Toen hadden we zon en toen weer regen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Toen hadden we zon en toen weer regen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-04 17:42

Is het bij jullie ook al zo erg? Ik baal er gewoon verschrikkelijk van. Dan is het weer bloedheet en zweet je al als je 1 stap gezet hebt en de volgende dag regent het weer zo erg dat je ook helemaal niks kan. Gewoon verschrikkelijk. Solide vind de regen beter dan de zon want tijdens de regen kan ze heerlijk daas-loos buiten staan.

Nu regent het hier weer super hard, terwijl ik gisteren uit gekkigheid niet wist hoe snel ik ergens aan het water kon gaan liggen in mijn bikini. Het is echt te gek de straten staan weer bijna blank en in mijn wei kan je nu natuurlijk ook weer "zwemmen". Het is alleen goed voor de plantjes en het gras. Misschien dat we nu toch nog een keer kunne hooien. Maar ja wat hebben we aan deze weersveranderingen. Als wij al niet aan het weer kunnen wennen, laat staan dat onze beestjes dat kunnen....

Wie vind deze zomer nog meer zo verschrikkelijk? En gooi je frustraties eruit.... Boos!
Laatst bijgewerkt door Solide op 10-08-04 17:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 17:44

Nee hoor, die warme temperaturen vind ik verschrikkelijk. Voor de rest mag het land wel een sloot water hebben. Als het daarna maar weer droog wordt Lips are sealed

Linardsje23
Berichten: 1972
Geregistreerd: 25-07-03
Woonplaats: Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 17:44

Ik vond het de afgelopen dagen echt te heet! Ben dus eigenlijk wel blij met een buitje, maar we moeten niet overdrijven want ik wil zo nog de buitenbak in Knipoog

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 17:47

Hier kwam net ineens een rukwind gevolgd door regen. Het lijkt meteen wel 10 graden koeler ! Eigenlijk niet zo heel erg verkeerd na de laatste dagen Haha!

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-08-04 17:47

Het is niet zo dat ik dat warme weer super vind. Ik heb het liefst dat ze er tussenin gaan zitten. Niet die warmtes boven de 30 graden, want dan weet je niet waar je met jezelf heen moet. Maar ook weer niet die stortbuien waardoor alles weer blank staat. Lekker droog en een lekker temperatuurtje waarmee je heerlijk kan paardrijden, dan hoor je mij niet klagen.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 18:06

Het is de periode voor die hittegolf lekker geweest hoor. Het was droog, en rond de 20 graden...Haha! Ben je dat alweer vergeten?

o0Steffie0o

Berichten: 4578
Geregistreerd: 26-01-04
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 18:08

ik was net ook lekker aan het rijden begint het me toch te regenen Stoom uit je oren
maar ja het was ook wel even verfrissend weer

Helderder

Berichten: 10126
Geregistreerd: 13-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 18:10

Ja ik baal ook verschrikkelijk van dit weer.
Ik heb het liefst overdag rond de 22 graden met zon en dan s'nachts een lekker buitje zodat het niet zo droog is en het gras niet goed groeit. *LOL*

zonnebloem18

Berichten: 24834
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 18:11

Kan er wat regen richting het noorden gestuurd worden het liefst boven mijn huis als dat kan!!!

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 18:19

Lekker even afkoelen joh....
Ik vond het niet zo erg....Haha! was ook binnen haha
Maar het is wel lekker afgekoeld beter als dat warme enzo

FennekeR
Full-Time Bokker

Berichten: 6598
Geregistreerd: 09-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 20:11

Hopenlijk gaat er hier ook nog wat regen vallen.
Donders, áls het gaat regenen, ga ik erin staan, eindelijk verkoeling. Haha!

MacavityL

Berichten: 3995
Geregistreerd: 10-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 20:27

En ik had just vandaag besloten eens niet mijn jas mee te nemen naar het werk.... *zucht*


(gelukkig was een collega zo lief om me een lift te geven omdat ze toch dezelfde kant op moest Lachen )..

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-08-04 14:52

En vandaag is het weer zover. Ik sta klaar in mijn paardrijkleren en begint me toch hard te regen, inclusief onweer. Toen het droog was naar Solide gefietst, want vandaag is het eigenlijk een SUPER temperatuur om heerlijk paard te rijden. Maar mevrouw had een bult modder op haar rug liggen. Die is slim geweest om lekker in de modder te gaan liggen. Nu wacht ik tot vanavond, hopelijk is ze dan wat opgedroogd en kan ik haar eerst goed poetsen en dan het zadel erop. Anders de rest van het weekend, ik ben nu 3 dagen vrij....

Stinkmodder

Berichten: 7975
Geregistreerd: 24-08-02
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-08-04 15:20

Ik heb liever dat warme weer, kan je tenminste zwemmen ofzo. En eerlijk gezegd vond ik het nog niet eens zo warm.

Die regen heb ik een hekel aan, kan je niks Scheve mond En aangezien bokt nu ook saai is Haha!... Verveel ik me dood Knipoog