Spaans Rijschool

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
MamaMiesje
Fotograaf

Berichten: 18043
Geregistreerd: 21-04-04

Spaans Rijschool

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-08-04 13:33

Hoi Hoi!

In het weekend van 5 september ga ik met mijn hubbie naar Wenen. We zijn dan 1 jaar getrouwd Lovers Rozemantisch he?
En als ik dan toch in Wenen ben, wil ik natuurlijk naar de Spaanse Rijschool!!! Maar waar ligt dat ding eigenlijk? En hoe kom je aan kaarten? Is één van jullie wel eens geweest? Vertel! Vertel!!

TanteMiesje

marijkedam

Berichten: 1753
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: Thorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 13:58

Ik zou eens op internet zoeken bij google of zo naar de site van de spaanse rijschool. Daar vind je vast wel iets. Veel plezier

Pexluvah

Berichten: 443
Geregistreerd: 20-06-04
Woonplaats: De Geast [Fryslân]

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 18:42

Wij zijn erlangs gelopen Tong uitsteken
Die stomme @#!*$ mensen waren op vakantie Schijnheilig

Ik weet niet meer hoe je er moet komen..
Het word vast wel aangegeven met bordjes ofzo Lachen

droebel

Berichten: 882
Geregistreerd: 21-04-03
Woonplaats: wijk bij Duurstede

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 22:00

Een tante van mij is er een paar jaar geleden geweest. ze moesten wel al een jaar van te voren de kaarten bestellen want die schijnen erg snel uitverkocht te zijn.

Foogul

Berichten: 986
Geregistreerd: 13-01-03
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-04 22:42

De voorstellingen in Wenen zijn beperkt en inderdaad snel uitverkocht. Wat ook leuk is, om een training te gaan bekijken . Kijk voor meer info op hun site: Spaanse Rijschool

Als nu alle voorstellingen zijn uitverkocht kun, je ze dit jaar ook nog in Nederland gaan bekijken. En wel in Leeuwarden. Dan moet je wel wachten tot 17 november. Kijk voor kaartjes hier: Voorstelling in Leeuwarden

Lowara

Berichten: 25345
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 11:31

sukkeltje.. waar zijn mijn pap en mams pas geleden geweest? wenen.. juist.. en waar zijn ze ook geweest? hint.. er waren witte paarden Lachen

Daan1982

Berichten: 1756
Geregistreerd: 26-06-02
Woonplaats: loenhout, belgie net onder breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-08-04 16:55

spaanse rijschool ligt midden in wenen, je loopt via de winkelstraten zo naar de rijschool. daarnaast ligt ook nog het museum, erg leuk om daar ook eens te kijken, en ja, kijk op internet welke dagen de trainingen en shows zijn, ik ben naar de 1ste training na de winter geweest, leuk hoor...paarden waren een beetje dol, eentje viel er nog af ook, moest er gelijk uit.

het is supermooi om eens te kijken en alleen al de piste.

veel plezier!

MamaMiesje
Fotograaf

Berichten: 18043
Geregistreerd: 21-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-04 11:05

Scheve mond Sukkeltje?
Nou ja zeg! Je verwacht toch niet van mij dat ik maar alles onthou waar je papa en mama heen gaan? Pfff...dan kan ik wel aan de gang blijven. Haha!

Pas maar op, anders krijg je zaterdag een heeeeel vies paard terug!! Nagelbijten / Gniffelen

Kijk, de tips van Foogul daar heb ik wat aan!! *LOL* Thanx!

TanteMiesje