel was weg. Ik zag hem als een hele goede vriend maar neit als mijn vriendje. Ik heb veel getwijfeld, maar uiteindelijk toch de knoop doorgehakt.

pff die tranen volgens mij stoppen ze nooit meer Lachen Ik hoop dat ik de goede keuze heb gemaakt.


serena1978

Berichten: 761
Geregistreerd: 20-05-04
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 12:31

Ik leef met je mee, heb het zelfde.
Ik en mijn ex zagen elkaar meer als broer en zus dus hebben we pas geleden ook de knoop doorgehakt.
Want we voelden erg ongelukkig, alhoewel voel me nu nog erg klote...en dat naar 7 jaar.
Het is gewoon niet makkelijk allemaal, maar we kunnen verder nog heel goed met elkaar opschieten.

Maar naar regen komt ook zonneschijn!

En sterkte meis! Ach gut

Justice
Berichten: 974
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 12:34

Een punt achter een relatie zetten is voor beide partijen niet makkelijk. Beiden worden gekwetst. Je doet iemand pijn die je helemaal geen pijn wilt doen. Er is geen betere manier om dit te zeggen dan het gewoon aan je partner te vertellen.

Wanneer de keuze uit je hart komt heb je het juiste gedaan. Jij hebt besloten er niet mee door te gaan op deze manier omdat jij hem respecteerd. Jezelf voor de gek houden en hem daarbij zou niet eerlijk wezen.

Nu komt mischien wel de moeilijkste tijd en dat is wennen aan een leven zonder je geliefde.

Hopenlijk kunnen jullie op goede voet met elkaar verder.

Janski

Berichten: 6498
Geregistreerd: 03-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 13:29

Meid sterkte hoor.. het is indrdaad een moeilijk beslissing die je meot maken maar als het is wat je hart je nu in geeft kan het niet de verkeerde beslissing zijn.. Je hebt naar je gevoel geluisterd.

WWW.EQUINOVUM.NL
Millie (v Manhattan) drachtig van Van Gogh delivery date: 1 juli 2013 http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=229&t=1714289

xSemmiex

Berichten: 10417
Geregistreerd: 25-04-04
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 14:09

Jeetje wat moeilijk zeg!
maar je hebt wel een moeilijke maar dappere beslissing gemaakt (ik zou het denk ik niet kunnen).

sterkte!!

The journey of a thousand miles begins with a single step.

zonnebloem18

Berichten: 24833
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 15:46

Ik ken het gevoel ik heb nu bijna 2 jaar met mijn vriend en we wonen al meer als anderhalf jaar wegens omstandigheden samen.
De laatste tijd zag ik hem ook meer als een vriend.
Maar een romantisch diner en lekker bad met kaarsjes en een lekkere massage heeft goed geholpen.
Je moet gewoon kijken waar het door kwam minder intiem als eerder of niet met elkaar kunnen praten zulke dingen zijn wel op te lossen maar als je constant ruzie hebt vind ik dat je moet stoppen.

Iedereen maakt andere keuze's en je komt er vanzelf achter of het de goede was of niet.

♥10 april 2014 is ons kleine wondertje Lotte geboren.♥

Lieke

Berichten: 11350
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 18:06

3 weken terug hetzelfde gedaan (na 2 jaar).
Heb het er heel moeilijk mee gehad. Maar het is wel de juiste beslissing geweest, het is heel erg wennen om weer vrij te zijn en geen vriendje te hebben om tegenaan te kruipen, maar het voelt wel beter.

manzano

Berichten: 23905
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 18:12

Dappere beslissing hoor!!! Heel veel sterkte.

Unity
Berichten: 2116
Geregistreerd: 14-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 18:29

Ik ken het er langzaam in sluipende gevoel. Ik vind het knap dat je wel zo dapper bent om de knoop door te hakken. Het brengt een eind aan het twijffelen en dus uiteindelijk ook een stukje rust, hoe moeilijk het nu ook is.......

Suzanne F.

Berichten: 49166
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 21:19

Weet hoe je je voelt. Je gevoelens wisselen ook steeds. Je wordt zo close dat de echte spanning eraf is en alles wordt net zo normaal als dat je bijv. je eigen lichaam aanraakt.
Misschien heb je wel t juiste gedaan maar je zal m over een tijdje weer gaan missen. Ga daar niet in mee want uiteindelijk wordt het weer hetzelfde.
Het lijkt me moeilijk om iemand te vinden die nadat de spanning eraf is, nog steeds genoeg te bieden heeft.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"


Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 22:55

Tsja, voor mij is het nu 3 maanden geleden dat ik het heb uitgemaakt (relatie van 2,5 jaar). En soms is het nog wel even moeilijk. Scheve mond

NoaC

Berichten: 5292
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 11:07

Heel veel sterkte; zal de komende tijd wel wennen zijn om "alleen" te zijn.

My imaginary friend thinks you have serious problems!

xxxmelody

Berichten: 691
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 11:27

ik heb je een privé bericht gestuurd Knipoog

na regen komt echt altijd zonnenschijn, ik heb het nu zelf ondervonden!

xxxmelody

Berichten: 691
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 11:32

mijn ex ook na 2.5 jaar uit nu een paar weken geleden, zag ik vorige week lacen en leuk doen met een andere meid.....ik dacht dat ik kapot ging.maar lees mijn pb maar

na regen komt echt altijd zonnenschijn, ik heb het nu zelf ondervonden!

manzano

Berichten: 23905
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 12:25

xxxmelody schreef:
mijn ex ook na 2.5 jaar uit nu een paar weken geleden, zag ik vorige week lacen en leuk doen met een andere meid.....ik dacht dat ik kapot ging.maar lees mijn pb maar

Ow dat is echt zoooo k*t. Heel veel sterkte (allebei, allemaal Knipoog)

UK_eef

Berichten: 4218
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Gemeente Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 13:46

Ja het is elke keer weer een drama. Ik ook 3 weken geleden uitgemaakt na 1,5 jaar relatie. Maar zoals al gezegt is, na regen komt zonneschijn.

neres

Berichten: 1933
Geregistreerd: 20-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-08-04 18:02

pff idd ja, ik weet dat ik een goede beslissing heb gemaakt en ja zoals jullie allemaal beschrijven zo voelt het precies Lachen

Maar het is een zwaar dagje geweest, kreeg gisteravond dus op dezelfde dag dat ik het uitgemaakt heb een telefoontje dat mn opa is overleden dus nog eens dubbelop. Dan zit je nog met je hoofd bij iets heel anders.

Allemaal super bedankt.

xxxmelody

Berichten: 691
Geregistreerd: 14-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 18:09

DUBBEL STERKTE GEWENST!

na regen komt echt altijd zonnenschijn, ik heb het nu zelf ondervonden!

Corine
Berichten: 525
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Willemstad, Curacao

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 18:31

Heb ook zoiets meegemaakt.
Relatie na 7 jaar beëindigd.
Waren meer broer en zus van elkaar dan "lovers".

Er was geen passie meer.

Op het moment dat je voelt dat je die passie ook niet meer terug wilt en je er niet voor wilt vechten is het tijd om een punt achter de relatie te zetten.

Waar ik nog wel heel erg last van heb, is het vertrouwen weer terugkrijgen in een andere relatie.
Waarom zou ik er aan beginnen, als het over een x aantal jaar weer over kan gaan? Bespaart je een hoop ellende als je er niet weer aan begint!

"Tel niet het aantal ademhalingen, maar het aantal keren dat deze stokt"

crAMz

Berichten: 4
Geregistreerd: 04-12-03
Woonplaats: somewhere in here

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 18:54

gelukkig hoef ik daar niet mee te zitten gaat nog heel goed tussen mij en mijn lievie maar sterkte aan degenen die op dit moment iets minder gelukkig zijn

komt allemaal wel weer goed toch
(mijn vertaling van na regen komt zonneschijn)

-H-I-M-
And Love Said No
erelid dressuuralto #2 <-- thnx to mijn vriendinnetje

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 19:57

Ken het, na ruim 6 jaar waren ik en mijn ex ook meer broer en zus dan vriendje en vriendinnetje.

Het is even pijnlijk, je geeft toch om hem en het vertrouwde is ook meteen weg.
Maar het komt wel goed, met de tijd zal je inzien dat jullie beide beter verdienen dan een extra broertje of zusje Ach gut

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

Blackje
Berichten: 7118
Geregistreerd: 12-02-03
Woonplaats: In de wolken..........

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 20:12

moelijk is dat he?
Heel veel sterkte!

♥ Iets met diepe dalen en hoge bergen!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, ManonGrr, Saartjuh_b, YandexBot en 122 bezoekers