[VD] Tegenhouden met rollen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
daylee

Berichten: 82
Geregistreerd: 30-07-04
Woonplaats: noord-holland

[VD] Tegenhouden met rollen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-04 09:32

Ik las in een voorgaande topic dat jullie als jullie je paard willen laten liggen het paard als hij aan het rollen is tegenhouden. zodat hij blijft liggen. Maar wat ik me afvroeg.. is dat niet heel gevaarlijk? je kan dan toch zo een een been tegen je aan krijgen Verward

*mijn paard kan eindelijk buigen *LOL*

droebel

Berichten: 882
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: wijk bij Duurstede

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-04 15:44

als je je paard iets lekkers voor z'n neus houdt net iets voor het moment dat hij wil gaan "zitten" , dan blijven ze vaak nog even liggen. natuurlijk niet doen als hij nog flink aan het rollen is. dan weet je zeker dat je wat tanden minder hebt. Schijnheilig

Amadeo

Berichten: 894
Geregistreerd: 28-03-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-04 15:46

ja, je moet niet tussen zn benen gaan staan, haha!

eveline_B

Berichten: 2829
Geregistreerd: 05-09-02
Woonplaats: Salland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 09:57

Je moet hem niet tegenhouden, maar belonen op het moment dat hij gaat liggen. Dus nog voordat hij gaat rollen. Als hij dan toch gaat rollen is dat jammer, maar als je het vaak genoeg doet zal het kwartje vanzelf wel vallen.

mcrielaard

Berichten: 3563
Geregistreerd: 16-05-04
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 19:45

altijd zorgen dat je bij zijn/haar hoofd staat als een paard/pony aan het rollen is..

boeflover

Berichten: 6045
Geregistreerd: 28-06-03
Woonplaats: zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-04 15:10

je staat bij zn hoofd, als hij dan gaat liggen beloon je hem, gaat hij rollen trek ik aan mn touw, zodat hij weer recht gaat liggen. maar dus nooit bij zn benen gaan staan, dan heb je idd een mooie tattoo in je gezicht..